۰ نفر
۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۱

در سال 2013 اگر بدنبال توسعه فعالیت بیزینسی خود هستید، می توانید از آی پد استفاده کنید.

برای این کار داشتن اپ های مورد نیاز در محیط کلود ضروری به نظر می رسد.

 

داشتن شبکه نسل چهار موبایل 4G LTE با سرعت بالا می تواند به انجام کارهای بیزینسی با آی پد به کاربران اپلی کمک فراوانی کند. اپ های مربوط به کلود راهگشا خواهد بود.
 
Clever HD
یکی از برنامه های ضروری برنامه Vlever HD‌ است که برای نوشتن و یافتن نوت ها بسیار ضروری است. روی محیط کلود کار می کند و هر جا باشید یاداوری خوبی برای جلسات و میتینگ های شما خواهد بود. نوت ها را به صورت صوتی نیز ضبط و پخش می کند. برای داشتن این اپ به قیمت 4.99 دلار اینجا را کلیک کنید.
 
 

 

 
CloudMagic
برخی از کاربران چند سرویس مختلف کلود را برا کارهای مختلف،همزمان استفاده می کنند. کلود مجیک می تواند همه سرویس ها را یک جا برای شما نشان دهد و با یک کلیک می توانید سرویس مورد نظر را انتخاب کرده و استفاده کنید. برای دانلود و استفاده اینجا را کلیک کنید. برنامه کلود مجیک سرچ نیز فایلهای مورد نظر را جستجو کرده و پیدا می کند. برای دانلود اینجا را کلیک کنید.
 
 
Photoshop Express
نسخه سبک شده فتوشاپ برای آی پد کاران است که بر اساس صفحه نمایشگر آی پد، ست شده و کارآیی لازم را برای ادیت عکس دارد. مستقیم به سرویس کلود iCloud وصل می شود و تصاویر را از این طریق می توان روی فتو استیریم اپل ریخته و استفاده کرد.
 
 
 
Office2 HD
برنامه جامع آفیس که روی کلود هم کار می کند و تمام نیازهای شما را برای تایپ و ادیت فایل های وردی ، پرزنتیشن ها و اسپیرید شیت ها (شبیه اکسل و پاور پوینت) و ادیتور پی دی اف بر طرف می کند. برای دانلود اینجا را کلیک کنید.
 

 

  

Google+
درست است گوگل پلاس برای کاربران آندروید ایجاد شده اما کاربران اپل در رتبه یک استفاده از گوگل پلاس هستند. نسخه رایگان گوگل پلاس را می توانید از اینجا دانلود کنید.
 

 

منبع: زد دی نت

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    2 3
    واقعا نمیذونم انی اطلاعات را از کجا میارید و ادعای خوب بودن این ابلیکیشن ها را دارید. نگاهی ساده به نظرات کاربران نشون میده که به هیچ وجه از اپلیکیشن افیس حداقل راضی نیستن.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    8 0
    کدوم آیپد ما؟
    • بدون نام IN ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
      3 0
      شوما اون آیپده نیشان بده...