سه کتاب «تغذیه درمانی»، «تناسب‌ و تندرستی‌ با برنامه‌ غذایی‌» و «روش‌ جدید لاغری‌ و تندرستی‌» در شاخه تغذیه و سلامت شاید برای دوستداران مطالعه مفید و کاربردی باشد.

به گزارش خبرآنلاین، «تغذیه درمانی» با عنوان فرعی راهنمای علمی رژیم غذایی برای خانواده نوشته ایو ج‌. شارل‌، ژان‌ لوک‌ داریگل‌  با ترجمه  ساعد زمان‌ از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است.
ناشر در توضیح کتاب آورده است: «این‌ کتاب‌ حاصل‌ همکاری‌ یک‌ پزشک‌ باتجربه‌ و مطلع‌ در بهترین‌ روش‌های‌ طبی‌ و نویسنده‌ دیگری‌ است‌ که‌ علاقة‌ فراوانی‌ به‌ روش‌های‌ درمان‌ طبیعی‌ دارد و شامل‌ تجزیه‌ و تحلیلی‌ در هنرهای‌ درمان‌ کردن‌ و صحیح‌ خوردن‌ (خوب‌ زندگی‌ کردن‌) یعنی‌ دو عامل‌ ضروری‌ برای‌ حفظ‌ سلامتی‌ انسان‌هاست‌.»

 

این ناشر همچنین کتاب «تناسب‌ و تندرستی‌ با برنامه غذایی‌» نوشته هاروی‌ و مریلین‌ دیاموند با ترجمه سید مرتضی‌ میرهاشمی‌ را نیز در همین حوزه روانه بازار نشر کرده است. این‌ کتاب‌ از برخی‌ جهات‌ با سایر کتاب‌های‌ رژیم‌ غذایی‌ متفاوت‌ است‌. عمده‌ترین‌ تفاوت‌ آن‌ در این‌ است‌ که‌ نویسندگان‌ کتاب‌ با طبیعی‌ترین‌ و در عین‌ حال‌ علمی‌ترین‌ روش‌، راه‌ کاهش‌ وزن‌ و کسب‌ سلامت‌ را به‌ خواننده‌ ارائه‌ می‌کنند. روش‌هایی‌ که‌ در این‌ کتاب‌ ذکر شده‌ در عین‌ سادگی‌ بسیار موثر است‌. ویژگی‌ مهم‌ دیگر کتاب‌ آن‌ است‌ که‌ شما را از هیچ‌ نوع‌ غذایی‌ محروم‌ نمی‌کند، بلکه‌ لذت‌ خوردن‌ را به‌ همه‌ ارزانی‌ می‌دارد، فقط‌ باید بدانید «چه‌ چیز را»، «چگونه‌» و «چه‌ وقت‌» باید خورد.

 

بنابراین گزارش، دیگر کتاب این ناشر در شاخه تغذیه و بهداشت «روش‌ جدید لاغری‌ و تندرستی‌» نوشته ال‌. استوارت‌، دکتر م‌. بتی‌، دکتر اس‌. اندرو و دکتر ال‌. بالارت‌ با ترجمه حسن‌ بشارت‌ است. 

در این‌ کتاب‌ روش‌ علمی‌ نیل‌ به‌ لاغری‌ و تناسب‌ اندام‌، حفظ‌ تندرستی‌، افزایش‌ طول‌ عمر و کاهش‌ خطرات‌ بیماری‌های‌ مختلف‌ با توجه‌ به‌ یافته‌های‌ جدید ارائه‌ شده‌ است‌. نویسندگان‌ متخصص‌ کتاب‌ توضیح‌ می‌دهند که‌ چگونه‌ ممکن‌ است‌ با روش‌های‌ صحیح‌ تغذیه‌ به‌ هدف‌های‌ ارزشمند مذکور به‌ ویژه‌ کاهش‌ خطرات‌ ابتلا به‌ بیماری‌های‌ قند، قلب‌ و عروِ، افسردگی‌ و... دست‌ یافت‌. در این‌ کتاب‌ طرز تهیه‌ غذاهای‌ سالم‌ و مناسب‌ برای‌ لاغری‌ و تندرستی‌، و آثار سو مواد قندی‌ بیان‌ شده‌ است‌. بدون‌ تردید آشنایی‌ به‌ اصول‌ علمی‌ تغذیه‌ از نظر لاغری‌ و تندرستی‌ و سهل‌ بودن‌ پیروی‌ از روش‌های‌ توصیه‌ شده‌ برای‌ خوانندگان‌ بسیار سودمند خواهد بود.

 

ساکنان تهران برای تهیه این 3 کتاب کاربردی و آموزشی(در صورت موجود بودن در بازار)  و هر محصول فرهنگی دیگری کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.
 

6060



 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
    4 0
    میشه لطفا وقتی میخواید کتاب معرفی کنید تو عنوان خبرتون بگید آدم تکلیفشو بدونه