تیموریان که علاقه زیادی به رمان دارد، رمان‌های «جای خالی سلوچ، سرزمین عجایب بی رحم و افسونگران تایتان» را برای مطالعه در این روزها پیشنهاد می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، رویا تیموریان این روزها کتاب «بازتاب زندگی نا تمام» را مطالعه می کند که گزیده ای از مصاحبه های شمس لنگرودی از سال 1370 تا 1383 به کوشش مژگان معقولی است. این بازیگر شناخته شده که هم اکنون سریال «راستش را بگو» با بازی او هر شب از شبکه اول سیما پخش می شود، در گفتگویی کوتاه به چلچراغ، عنوان کرده که علاقه زیادی به رمان دارد و به نظرش «جای خالی سلوچ» محمود دولت آبادی یکی از بهترین رمان های ایرانی است.تیموریان «سرزمین عجایب بی رحم» اثر موراکامی و «افسونگران تایتان» نوشته کورت وونه گات را به اهل مطالعه پیشنهاد می دهد.

 

بر اساس این گزارش، «بازتاب زندگی ناتمام» را انتشارات آهنگ دیگر روانه بازار نشر کرده و تاملی بر مهم ترین مسائل شعر امروز ایران وسیر تحول شعرفارسی از دهه شصت تا سال های اخیر است.

«جای خالی سلوچ» را نشر چشمه منتشر کرده که تا کنون بارها تجدید چاپ شده است و همچنان در لیست پرفروش های این ناشر قرار دارد. همچنین رمان «سرزمین عجایب بی رحم و ته دنیا» اثر هاروکی موراکامی با ترجمه مهدی غبرایی از سوی «نیکو نشر» روانه بازار کتاب ایران شده است. این رمان خواندنی در واقع نقیضه‌ای است که موراکامی بر داستان معروف «آلیس در سرزمین عجایب» نوشته و در صدد است آن سرزمین عجایب را به نقد بکشد و بگوید آن‌جا آنقدرها هم زیبا و مطلوب نخواهد بود. کتاب «افسونگران تایتان» را هم نشر نیلوفر منتشر کرده است؛ وونه‌گات در این اثر داستانی تخیلی از آینده و از قرن ۲۲ میلادی را تعریف می‌کند. داستانی که به بیشتر حول محور نزاع میان سیاره مریخ و زمین می‌گذرد.

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و هر محصول فرهنگی دیگری کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =