ایسنا نوشت:

 زنی در دادگاه گفت: همسرم ماهیانه 450 هزار تومان حقوق می‌گیرد در حالی که قبل از ازدواج به دروغ گفته بود که ماهیانه یک میلیون تومان درآمد دارد، من به دلیل دورغ‌گویی همسرم خواهان جدایی هستم.
زوجی در دادگاه خانواده حضور یافتند و در خواست طلاق توافقی‌شان را به قاضی دادگاه ارائه کردند. زن جوان با شروع‌شدن جلسه دادگاه، خطاب به قاضی عنوان کرد: همسرم فردی دروغ‌گو است و با این روش به راحتی توانست من را فریب داده و به عقد خود درآورد، در حالی که اگر دروغ هم نمی‌گفت و با صداقت تمام مسائل را با من در میان می‌گذاشت به دلیل علاقه‌ای که به او داشتم رضایت خود را اعلام می‌کردم. هشت ماه از ازدواج‌مان می‌گذارد و من در این مدت کوتاه متوجه دروغ‌گویی همسرم شدم و به محض مطلع‌شدن به منزل پدرم بازگشتم تا همسرم متوجه اشتباه خود شود.
زن جوان یادآور شد: زمانی که همسرم به خواستگاریم آمد، در مورد مسایل مالی از وی سوال کردم و او پاسخ داد، ماهیانه یک میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند و از لحاظ مالی مشکلی در‌ آینده نخواهد داشت، اما با شروع زندگی مشترک‌ متوجه شدم همسرم ماهیانه 450 هزار تومان درآمد دارد.
وی در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه مبنی بر اینکه مگر به خاطر حقوق ماهیانه با همسرت ازدواج کردی که اکنون درخواست جدایی داری؟ عنوان کرد: من به همسرم علاقمند بودم اما در حال حاضر تنها دلیل من برای درخواست جدایی دروغ‌گویی همسرم است و مساله مالی دلیل درخواست جدایی من نیست، اما این مساله برای من بسیار با اهمیت است ومن خواهان جدایی هستم.
در ادامه شوهر زن که به 25 سال سن داشت، عنوان کرد: من بارها از همسرم عذرخواهی کردم و به دلیل علاقه‌ای که به همسرم داشتم به او دروغ گفتم، اما همسرم حرف‌های من را باور نمی‌کند و تصور می‌کند هدف من فریب دادن وی بوده است.
مرد جوان افزود: من برای برگزاری جشن عروسی چندین میلیون تومان قرض کردم تا بتوانم همسرم را خوشحال کنم و همان طور که او می‌خواهد جشن را برپا کنم، اما همسرم بعد از اینکه درآمد حقیقی من را متوجه شد، منزل مشترک‌مان را ترک کرد و به منزل پدرش بازگشت.
زن جوان که بسیار عصبانی بود، گفت: شوهرم توقع ‌ دارد من از دروغ ‌گویی او بگذرم در حالی‌که من این کار را نخواهم کرد و علاوه بر طلاق خواهان دریافت مهریه خود نیز هستم. اگر برای من مسائل مالی اهمیت داشت مهریه خود را 14 سکه بهار آزادی قرار نمی دادم.
در پایان جلسه دادگاه قاضی حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ای در‌ آینده موکول کرد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    39 6
    ماهی 1 میالیون هم شد پول که یارو به خاطرش دروغ گفته
  • نادر IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    34 6
    برو خدارو شکر کن شوهرت بیکار نیست-عجب
  • بدون نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    22 6
    "در پایان جلسه دادگاه قاضی حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد. " مطابق تشخیص قاضی، زن نمی تواند با اثبات دروغگویی شوهر ، طلاق بگیرد!
    • بدون نام IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
      21 16
      هر دروغی نباید به حکم طلاق بیانجامد انصاف داشته باشید اگر طرفدار اون زن هستید بدونید که با طلاق از این فرد احتمال ازدواجش پائین می آید چون دیگه دوشیزه نیست پس به نفع خودشونه که مصالحه کنند
    • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
      8 9
      مرتیکه دوشیزه نیست چیه؟ مگه ازدواج فقط به دوشیزگیه؟بیماری تو.
  • بدون نام US ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    15 3
    یک اصطلاح وجود دارد که به خاطرم نماند. درخصوص سقف به دشواری افتادن.در واقع 450هزار اگر به شرطی که خانه و ماشین و اقساط نداشته باشی و فرزند دانشجو نیز نباشد و مجرد باشی و 1 نفر باشد فرد میتوان هزینه خوراک را تهیه نمود ونه بیشتر و زنده ماند و نه اینکه زندگی نمود. ولی زیر سقف به سختی افتادن است. به نظرم سقف به سختی افتادن 1 میلیونو 500 هزار تومان است.البته برای 1 نفر.و تائید برای پرداخت مهریه نمیشود از مراجع قضایی. و تلاش نکن طلاق بگیری چه بکنی؟ میخواهی معتاد و هروئین و تریاک فروش شوی؟ میخواستی ازدواج نکنی و افزایش جمعیت را به دیگران بسپاری و با طناب پوسیده خانم زهرا سجادی به چاه نروی که اکنون در آن گیر کنی و داد و بیدد کنی کسی بیاید نجاتت دهد. مثل من بنشینی خانه و تلویزیون ببینی.
  • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    15 3
    متاسفانه دروغ گفتن آقایون در مجالس خواستگاری همیشه مشکل ساز است چقدر خوب بود که مردم یاد می گرفتن همیشه حرف راست بزنن این دروغ باز هم پیش دامادایی که از خانواده همسرشون کلاهبرداری می کنن خوبه
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    23 18
    زنه دروغ میگه همش بخاطره پوله زنا همشون همینن فقط پول می خوان و با پوله شوهرشون ازدواج می کنن
  • توحید IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    18 5
    آخه 1میلیون هم حقوق نیست!
  • روحی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    21 3
    بنده خدا حتما کارمند بوده.همه کارمند ها همین قدر میگیرند.خانم زیاد سخت نگیر.قرار باشه همه مثل شما برخورد کنند واویلا میشه؟اعتراض کنین به افزایش حقوق کارکنان
    • امیر IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
      4 1
      حالا 450 نه همون یک میلیون.من با چهار و نیم تا از این یک میلیون ها به سختی می تونم زندگی خود،همسر و کودک شش ماهمو تامین کنم حالا خانم میخواد بخاطر اینکه یک میلیون نیست طلاق بگیره. برو خانم زندگی تو بکن همین که طرف می تونه با 450 هزار تومن زندگی دو نفر رو تامین بکنه کلی هنرمنده بخدا قدرشو بدون. مطمئن باش هر چقدر که درآمد داشته باشی همیشه بیش از اون چاله کندی براش.من دوره دانشجویی همش فکر میکردم که یک میلیون چقدره. ولی حالا.... خدا عاقبت همه مونو بخیر کنه انشاءالله.
  • بدون نام US ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    9 2
    وقتی فرد بانک میرود و بخواهد وام بگیرد ابتدا فیش حقوقی و گردش حساب میخواهند. باید از ابتدا فکرش را مینمودی. در سازمان خودم فقط حقوق خالص میگیرم و رحم نمیکنند و بیمه های معوقه 10 ساله و تبدیل حکم را در سال 90 به فکرشان رسیده که اقدام نشده و هر ماهه معوقه یکی را اتوماتیکوار از خالص دریافتی برداشت و به فلاکت رسمی افتاده ام. در واقع فقط آموزش و پرورش و هیئت علمی و دفاتر عمرانی و اعتبارات خوب حقوق مفت میدهند. دو برابر من حقوق میگیرند و به اضافه کار و ماموریت دل نبندید. 2 سال اخیر بدترین وضعیت شده و اعتبارات عمرانی دقیقا 3 برابر واقع مصرف میشود. اگر قاضی محترم متوجه اصل موضوع شود شمشیر بر میدارد راسا میرود سراغ خزانه دار بانک و آقای پور محمدی و بخشهای مرتبط با رفاه و اقتصاد .
  • بدون نام US ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    2 0
    وقتی بانک میخواهد وام دهد ابتدا کپی فیش حقوق و گردش حساب میگیرد. البته اگر ماموریت و اضافه کار داده شود درست است. ولی در 89 و 90 اینها قیچی و حذف و فقط حقوق خالص میدهند و بیمه کسر.مالیات کسر.بیمه تکمیلی کسر و وام کسر و حقوق میشود 300هزارتومان. در سال 90 سازمان من به فکرش افتاده که 10 سال است بیمه ... و ... ندارد و به طور یکجا از ابتدای سال اتوماتیکوار هر ماه یکی را از حقوق خالص برداشت و به فلاکت رسمی افتاده ایم. نیز با طناب پوسیده خانم زهرا سجادی که میگوید ازدواج و تولید مثل و افزایش جمعیت و اینکه فرزند اقتصادت را رونق و هرکه دندان دهد نان میدهد نه به چاه برو نه اجرا کن. فقط در آموزش و پرورش و هیئت علمی و بخشهای محرمانه اعتبارات عمرانی و رابطان این بخشها نان است .
  • بدون نام DE ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    4 27
    قاضی بی انصاف. طلاق حق مسلم بود.
  • محمد IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    16 27
    زنه زیر سرش بلند شده داره بهانه میگیره
  • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    15 1
    تو این دورو زمونه با 450 هزار تومن چه جوری زندگی میکنید اگر مسئله مالی نیست پس لابد هیچ کم و کسری هم در زندگیتان وجود ندارد خوشبحالتون
  • مسعود IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    18 12
    ببینید این زنها با این مردها چیکار میکنن بعدشم میگن حقوق ما پایمال میشه برابری برابری !!! آیا واقعا به خاطر دروغگویی بوده؟!!!!!!!!!! اینجا بوده که کلمه محاله به وجود اومده
  • فرزاذ IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
    22 3
    خانم محترم واسه ماهی سیصد دلار زندگی خودتو نابود نکن.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    9 0
    مرد حسابي آخه ادم با 450 هزار تومان ميره زن ميگيره البته خوب قضات محترم قانون را رعايت مي كنند . محاسبه خرج ومخارج كه به عهده انها نيست.
  • بدون نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    9 3
    من از این خانم یه سوالی داشتم. اگر متوجه میشدی که حقوق همسرت ماهی 2 میلیون تومنه و نه یک میلیون تومن باز هم طلاق میخواستی؟ ((خواهشا جواب درست بده ، چون این هم دروغه دیگه!!))
  • پدرام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
    4 2
    حالا چون درآمد شوهرش کمتر بوده طلاق میخاد. اگه درآمدش بیشتر بود طلاق نمیگرفت. معلومه که این خانم فقط برای پول ازدواج کرده.مثل بقیه دخترهای جامعه ما.
  • بدون نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    5 3
    بنام خدا البته من اين زن را ستايش ميكنم چون دروغ فقط حق مسلم زنهاست و فقط داشته از حق مسلمش دفاع ميكرده:دي