جمعی از بازیگران محبوب و شناخته سینما در پیشنهادهایی متفاوت، نام کتاب​های مورد علاقه خود را جهت مطالعه در تعطیلات نوروز پیشنهاد کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در پیشنهادهای متنوع بازیگران سینما، اغلب کتاب های دنیای ترجمه دیده می شود. کتاب هایی که با عنوان «عیدانه ستاره ها برای کتاب خوان های سال نهنگ» در جدیدترین شماره هفته نامه چلچراغ منتشر شده است.

 

نیکی کریمی در یادداشت خود با اشاره به یک کتاب ترجمه نشده به نام «Ending of Sens» می نویسد:  «حدودا 15-14 ساله بودم که شروع کردم به مطالعه آثار کلاسیکی نظیر «آناکارنینا». اگر تا به حال آثار کلاسیک را نخوانده اید، تعطیلات بهترین فرصت مطالعه آثار کلاسیک است. اما علاوه بر این «نیمه غایب» حسین سناپور را چندبار خوانده ام و دوست ددارم بازهم مرورش کنم و پیشنهاد می دهم. اصلا تصور می کنم لازم نیست کتاب های جدید بخریم و بخوانیم، شاید گاهی بد نباشد که کتاب های قدیمی مان را یک بار و چندبار مرور کنیم.

 

آناکارنینا را نشر قطره و نیمه غایب را چشمه منتشر کرده است.

 

 

بنابراین گزارش، گلاب آدینه نیز در یادداشت کوتاهی، با اشاره به اینکه باید به آنها که از صمیم قلب دوستشان داریم، کتاب هدیه بدهیم، نوشت: «من «دیوان نمایش» مجموعه نمایشنامه های استاد بهرام بیضایی را که از بهترین هاست، انتخاب می کنم.»

 

این مجموعه را انتشارات روشنگران منتشر کرده است.

 

مهناز افشار نیز با اشاره به آثار هرمان هسه به عنوان نویسنده محبوب خودش، می نویسد: «داستان فلسفی «نارتسیس و گلدموند» را که از مرور هزار باره اش هم خسته نمی شوم، پیشنهاد می کنم.»

 

 این کتاب را نیز نشر چشمه منتشر کرده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ها(در صورت موجود بودن در بازار نشر) می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    6 3
    متعجبم از این بازیگران که همه کارهاشون تقلید از بازیگران مطرح دنیاست البته خوبه که کارهای خوب دیگران تکرار بشه ولی چرا یه ایده از خودشون نمیدن که جدید باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!از بفرمائید شام تا توصیه ها و کمک به دیگران....
  • نجمه IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    4 9
    آخه مگه عید کسی کتاب می خونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بسم الله تاجيك IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    2 10
    خانم مهناز افشار يكي از بازيگراني هستند كه بنده فيلم هايي كه ايشان بازي كرده اند را خيلي دوست دارم برايشان آرزوي موفقيت دارم