۰ نفر
۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۰

جستجوی کنش شهرزاد و چرایی گزینش او در رفتن به خوابگاه شاه زن‌کش و همانندی این‌ها با هنر داستان‌گویی‌اش از جمله فصل​های پژوهش «زنانگی و روایت‌گری در هزار و یک شب» است.

 به گزارش خبرآنلاین، کتاب «زنانگی و روایت‌گری در هزار و یک شب» نوشته فرهاد مهندس‌پور از سوی نشر نی منتشر شد.

 

این کتاب که در شاخه ادبیات این انتشارات منتشر شده  بر اساس توضیح ناشر پژوهشی است در بازیافتن بن‌اندیشه‌های هزار و یک شب و ریشه‌یابی آن‌ها در نوشتارهای پارسی از گاهان اوستایی و پس از آن. همچنین جستجوی کنش شهرزاد و چرایی گزینش او در رفتن به خوابگاه شاه زن‌کش و همانندی این‌ها با هنر داستان‌گویی‌اش. ضمن اینکه تلاشی است در نمایاندن پیوند و درهم‌تنیدگی میان زنانگی و روایت‌گری در هزار و یک شب که شگرف‌ترین وانمود آن ریخت روایی فراهم آمده در این دانشنامه داستانی است.


علاوه بر این سه فصل، فهرستی از داستان‌ها و داستان‌گویان هزار و یک شب و چکیده‌ای از ویژگی‌های فنی هر داستان نیز در فصل چهارم درج شده که راهنمای خوبی برای پژوهش‌های ادبی در این زمینه است.
 

 

این کتاب در 416 صفحه و با قیمت 8600 تومان روانه بازار نشر شده است.
 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان از سراسر کشور نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، این کتاب را از طریق همین سامانه سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =