فارس نوشت:

مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم لجباز بوده و دست از شغلش نمی‌کشد و مرا مجبور کرده است که امروز برای طلاق به دادگاه بیایم.
این مرد با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد و در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه به همسرم گفته بودم که اگر دست از شغلش نکشد، طلاقش می‌دهم، گفت: حدود یک سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و از ابتدای ازدواج همسرم با من لجبازی کرد تا اینکه رفتارهایش باعث شد درخواست طلاق را ارائه دهم. وی با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، ادامه داد: همسرم باید قبل از این به فکر زندگی‌مان می‌بود و لجبازی نمی‌کرد که کار به اینجا بکشد چون دیگر از درخواستم منصرف نخواهم شد.

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه شغلم را دوست دارم، عنوان کرد: شوهرم بهانه‌گیر شده است و از ابتدا به دنبال بهانه بود و دلش می‌خواست مرا طلاق دهد. وی بعد از چند ثانیه سکوت بار دیگر افزود: شوهرم چند بار گفته بود که اگر دست از شغلم نکشم، مرا طلاق می‌دهد ولی این حرفش را باور نمی‌کردم حتی اکنون که در دادگاه هستم، باز هم باور نمی‌کنم.

مرد در حضور قاضی بیان کرد: نمی‌خواهم همسرم سر کار برود و در حال حاضر نیز به او فرصت می‌دهم که تغییر کرده و دست از شغلش بکشد.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین (زن و مرد)، هر دو را به مصالحه دعوت کرد و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و جلسه را پایان داد.

45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    49 14
    تو این دور و زمونه که گرونی بیداد می کنه اگه زنها کار نکنن مردها به تنهایی از پس خرج و مخارج بر نمی یان این آقاهه هم بهتره بره یه بهونه دیگه پیدا بکنه این خوبه که زنه می ره کار می کنه مرده هم یه قرون بهش نمی دی پس بره کلاهشو بنداز هوا
    • س م IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
      21 24
      باید دید شغل خانم چیه ایا به زندگی مشترکشون واقعا لطمه میزنه یانه کاش خبر انلاین مینوشت شغل خانم چی بوده ساعات کاریش مشکل داشته ؟میزان حقوقش نسبت به حقوق مرد چطور بوده گاهی بالاتر بودن حقوق زن نسبت به حقوق مرد استقلال مرد رو ازش میگیره وبعضی ازمردها نمیتونن تحمل کنن که این اصلا بد نیست چون مرد باید احساس اقتدار ومدیریت رو داشته باشه توی خانواده
  • بدون نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    40 7
    بنام خدا گويي جوانان امروز به عواقب كارهايشان نمي انديشند.طلاق براي همچين چيزي قباحت دارد!
  • بدون نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    48 20
    بابا اصلا بحث درآمد و اقتصاد خانواده به كنار.اين ادم چه حقي داره كه زندگي اجتماعي همسرش رو ازش بگيره و مانع استقلالش بشه؟!
  • بدون نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    39 19
    تابلوه كه مشكل مرده چيز ديگه س . بيچاره زنه. دلم براش ميسوزه. دنبال بهونه اس مرده. واقعاً چرا قبل از ازدواج تست روانشناسي نميگيرن از مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
      3 7
      مشکل نداره مرده درست فکر میکنه شما هم درست فکر کنید .......
  • مرتضی IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    37 29
    واقعا مرده حق داره بعضی از محیط های کاری اصلا سالم نیست بهتر بگم اکثر محیط های کاری سالم نیست کارفرمایان امروز زنان رو به خاطر حقوق کم و سوع استفاده جنسی از انها استخدام میکنند من خودم قربانی این موضوع هستم زن من منشی یک وکیل شده بود اما بارابطه برقرار کرد و بهم خیانت کرد بااینکه زندگی خوبی داشتیم و به زنم اطمینان داشتم اما در طی زمان این ابلیس زن من رو فریب داد و زندگی من رو از هم پاشوند به خاطر همین با این مرد کاملا موافقم
    • رین IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
      7 3
      دروغ نگو بابا تابلو بود راست نمیگی
  • بدون نام NL ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
    30 42
    درود بر شرفت زنی که ازشوهر تمکین نکنه باید فرستادش خونه باباش
  • امیرamir IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    3 4
    نه زود قضاوت نکنیم. شاید مرد هم خسته نشده باشه و واقعا دلیلی برای کارش داشته. یک زن همون طور که به کارش علاقه داره باید به شوهرش و زندگیش هم علاقه داشته باشه. و اگه از لحاظ روانی واقعا نیاز به کار داشته باشه باید با شوهرش مشورت کنه و دردودل کنه و مشغول به کار یا سرگرمی بشه که شوهرش هم راضی باشه. و ما که نمیتونیم زود قضاوت کنیم و امکان داره زن این وسط بیگناه باشه ولی به طور کلی اگر این خبر کمی کامل تر بود بهتر بود و بهتر میشد نظر داد
  • مهرداد IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
    3 2
    افرین اقای مرتضی من که تا حالا ندیدم جایی از ادامایه کثیف وجود نداشته باشه شایدم.........
  • علیرضا قلیزاده US ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
    3 6
    من که خانم هایی که می شناسم که کار می کنند، درآمدشان فقط منجر به مصرف گرایی می شود و نه تعالی خانواده. البته خانم هایی بدسرپرست، بدیهی است که قضیه شان فرق می کند
  • مجید IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
    3 6
    من هم میگم باید محل کار خانمها مشخص باشه یعنی اگه خانمی میخواد کار کنه بای محیطش کاملا زنانه باشه . البته متحجر نیستم ولی با چشمان خودم بعضی شوخی ها رو دیدم بعضی رفتارهای زننده رو دیدم . بعضی ها باید سیب زمینی باشند که بی خیال این شوخی ها و رفتارها با مردان غریبه باشند و دم برنیارند . البته بعضی کارفرماها هستند واقعا متشخص هستند و بقول معروف جنتلمن هستند بی جنبه بازی در نمیارند ولی خیلی کم هستند و در بعضی کلانشهرهای خاص هستند . بهرحال ما در ایران زندگی میکنیم و با فرهنگ مشخص و اسلامی باید بپذیریم کار خانمها باید طبق رسم و رسوممان باشد.