۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷

فارس نوشت:

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: سهمیه بنزین اردیبهشت ماه خودورهای شخصی همانند ماه های پیشین به کارت های سوخت واریز می شود.
 سردار محمد رویانیان، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: سهمیه بنزین اردیبهشت ماه هم، مانند ماه‌های گذشته و بدون تغییری در میزان و قیمت واریز می‌شود.

وی ادامه داد: 60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه 91 خودروهای شخصی ساعت 24 روز سی و یکم فروردین ماه در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت افزود: دیگر وسایل نقلیه عمومی نیز سهمیه‌ای مشابه سهمیه فروردین ماه دریافت خواهند کرد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
    14 2
    خدایا بنزین یارانه ای را از ما نگیرد چه دولت خوبی داریم دستش درد نکنه
  • کریمی DE ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    6 1
    خبر آنلاین عزیز لطفا این مطلب را به گوش اداره راهنمایی رانندگی یا هر مرجعی که لازم است برسانید من و خیلی ها مثل من اکثرا با وسایل عمومی تردد میکنند و بنزینشان را ذخیره میکنند برای مواقع سفر و هم کارت بزین بنام شخص است و هم پلاک که وقتی ماشینی فروخته میشود پلاک ما که به اسمماناست کنده میشود و میماند تا روی ماشین دیگری که خریداری کردیم نصب شود پس چرا بی جهت کلی هزینه میکنند و دوباره کارت بنزین صادر میکنند در حالی که موقع فروش ماشین کارتی که به اسم خودمان و پلاک ماشینمان هست را باید به خریدار تحویل بدهیم و ذخیره ای را که کردیم دو دستی به خریدار بدهیم؟ لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایند که هنگام فروش ماشین هر کس کارتی که بنام خودش است را برای خودش نگه دارد نه به خریدار بدهد که این منطقی است با تشکر