ایسنا نوشت:

زنی در دادگاه گفت: شوهرم به خواست خانواده‌اش با من ازدواج کرد و ازدواج در سن 32 سالگی را، وارد شدن محدودیت در زندگی می‌دانست و همین اجبار از سمت خانواده‌اش باعث شد او به راحتی با دوستم ارتباط برقرار کرده و زندگی‌مان را نابود کند.

این زن به همراه دوست خود در جلسه دادرسی دادگاه حاضر شد و درخواست جدایی‌اش را به قاضی دادگاه ارائه کرد و گفت: سال 88 به عقد همسرم درآمدم و به دلیل نامساعد بودن وضعیت مالی او از برگزاری جشن عروسی خودداری کردیم. اما متاسفانه این محبت‌ها از طرف من به یک نوع وظیفه تبدیل شده بود. بعد از گذشت مدت کوتاهی از ازدواج‌مان، رفتارهای همسرم تغییر کرد به طوری که خانواده او اعتراض زیادی نسبت به رفتارهایش با من داشتند اما من با سکوت سعی می‌کردم خود را نسبت به تغییر رفتار همسرم بی‌تفاوت نشان دهم تا شاید با گذشت زمان رفتارهایش عادی شود.

زن جوان که 29 ساله بود، با بیان اینکه همسرم فقط برای دلخوشی خانواده‌اش با من ازدواج کرد، یادآور شد: بعد از مدتی وقتی همسرم سکوت من را دید، این مساله را اعتراف کرد که قصد ازدواج نداشته است و فکر می‌کرده که ازدواج به معنای خدشه وارد کردن بر خوشی‌های زندگی است و دوست نداشت این خدشه در سن 32 سالگی وارد زندگی‌اش شود اما با اصرار خانواده‌اش به ازدواج راضی شده است.

در ادامه زن جوان با اشاره به دوست خود که به همراهش در جلسه دادگاه حاضر شده بود، گفت: من و دوستم از دوران کودکی با یکدیگر دوست هستیم و او از زمانی که من ازدواج کردم مرتب در منزل ما رفت و آمد می‌کرد اما شوهرم خیلی راحت با تماس‌های خود به او، به من و زندگی‌مان خیانت کرد. وی در ادامه با بیان اینکه شوهرم قصد داشت با صمیمی‌ترین دوستم ارتباط برقرار کند، افزود: زمانی که دلیل این رفتار همسرم را از او پرسیدم او بی‌علاقگی به ازدواج را بهترین دلیل خود دانست و به راحتی با پشت پا زدن به زندگی‌مان، آن را نابود کرد. در حالی که من از ابتدای زندگی به دلیل علاقه به همسرم، تمامی حرف‌های او را با جان و دل گوش می‌کردم اما او آینده من را نابود کرد.

زن با بیان اینکه زمانی که دوستم تماس‌های مکرر شوهرم را با خود، با من در میان گذاشت، گفت: ابتدا باور کردن این مساله برایم بسیار سخت و مشکل بود و حتی فکر کردم صمیمی‌ترین دوستم قصد دارد زندگی‌مان را نابود کند اما بعد از مدتی با وجود مدارک متوجه شدم تماس‌های همسرم به دوستم تنها به دلیل ایجاد ارتباط بوده است.

در پایان جلسه دادگاه، زن خطاب به قاضی بیان کرد: ‌دیگر نمی‌خواهم با همسرم به زندگی ادامه دهم و او نیز تمایلی برای ادامه زندگی با من را ندارد. در ازای حکم طلاق از مهریه 700 سکه‌ای خود خواهم گذشت.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.

28245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نینا IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    خیلی جالبه والا ! مرد خیانت میکنه بعد زن باید از حقش بگذره تا طلاق صادر بشه ! اگه قاضی خواهان برقراری عدالت هستش باید مرد رو محکوم به پرداخت مهریه بکنه. وگرنه این دلیل نمیشه که میل به ازدواج نداشتم مامان بابام مجبورم کردن حالا پس خیانت میکنم !!!!!!!!!!! پس آقا میل به لاابالیگری و کثافت کاری دارن ؟؟؟؟؟ بعد مهر هم نپردازن و زندگی یه دختر معصوم رو خراب کنن؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا نظر منو تایید کن خبر آنلاین. این حرف همه ما دختراس به خدا !!!!
    • بدون نام NL ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      18 78
      ا همینه دیگه شوهر کم یاب شده واسه شما دخترا
    • تارا IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      50 6
      نه عزیز مرد کم شده والا شوهر که همیشه بوده و هست.
    • لیلا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      11 10
      خبر آنلاین مگه ننوشتی که کامنت های حاوی توهین را منتشر نمی کنی پس اینو که نوشته شوهر کمیاب شده برای شما دخترا رو چرا منتشر کردی؟
  • غضنفر IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    14 25
    خدا عمرش بده آقای قاضی رو . مرد رو بایس بفرستن یه خرده تنبیه شه البته در صورت اثبات ادعای زن . هر کسی بیاد بگه طلاق می خوام که هیچی ...
  • بدون نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    80 15
    مهریه ت رو نبخش بهرحال بهت خیانت کرده و زندگیت هم نابود شده
  • آرش IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    34 14
    در اين جور مواقع هيچ راهي جز مهرم حلال جونم آزاد نمي مونه. خوبه زود متوجه شده و بچه اي هم نداره.ميتونه يك زندگي جديد تشكيل بده.
    • پای ثابت IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      0 1
      مهریشون رو که بذارن اجرا بازم همین حرفو میزنید؟
  • بدون نام IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    66 5
    اگه مهریتو ببخشی عادت می کنه با دختر بیچاره بعدی هم همینکارو کنه، باید یه کم ادب شه
  • دلزده IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    11 67
    ای دل غافل کاشکی جوونها کمی گذشت داشتند. مردها کمی هوس بازند ولی مثل کفتر چاهی هستند . هر جا برند باز برمی گردند پیش زنشون
    • مهناز GB ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      11 4
      خانمها که باکفترچاهی ازدواج نمی کنند بایک مرد می خواهند ازدواج کنند درغیراینصورت اگرمردبخواهد کفترچاهی بشود خانم کبوترچاهی می شود .
    • بدون نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      7 2
      خجالت نمی کشی شما؟ واقعا متاسفم براتون که لذت خانواده و وفاداری رو درک نمی کنید؟ خوبه مرد هر روز آویزون یه زن باشه؟ شخصیت می دونی چیه؟خبر آنلاین اگه اونو منتشر کردی اینو هم باید منتشر کنی این همه خون دل به ما زنها ندید.
    • بدون نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      15 4
      کمی هوس بازن؟؟؟؟؟؟؟/ ها ها آمار خیانت مردای ایرونی رو ببینین- تجاوز به دخترها رو ببینین ببخشید وحشی شدن!
  • گلی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    45 2
    راحت امده راحت هم بره اگرشده مهرت را به بهزیستی بدهی ازش بگیر این کمترین کارییه که باید انجام داد.
  • فهیمه ف ک IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    13 15
    اخه دختر جان چرا میخوای خودتو بدبخت کنی ؟! مردها همه تنوع طلب هستند.. یه ضرب ال مثلی بینشون رایجه که میگن : تا کی اب گوشت "" یه بار هم چلو خورشت!! یه دختر با مانتو تنگ رو تو خیابون ببین " از پیر و جووون زیر چشمی و بالا چشمی و چشم از حدقه بیرون زده و چشم دراومده و موشکافانه و ذره بینی و با وسواس و با ولع و با حرص و با افسوس و با خوشی و با اه کشیدن از ته دل و با اب از دهن راه گرفتن و با جفتک زدن .. نگاهش می کنن!! سخت نگیر .. زندگی 100 سال اولش سخته!
    • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      10 2
      اینجا یک نکته ای مغفول مونده و اون اینه که این مرد می خواسته با صمیمی ترین دوست زن رابطه داشته باشه. به نظرم این نشون می ده کوچکترین احترامی نه برای خودش قائله نه همسرش نه دوست همسرش.
    • بدون نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
      5 4
      اينكه بعضي مردها خائن هستند درست. اما بعضي از خانمها هم به همين نسبت خيانت مي‌كنند. مشكل ريشه‌اي تر از اين حرفاست. وقتي به خانم ها ميگن حجابتونو رعايت كنيد به اين فكر نمي كنند كه سلامت جامعه تضمين ميشه و وقتي سلامت جامعه تضمين بشه زندگي خودشون تضمين ميشه. حجاب خيلي مهمه. البته آقايون هم نبايد چشم چروني كنند. مشكل ما اينه كه از اسلام فاصله گرفتيم. تو رو خدا فكر كنيد. اينقدر سطحي نگر نباشيد. اينهمه قرآن به تفكر و تعقل سفارش كرده. چرا اينقدر درگيري ها زياد شده كه وقت فكر كردن و درست فكر كردن پيدا نميشه. علماي اسلام به داد اسلام برسيد كه اسلام رفت. مردم به داد علماي اسلام برسيد كه اسلام رفت
  • بدون نام IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    11 8
    پس تکلیف خانومهایی که به شوهرشون خیانت میکنند چی میشه ابرو و حیثیتشون مردو میبرن با زندگیشون بازی میشه فقط یه طلاق خالی ودیگر هیچ
  • صفایی IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    2 29
    میخواستم یه این مرد بگم آفففرین...ولی اگه این نظرو بدم خانمم میکشتم...
    • بدون نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      10 2
      چه بدبخته خانومت که با تو ازدواج کرده چندش
  • مجيد IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    4 8
    اين مرد به درد اين جور زندگي نمي خورد . خودت را هر چه سريع تر راحت بكن . و بفكر مهريه نباش .عاقبت اين جور افراد در گوشه اي از زندان خواهد بود .
  • بدون نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    3 6
    شوهر قاچاق شده !
  • بهرام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    6 3
    خب شاید مشکل از دوست اون خانومه باشه درست نیست که فقط مردا رفیق بازی رو کنار بذارن این باید دوطرفه باشه
  • بهار IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    15 3
    خانم بیچاره ، آقایون پیرم بشن بچن ، متوجه نیستن دارن چکار میکنن،من از این مورد تو شهر خوذمون زیاد دیدم.ناراحت نباش. راه چاره طلاق نیست. باید با سیاست خاص زنانه مسیر زندگیتو عوض کنی. بخوای میتونی. من یه نفرو میشناسم شوهرش معتاد و با یه دخترم فقط رابطه تلفنی داشت. برا خانمه اون رابطه تلفنی خیلی سختر از معتاد بودن شوهرش بود. من به عنوان یک خانم شما خانم عزیز رو درک میکنم. البته خودتم مقصر بودی اگر مرد در خانه کمبود محبت پیدا کنه به بیرون کشیده میشه.( شاید این در مورد مردای هوس باز صادق نباشه) و اینکه نباید میذاشتی دوستت زیاد به خونت رفت و امد داشته باشه. این دوره زمونه خواهر به خواهر رحم نمیکنه چه برسه به دوست.مطمئن باش دوستتم چراغ سبز نشون داده. بهر حال برات ارزوی خوشبختی میکنم.
  • یه خونه خراب IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
    1 0
    منم فکر می کنم نباید میدون رو خالی کنی بدی دست هر کی از راه رسید خیلی سخته چون به روز خودم هم اومده با سه بچه !! هیچی نداشت زنش شدم شب و روز دعاکردم خدایا روزی بی حساب می خوام ظرفیتش رو هم قبل از اون به من بده داد زیاد اونقدر که وضع مالی اش به جایی رسید که حالا هر چند به چند وقت یکی صیغه می کنه کاش دعا می کردم خدا به اون هم ظرفیت این ثروت رو بده حالا یادش رفته همه چیز می گه برو ... می گه تو برای مالم با من ازدواج کردی!!!!!اما من خیال ندارم تو سن میانسالی در حالی که همه چیزم رو از دست دادم میدون رو خالی کنم کور خونده هم خودش هم صیغه هاش همیشه احساس می کنم اتاق خوابم یه دروغه بزرگه تخت خوابم ... وسایل خونه ام اصلا همه ی خونه ام ... از حضرت آسیه باید الگو گرفت
  • زهره IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 0
    فقط میتونم بگم خدا عاقبت هممون رو ختم به خیر کنه.............