محمد رویانیان، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در برنامه 90 پیرامون آخرین وضعیت قیمت بنزین سخن گفت.

محمد رویانیان که دوشنبه شب به شکل تلفنی در برنامه 90 حضور پیدا کرده بود تا از حوادث و حواشی پیرامون باشگاه تحت مدیریت خود صحبت کند، هنگامیکه گفته هایش تمام شد عادل فردوسی پور، مجری برنامه تلویزیونی 90 به همکاران پشت دوربین خود اشاره کرد که از رویانیان یک سوال غیر فوتبالی دارند.

به گزارش خبرآنلاین سوال عادل فردوسی از رویانیان در رابطه با قیمت بنزین که برای بار نخست  در میان خنده های او محو شد و به گوش رویانیان نرسید تا بار دیگر فردوسی پور مجبور شود سوال خود را پیرامون آینده قیمت بنزین مطرح کند.

رویانیان هم که گویا در ابتدا جا خورده بود در یک پاسخ کوتاه گفت: « سهمیه های اردیبهشت را که به حساب مردم ریخته ایم. »

او وقتی با پافشاری بیشتر فردوسی پور برای پاسخ گویی به سوال در رابطه با تکلیف آِنده بنزین مواجه شد درباره آخرین وضعیت افزایش قیمت بنزین در فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، گفت: بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی، قیمت بنزین باید در مدت پنج سال به نرخ واقعی خود افزایش یابد.
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعلام اینکه در فاز دوم هدفمندی قیمت بنزین تغییر خواهد کرد، تصریح کرد: این تغییر قیمت مطابق با برنامه تکلیفی دولت انجام می شود.
این عضو کابینه دولت دهم درباره سنایویهای مختلف قیمتی مطرح شده در رسانه ها با بیان اینکه هنوز هیچ عدد و رقمی برای افزایش قیمت بنزین نهایی نشده است، تاکید کرد: همچنین تاکنون زمان تغییر قیمت بنزین در سطح دولت نهایی نشده است.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 209384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =