در روزهای ثبت نام چهارمین دوره انتخابات شورای شهر، بیش از اینکه حضور چهره های سیاسی به چشم بیاید، ستاره های ورزش، سینما و موسیقی دیده شدند.

هرچند که نام های سیاسی سابقه داری در این انتخابات ثبت نام کردند. اما همانقدر که حضور سیاسیون در شوراهای شهر، قابل تامل است، حضور چهره های ورزشی و هنری که عمدتا هم سابقه مدیریتی و نظارتی و تخصصی در امور شهری ندارند، جای فکر کردن دارد.

این اتفاق فقط در تهران نیفتاده است، بعضا در شهرهای دیگر هم چنین چهره هایی برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند.

خبرآنلاین اکنون از مخاطبانش می پرسد آیا به چهره های ورزشی و هنری در انتخابات شورای شهر رای می دهند؟ پاسخ مثبت و منفی خود به این سوال را با دلیل برای ما در بخش نظرات همین خبر بنویسید.

گفتنی است پیش از این خبرآنلاین ویژگی های اعضای شورای شهر را از مخاطبانش پرسیده بود که در این خبر می توانید ببینید و همچنان نظر خود را دراین باره بنویسید.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 123
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    خیر
    • بنده خدا IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      232 6
      به این دلیل که این دوستان دارند سواستفاده میکنند از محبوبیت خود و دلیل دیگر نبودن رجل سیاسی که مردم دیگر خسته شده اند
    • سيمين IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      142 9
      ايراد اصلي بر كساني وارده كه اين افراد رو تائيد صلاحيت مي كنند. كانديدايي كه نه تخصص در زمينه مديريت شهري دارد و نه تجربه مديريتي داره، و اصلا توي اين فازا نيست، چرا بايد تائيد بشه؟ چرا بايد تصميم گيري براي شهر بزرگي مثل تهران به دست افراد بي تجربه و ناآگاه انجام بشه؟...
    • بدون نام IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      27 2
      ما تو انتخابات امسال نباید جو گیر بشیم و به افرادی رای بدیم که نون شهرت و چیزای دیگه رو میخورن باید رجل سیاسی باشن و کار کشته تجربه احمدی نژآد تجربه بدی بود برای ملت
    • بدون نام IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      20 2
      دوستان هنرمند کاش به جای اینکه از شهرتشون بخوان سوءاستفاده کنن وخودشون رو به آب ونون برسونن سعی کنن در همون رشته ای که از اون به شهرت رسیدن خودشون رو ارتقا بدن وکیفیت کارشون رو بالاببرن.واقعا بازیها در ایران نسبت به هندوستان،ترکیه وهالیوود ضعیفه.
    • پرسش A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      7 6
      خانم سیمین که تا این لحظه 105 مثبت هم دریافت کرده به همراه موافقانشان مخاطب این پرسش هستند که: آیا برای خرد و عقل و انتخاب مردم در حد انتخاب اعضا شورای شهر که افراد سیاسی نباید باشند و باید درک مردمی از مشکلات داشته باشند، قائل نیستند؟ اگر هستند این سخن چیست واگر نیستند، انتخاب اعضا را هم به همان تأیید صلاحیت کنندگان بسپارند و این همه هزینه انتخابات بر مردم تحمیل نکنند. به امید بیداری
  • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    263 9
    خیر
  • امیرحسین IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    به نظر من احتمال رای آوریشون زیاده... اگه اتفاقات پشت پرده نیوفته...
    • بدون نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      40 8
      منم با نظره امیرحسین خان موافقم. میدونید چرا ؟ چون من، شما و دیگران بهشون تا حالا رای دادیمو خواهیم داد.چون آقا درک نمیکنیم که با این کارا مملکتو داریم به چی میرسونیم .اینکارارو کردیم که هر روز داریم عقب رفت میکنیم.خواهیم دید که دوباره همه اینا رای میارنو میرن اونجا میشینن بعدشم به صورت بی ریشمون میخندن.
  • رضا IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    خیر
  • mohsen IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    194 8
    چرا باید به اینا رای داد یک هنرمندایی اومدن الان که خودشون دارن میگن از طرف ریاست جمهوری کاندید شدیم مثل افسانه بایگان
  • هموطن IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    خیر . به خصوص رضا زاده
  • صبا IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    213 5
    خیر . چون به نظر من هر کسی را بهر کاری ساختند و کاش این عزیزان هر جایی که هستند و وظیفه ای دارند تلاش کنند تا کار خود را به نحو احسن انجام دهند.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    بله - بقیه چه گلی زدن که اینا نتونن بزنن
  • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    174 9
    نه
  • رضا IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    155 8
    خیر،چونکه چهره های ورزشی و هنری صلاحیت و توان تصمیم گیری صحیح برای اداره شهر ندارند،بعلت اینکه فاقد سابقه مدیریتی در امور شهری میباشند.
  • بدون نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    111 6
    خير. متاسفانه "هركس بنا به تخصص و شايستگيهاي مربوطه و لازم سرجاي خودش قراربگيره "هنوز نهادينه نشده و الا اين هنرمندان و ورزشكاران ادعاي كاراجرايي و مديريتي رو نداشتن .
  • فریاد US ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    112 6
    خیر ، متاسفانه به خاطر اینکه افرادی که دارای صلاحیت و شایستگی هستند از صحنه مدیریتی جامعه دور میشن عرصه برای جولان افرادی که در این امور تخصص لازم رو ندارن هموار میشه
  • بدون نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    113 8
    خیر . شورا جاییست که مسائل شهری باید مدیریت و حل و فصل گردد محل هنرمندی و ورزشکاری نیست.
  • ناصر IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    99 5
    چرا اين آقايان در حوزه هاي مديريتي مربوط به خودشان فعاليت نمي نمايند آيا واقعا" تصور ميكنند مسائل كلانشهرها مانند يك سالن ورزشي يا صحنه تئاتر و سينما است ؟؟ اين افراد كه تحصيلكرده هستند و بايد بتوانند اين را تشخيص بدهند آيا به فكر خودمان و فرزندانمان هستيم ؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    91 5
    خیر
  • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    93 6
    خیر چون به هیچ وجه توان فکری لازم رو برای اداره امور ندارند .
  • ... IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    141 5
    اگه گفتین کجاست که امور ورزشو میدن دست سیاستمدارها. سیاستو میدن دست ورزشکارا هنرو میدن به نظامیها صنعت و اقتصاد به ....؟
    • بدون نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      66 4
      در قاره آسیا می باشد؟
    • بدون نام IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      48 4
      يه كشور تو خاور ميانه اولشم الفه
    • امید IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      43 3
      خاورمیانه هست؟
    • ایران بانو IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      86 4
      همون جایی که اسم و رسم ابر مردان تاریخشون رو از کتابهای درسی بچه هاشون پاک می کنند ...
    • اکبر IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      37 2
      ایران بانو زدی تو خال همونجا (ببخشید همینجا) ست
    • بدون نام IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      12 43
      امریکا : فرماندار کالیفرنیا : آرنولد جورج کلونی سیاستمدار، کلینت ایتسوود به همین ترتیب هنرش هم دست اسپیلبرگ و بن افلک و سوزان ساراندون و بالاخره سرکارخانوم " میشل اوباما!!!"
    • بدون نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
      2 1
      میشه یه راهنمایی دیگه بکنید
  • ...... IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    84 6
    خیر . به هیچ وجه من الوجوه چون سابقه ، صلاحیت و تجربه این کار رو ندارند و بهتراست در زمینه حرفه ای خودشون مشغول به کار باشند و بدرخشند!
    • سلام IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      4 1
      پس من الوجوهه
  • مجید IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    60 5
    خیر شهرهای ما تا الان باوجود سرمایه های کلان مادی و معنوی همچنان در عقب ماندگی بسرمیبردو نیازمند حضور افراد متخصص و کاردان در راس هرم مدیریتی خود میباشد.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    9 49
    چرا که نه؟! به قول ندامون!!
  • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    66 4
    خیر. این افراد اگر بتوانند در سینما و ورزش موفق باشند ارشون ممنون می شویم.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    70 7
    خخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییرررررررررررررر شورای شهر داره تبدیل میشه به شورای هنرمندان و ورزش کاران فقط دکتر به بالا اونم از نوع تخصصی مثل زمین شناس یا زلزله شناس ....
  • بدون نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    66 7
    نه، اصلا رای نمیدم.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    9 90
    بله به خصوص به رضازاده و سوریان بقیه اعضای شورای شهرچه تخصص ویژه ای دارن ویا چه زحمتی برای کشورمون کشیدن چه گشایش اقتصادی و چه سرمایه گذاری اقتصادی برای شهر ترتیب دادن و چه مشکلاتی از ترافیک حل کردن و چه نبوغی در شهرسازی و حقوق شهروندی داشتن اکثرا حتی نمی دونستن که در شهرداری چه میگذره و فقط به واسطه نفوذی که بر شهرداری داشتن از شهرداری امتیاز گرفتند، حالا رای میدم به کسایی که حداقل به خاطر این مملکت دستشون پینه بسته و صورتشون دفرمه شده حداقل اینا از امتیازات استفاده کنن وگرنه بسیاری از این اعضا یه چک برای این مملکت نخوردن
  • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    61 4
    خیر این دوستان هیچ سابقه مدیریتی خاصی در جز نداشتن چه برسه به مدیریت کلان شهر تهران یا شهرهای دیگه
  • محمدرضا US ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    10 72
    بله رای خودمه
    • حمید EU ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      5 0
      اما مملکت مال همه است
  • بدون نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    60 4
    خير، آخه اگه يه نفر خوب جلوي دوربين بازي ميكنه يا خوب فيتيله پيچ ميكنه دليل اين ميشه كه بتونه واسه شهرهاي كشور تصميم گيري كنه؟ واقعا خواهشم از مردم اينه كه ديگه تو راي دادناشون دقت داشته باشن و صرفا معروف بودن طرف رو ملاك قرار ندن كه ديگه اينقدر مشكلات تو شهرامون نداشته باشيم، اشتباهي كه واقعا تو دوره هاي قبل ما مردم مرتكب شديم رو بيايم ديگه تكرار نكنيم
    • بدون نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      58 3
      منم ورزشکارها را دوست دارم ولی وقتی میبینم کارشناسان شهرسازی و ترافیک یک طرف نشستند و دو تا ورزشکار در قسمت ریاست شورای شهر نشستن دلم برای شهرم میسوزه. دست عزیزان ورزشکار و هنرپیشه درد نکنه ولی این دلیل نمیشه از محبوبیتشون برای مشاغل تخصصی مدیریتی شهر استفاده (سوء استفاده) کنن.
  • جوان IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    64 3
    خیر،به ورزشی ها و هنرپیشه ها رای نمی دم چون عاقلم. بعضی از این جماعت،لذت شهرت رو چشیده اند،حالا دنبال کسب لذت قدرت اند! رای من به این جماعت توهینی آشکار به دانش آموختگان و دانشگاهیان رشته های مربوط به مطالعات و مدیریت شهری است.
    • حمید EU ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      7 0
      امیدوارم مشتری عقلانیت و اعتدال روز به روز بیشتر بشه
  • بدون نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    42 6
    ممکنه بعضیشون انسان های لایقی باشند و بتوانند متفکرانه عمل کنند. اما اکثر آنها دارند نان زور و هیکلشان را می خورند و البته کمابیش محبوبیتی هم ممکن است داشته باشند. اما اصلا و ابدا صلاحیت عضویت در شورای شهر ندارند
  • saeid IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    9 43
    وقتی سیاسیون تو همه زمینه ها بدون هیچ گونه سابقه ای دخالت می کنن چرا هنرمند و ورزشکار نتونه وارد سیاست بشه
  • رضا IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    34 3
    خیر. ایشان در جای خودشان فعالیت خوب بکنند شورای شهر باید محل آدم های متخصص باشد
  • بدون نام IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    33 3
    خیر به هیچ وجه رای نمی دهیم . چونکه اینها هیچ سابقه سیاسی ندارند واز روی هوا وهوس ثبت نام می کنند . خدا می داند
    • بدون نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      4 1
      سابقه ی سیاسی چیه؟! شورای شهر یه نهاد مدنیه که باید تخصص های لازم رو برای شرکت توش داشته باشن. درد سر اینه که همه چی رو سیاسی می کنیم. الان هم خیلی هایی که قبلا برای یه کار سیاسی کاندید شده بودن و رأی نیاورده بودن و سرخورده شده بودن لشکر کشی کردن واسه ی شورای شهر.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    29 2
    به نظرم می سه برغم این که اینجا همه نوشتن خیر ورزشکارا رأی میارن می دونید ملت ما از روی آگاهی و درک بالای سیاسی که رای نمی دن الان شما یه دکتر و مهندس با سواد یا یه ادم دلسوز و زحمت کش رو که به درد می خوره معرفی کن هیشکی بهش رای نمی ده اما یه مدال گرفته المپیک رو بذار همه به اون رای می دن بعد می گی چرا؟ میگن خوب چون می شناسیمش. در واقع عنصر شهرت هست که رای میاره در همه انتخابات ها
    • ناشناس IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      19 3
      متاسفانه اشتباه مردم ما در دوره قبلی همین بود ، امیدوارم مردم عزیزمان به آن سطح از آگاهی و بینش برسند که فقط به افراد متخصص حوزه شهری رای بدهند.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    37 3
    خیر مگر از جونمون سیر شدیم! اینا بهتره بروند در گود میدان ورزشی یا جلوی دوربین! وگرنه شورای شهر که جای تخصص و دانش روز دنیاست که جای افراد سینمایی و ورزشی نیست!
  • علي آقا IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    47 3
    بزرگترين مشكل اين كشور اينه كه هيچكس سر جاي خودش نيست. تازه همين مديران كار نابلد هم دائم در تغيير و چرخش هستند.
  • امیر IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    34 3
    نه
  • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    30 3
    خیر. هر کسی را بهر کاری ساختن
  • بدون نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    19 12
    اگه خاله شادونه باشه ، رای می دم !!
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    15 3
    مطمئنا خیر.مگه کسی که به واسط چشم رنگی یا حتی بر فرض داشتن هنر تو ایفای نقش جلوی دوربین ،یا مثلا کسی که اندام ورزیده ای داره حتما و قطعا دارای توان ویژه برای مدیریت اونم از نوع مدیریت کلان شهری مثل تهران رو داره؟!! ابدا اینکار غیر منطقی رو نمیکنم.
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    3 12
    رای
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    16 4
    خیر
  • بهروز IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    14 3
    مخالفم چراكه بايد ياد بگيريم در زمينه اطلاعات وسوابق خود فعاليت كنيم . آچار فرانسه شدن متاسفانه فقط در كشورهاي توسعه نيافته طرفدار دارد .
  • بدون نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    31 3
    خوبه که همه خیرخیر میکنن اونوقت الان شورای شهرمون پر کشتی گیر و تکواندو کاره والا بخدا عقلم خوب چیزیه من واقعا نمیفهمم آقای ... که با توصیه دکترا گرفت و از روی تشک اومد روی صندلی شورا واقعا چکار مثبتی تا حالا برامون انجام داده
    • بدون نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      13 3
      واقعا
    • بدون نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      3 1
      خداییشا! این که گفتی رو اساسی باهات موافقم. با توصیه دکتر شد حالا ما پدر ساهاب خودمونو در بیاریم آزمون و مصاحبه دکترا قبول بشیم و با هزار زحمت دکترا بگیریم آخرش بیکار هم بمونیم تازه شورای شهر که هیچی شورای محله هم نشیم!
  • باقر IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    5 26
    چر اكه نه مگر این همه به متخصص و... راي داديم چه نتيجه اي گرفتيم.
  • رضا IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    19 3
    خیر
  • حامد IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    4 45
    بله چون خیلی هاشون ثابت کردند به وطن و مردمشون غیرت دارند و دلشون به حال مردم میسوزه، خصوصیتی که خیلی از سیاسیون ندارند (خبر آنلاین لطفا نظر رو انعکاس بده و گزینشی برخورد نکن)
    • جوان IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      23 5
      برادر عزیز و محترم، چرا از روی احساسات صحبت میکنی؟
    • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      12 2
      خوبه كه اسم شوراي شهر رو هم بعد از اين بذارن زورخانه مركزي
  • بدون نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    5 24
    به چهره هنری بله ولی چهره ورزشی خیر
  • علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    19 3
    خیر
  • بدون نام KW ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    10 22
    بله چون سياسيون هم تلاش ودانش چشمگيري ندارند كه اميدوارباشيم بهترازيك هنرپيشه يا ورزشكار عمل كنند...
  • مش ماشاله IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    6 24
    بله ، چون هنرمندا و ورزشکار می دونن که چیزی در خصوص مدیریت شهری نمی دونن مجبورن مشاور قوی بیارن، اما سیاسی ها اکثرا چیزی از مدیریت شهری نمی دونن ولی فکر می کنن خیلی می دونن و عقل کل هستن!
  • عزیزی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    13 3
    خیر
  • محمد IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    14 3
    خیر
  • بدون نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    12 3
    لطف کنبد به این دوستان بفرمائید که به خدا که اگر همان کارتان را ارتقائ بدید تا چند موی سفید از صورتتان در بیابد تا بتوانید در یک تصمبم جامع نگر شوبد نه اینکه در غرور کاذب خودتان گم شوید و هیچ چیز را نبینید شما صبر کنید تا خبره و استاد شوید و انوقت اینکار را بکنید تا مدیون مردم خوب نشوید
  • میثم IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    10 4
    خیر چون هر شخصی واسه کار مربوطه ساخته شده است نه بازیگر یا بازیکن واسه خط مشی شهری یک کشور
  • mahyar IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    11 3
    خیر . اگه ممکنه ورزشکارا و هنرمندا برن تو حوزه تخصصی خودشون کاندید شن. امثال رضازاده واسه وزنه برداری خوبن نه برای اداره شهر. واقعا آدم می مونه چی بگه .....
  • مریم IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    14 4
    شورای شهر= خانه هنرمندان مسخره ترین وضعیت ممکن!!!!
  • بدون نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    13 4
    خیر .... هرگز
  • محمد IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    11 4
    تنها اگر تخصص وايده داشته باشن كه خدارو شكر هيچ كدوم ندارن و تكليفمون مشخصه. خيييييييييييييييييير به نظر دوستان اين رفتار شخصيت هاي مهم فرهنگي و هنري و ورزشي كه از محبوبيت خود دارن سوء استفاده ميكنن به مراتب توهين بدتري نسبت به كشف حجاب همين صنف در كشور هاي خارجي نيست ؟ اگر نيست چرا اداره امور مملكت رو به اين قشر نميدين ؟ اگر هست چرا برخورد نميكنين ؟
    • حمید EU ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
      4 1
      دقیقا
  • رضا IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    14 4
    خی_____________________________________________ر . نه خودم رای میدهم و تا آنجا که در توان دارم دیگران و اطرافیان را مجاب میکنم که این کار را انجام ندهند. زیرا نه توانش را دارند و نه به نظر بنده صلاحیت. نیت این افراد به دلایلی که میدانم " خبر آنلاین " اجازه انتشارش را در بخش نظرات نمیدهد برای بنده روشن است زیرا میدانم و از نزدیک میبینم که آقای " ..." که قهرمان المپیک بوده و در شورای شهر هم هست چه پیشرفت اقتصادی کرده .
  • محمد IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    11 4
    مملکت نیاز به بهتر از این‌ها داره، بهتره توی همون عرصه‌ی خودشون فعالیت داشته باشند!
  • علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    5 9
    عزیزای من شورای شهر که نهاد سیاسی نیست.نهاد مردمی هست که با قوائد اداری شهردارو در انجام بهتر امور شهر یاری میکنن. نیاز هست افراد اون از گروه های مختلف اجتماعی باشه.طبیعتا اگر هنرمند و ورزشکار زرنگ وهوشیار تو کادر شورا باشن در امور فرهنگی ورزشی میتونن بهترین مشورت و به اعضا بدن. امافقط یکی دوتا نه بیشتر چون برا اداره شهر تخصص های زیادی نیازه. یه جورایی شورا مجلس شهر هستش.کمیسیون های مختلفی داره یکیش ورزشی و هنری هستش.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    12 3
    از آنجا که شهرداری از نهادهای مردمی است و بودجه آنرا مردم تامین می کنند و یکی از وظاءف اصلی شورای شهر نظارت همه جانبه بر رفتارهای فرهنگی ,اجرایی و مالی شهرداری است حضور پر تعداد افراد غیر متخصص فضا را برای سوء استفاده سیاسیون مغرض ,مدیران ناکارآمد و تضعیف اداره مناسب شهر تهران فراهم می کند.این امر به منزله گرانتر شدن مستقیم هزینه عوارض شهری از جمله ساخت و ساز و ایجاد گرانی های غیر مستقیم در بخش مسکن و افزایش معضلات اجتماعی است.از هنرمندان و ورزشکاران در عرصه های مربوط به تخصص آیشان استفاده شود.
  • حامد US ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    12 5
    همه جاي دنياي در شوراي شهر نمايندگاني از اقشار مختلف و اصناف حضور دارند، چون اساسا شوراي شهر يك نهاد سياسي نيست كليت اين امر موردي نداره اما تو ايران داره حالت افراط پيدا ميكنه متاسفانه چون توي ايران هيچ گونه تشكلي رو نذاشتن درست پا بگيره اين مشكل بوجود اومده از اين بدتر رياست جمهوريه كه همه ميخان رييس جمهور بشن
  • مهدی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    6 2
    دوستان همه اینا قبول ولی چرا سری های قبل همین دوستان غیرسیاسی رای آوردن؟!
  • tata US ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    8 11
    بله فرقی با هم ندارند چون هیچ گروه نمیتواند کاری انجام بده
  • علی GB ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    6 19
    سلام بعید می دانم کسی هنگام رای دادن به این فکر کند که این نامزد روحانی است یا پزشک، هنرمند است یا ورزشکار، معلم است یا خیرنگار و ....! مهم داشتن ویژگی هایی است که در عرف اجتماعی و قوانین برای یک نامزد در هر زمینه ای قائل شده اند است. پاسخ به این سول بیشتر از یک آری یا نه ، نیازمند شنیدن صحبت های نامزدها و دیدن برنامه های آنها است. البته ایجاد عادلانه این امکان بسیار مهم است!
  • بدون نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    3 1
    خیر .این اشخاص باید بروند دنبال حرفه خود.
  • بدون نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    2 0
    از ماست که برماست!
  • رضا شیرازی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    3 1
    جالبه ،اونوقت ورزشکاره چون فکر میکنه قوی هستش زورش از عقلش فزونی پیدا میکنه و میخواد همه مسائل رو به زور حل کنه و هنر پیشه هم که فقط به جای کار کردن فیلم تحویل ملت میده هنرمنده هم به جای رسیدگی به امورات به موهاش میرسه خلاصه عجب میتینگی میشه این نهاد هنری ورزشی شورا.
  • فوق لیسانس بیکار IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    4 1
    به هیچ وجه من الوجوه. فرض کنید یک فوتبالیست میلیاردر که هیچ سابقه مدیریتی نداره و با مشکلات شهر آشنایی کافی نداره میخواد واسه شهری مثل تهران تصمیم بگیره
  • محسن IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    3 1
    100% خیر
  • مهتاب US ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    4 1
    من فوق لیسانس مدیریت شهری دانشگاه علامه هستم یک بار شهرداری آگهی داده بود که به شدت به فارغ التحصیل این رشته نیاز داره رفتیم رزومه پر کردیم خبری نشد . دوستم با یه مدرک کاملا نامرتبط پذیرفته شد و خودش بهم گفت که آشنا داشته و تو شهرداری فقط با پارتی می شه اومد به تخصص ربط نداره.... همینه که مملکتمون اینه.
  • بدون نام IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    6 1
    موافق نیستم مثلاآقای رضازاده اگرتوانست شعراتل متل توتوله ازحفظ بخواند من باو رای میدهم برای اداره شهری مانند تهران احتیاج به افرادمتخصص نیازاست .انتخاب فردی مانند رضازاده وامثالهم توهین شعور افرادفرهیخته است ایشان برای ریاست رشته وزنه برداری بسیارمناسب وایده ال است .
    • بدون نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      3 1
      به نظر من مدیریت وزنه برداری را هم ندارد
    • بدون نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      3 1
      برای ریاست فدراسیون وزنه برداری مناسبه؟! اگه مناسب بود که از ترس این که رکوردش رو نزنن یکی رو دوپینگی نمی کرد و یکی دیگه رو سرکوب!
    • حمید EU ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
      3 0
      نمایش دعوای باقری و سلیمی در تلویزیون و حذف علی حسینی از صفحه ورزش و شرکت در آنونس های تبلیغاتی پروژه های دوبی و... تنها گوشه ای از مدیریت ایشونه
  • آریان EU ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    4 1
    سلام فکر کنم با این اوضاع که داره پیش میره کلاه قرمزی و فامیل دور و... هم بیان کاندید بشن ! به خدا خسته شدیم از این اوضاع... اینا که یه عمری همه رو فیلم کردن ، دیگه کم مونده تو سیاستم فیلم ببینیم ! خدا رحم کنه فقط
  • محمد IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    3 0
    از اتفاق اینها خوب میتوانند ملت را فیلم کنند و از انطرف حسابی به آلاف و اولوف برسند و بعدش هم بگویند نمیدانید اینکار چقدر مشکله و شما قدر ما را نمی دانید !!!
  • حسین GB ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    2 1
    خیر رای نمیدهم چون به نظر من این کار مصداق عینی سو استفاده از شهرت است آن هم در جایی که هیچ رابطه ای با کاری که در آن شهره هستند را ندارد
  • حمید EU ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    7 2
    خیر در یکی از جلسات شورای شهر تهران که قسمت کوتاهیش رو تلویزیون پخش کرد وقتی در مورد معماری اسلامی و رعایت اون در شهرسازی بحث میشد یکی از اعضای شورا که تخصصش کشتی گرفتن بود ،اظهار نظشرون این بود که ما اصلا چیزی بنام معماری اسلامی نداریم که بخواهیم رعایت کنیم، و اون چیزی که به معماری اسلامی مشهور شده همون معماری عربیه، من که بعنوان یک مهندس معمار شاخ درآوردم. به نظر من این سالها اهمیت تخصص خیلی فراموش شده، من فکر نمیکنم شهرت الزاما تخصص ایجاد کنه
  • مهدی IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    3 2
    من که تا افراد مناسبی مثل دکتر چمران و مهندس محسن هاشمی هستند به این هنرمندان و ورزشکاران بی تجربه رای نخواهم داد ...
    • بدون نام IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
      0 0
      آخه دو نفری که اسم بردی که اصلا به هم نمی آیند!
  • بدون نام IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    5 1
    دلت خوشه ها کلا کار شورا چی هست؟
  • شهرام IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    3 3
    نه اينا اگه بلد بودن درست زندگيه خودشون رو اداره کنن که لازم نبود نامشون رو اينجوري حراج کنن.چه جوري ميخوان شهر رو اداره کنن.
  • ali IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    2 2
    از ماست که بر ماست
  • علی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    5 0
    عیسی به دین خود موسی به دین خود
  • مجیدپرسپولیسی NL ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    1 7
    فقط سردار رویانیان ... ولی حیف که کاندیدا نمیشه! هرچند همینجوری اس اسی ها به احترامش خبردار هستند!
  • شیوا IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    1 2
    اسم شورای شهررابه شورای خانه هنرمندان و ورزشکاران تغییردهیم ازتجربه دوره های قبلی کاش عبرت می گرفتنم.کلاًدیگربه این جماعت ورزشکاروسینمایی رای نمی دهم یک باردادم برای هفت پشتم بس است. مادراین حوزه به متخصصین امورشهری نیازداریم البته هم تجربه داشته باشندهم مدارکشون معتبرباشه
  • ایران ایرانی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    2 1
    من به هنرمند و ورزشکار رای نمیدم. شورا نیازمند به متخصص و کارشناس برای حل معضلات شهری بخصوص یک شهری مثل تهران رو داره. بنابراین من نمیدونم اینها برای چی کاندید میشن البته اگر دانش لازم برای مدیریت مور شهری رو داشته باشن بحث دیگه ای هست قیافه و بر و بازو مشکلی رو حل نمیکنه
  • بدون نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    1 2
    نه خیر آقا! حالا این ها یه کار نسنجیده کردن و کاندید شدن، ما هم اندازه ی خودمون عقل داریم و رأی بهشون نمی دیم! مخصوصاً به اون جرثقیل و دوستاش!
  • بيکار IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    1 2
    خير، بقول یکی فقط خاله شادونه نيومده ثبت نام کنه
  • گمنام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    3 1
    بله.به بعضی از انها رای میدهم چون امورات شهر وشهرداری فقط شامل امور سیاسی وترافیک نیست ودر همه جای دنیا شهرداری ها مکان هایی هستند که حتی توسط مردم عادی اداره میشوند ورنگ کارهای فرهنگی پر رنگ تر از سیاست است.به طور مثال شهر داری سازمانی به اسم سازمان فرهنگی هنری دارد ایا لازم نیست از31 نفر عضو 2یا3نفر از هنرمندان هم انجا باشند ودر زمینه های دیگر هم همینطور -ای کاش عظمت در نگاه توباش
    • هانی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
      0 0
      هنرمندی که بتونه کمک فکری ،هنری بکنه نه افسانه بایگان یا رضازاده !!!!!!!!!! آقای رضازاده 2 کلمه نمیتونه درست صحبت کنه اومد تو برنامه صندلی داغ آدم باور نمی کرد که ایشون این طور صحبت کنن بعد میخواد به فرهنگ و هنر و ورزش کمک کنه؟
  • بدون نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    2 3
    خیر ما به سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران رای نمی دهیم ..........شهر مدنیت و تخصص نیاز دارد.................... شهر به افراد تکنسین و اشنا به امور شهری و شهر سازی نیاز دارد نه سیاست .....
  • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    1 3
    بابا بی خیال ان کهنه سواران قدیم برای ما چه کار کردند که تازه واردان برای ما انجام دهند ...................
  • هموطن IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    6 3
    خیر مخصوصا به رضا زاده
  • حسین ب IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    1 0
    من فکر می کنم به این سوال باید از این جنبه نگاه کرد که باید نگاه کنیم در زیر مجموعه ی شورای شهر چه نهاد هایی تعریف می شن.ورزش و هنر 2 زیرمجموعه از فعالیت های شهری رو تشکیل میدن و از نظر من باید سهمی برای افرادی که علم و تجربه ی مدیریت ورزشی و هنری دارن در حد سهم این دو مقوله از مدیریت شهری در نظر گرفت که فکر می کنم هرکدوم 2 نماینده در مجموعه ی 31 نفره شورای شهر تهران نیاز دارن. البته این افراد نه اینکه لزوما چهره های مشهور و رسانه ای بلکه افراد دارای تجربه و علم مدیریتی این دو زیرمجموعه ی فعالیت های شهری باید باشن.
  • بدون نام IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    1 1
    بله! من به هنرمندان و هر چهره غیرسیاسی ولی باسوادی که گاندیدای شورای شهر شده باشد رای می دهم چون 1. خرابی فعلی در عرصه کشور کار مدیران کاربلد! و سیاسیون است 2. اینها منفردند و تا بخواهند باند بشوند دوره شان تمام شده 3. کسانی که مدنظر آقایان باشد اگر می خواستند گلی به سر مملکت بزنند تا الان زده بودند
  • ستوده اصل IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    اگر قابلیت مدیریت داشتند در فدراسیون ها جذب میشدند وافراد غیر ورزشی وارد ورزش نمیشدند.وقتی ورزش که تخصص انهاست انها را طرد میکند نباید در عرصه های تخصصی بی خهت ورود نمایند.