۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۳

سه کتاب «قصه‌هایی برای 5 ساله‌ها»، «قصه‌هایی برای 6 ساله‌ها» و «قصه‌هایی برای 7 ساله‌ها» ویژه کودکان پنج تا هفت سال منتشر شد.<BR>

انتشارات قدیانی از مجموعه کتابهای بنفشه (ویژه کودک و نوجوان) مجموعه داستانی ویژه گروه سنی کودک را آغاز کرده که نخستین عناوین آن «قصه‌هایی برای 5 ساله‌ها»، «قصه‌هایی برای 6 ساله‌ها» و «قصه‌هایی برای 7 ساله‌ها» نام دارد که به تازگی با ترجمه لاله جعفری، نویسنده و مترجم کتابهای کودک و نوجوان روانه بازار نشر شد.

 

این مجموعه که هر کدام از مجلدهایش ویژه کودکانی در سنین 5 تا 10 ساله نوشته شده، تا مجلد ششم پیش خواهد رفت و پس از انتشارات قصه‌هایی برای کودکان، 5، 6 و 7 ساله مجلدهای ویژه کودکان و نوجوانان 8 ، 9 و 10 ساله نیز به بازار نشر خواهد آمد.
هر کدام از مجلدهای این مجموعه از سوی جمعی از نویسندگان نوشته شده و جعفری آن را گزینش و به فارسی برگردان کرده است.

 

«قصه‌هایی برای 5 ساله ها»، «قصه‌هایی برای 6 ساله‌ها»و «قصه‌هایی برای 7ساله‌ها» هر کدام شامل 9 داستان برای کودکان است که هر کدام از قصه‌ها حال و هوایی متفاوت با قصه دیگر دارد و اتفاقاتی جذاب را برای بچه‌ها روایت می‌کند.
سه مجلد دیگر این مجموعه تا پایان سال از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات قدیانی ( کتاب‌های بنفشه) روانه بازار نشر می‌شود.

 

هر کدام از سه مجلد این مجموعه با قیمت 4800 تومان منتشر شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ها ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =