فارس نوشت:

وزیر نیرو از آغاز جلسات بررسی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در دولت خبر داد و به بیان جزئیات اندکی از سناریوهای مطرح در زمینه افزایش قیمت حاملهای انرژی پرداخت.
مجید نامجو در سالگرد هدفمندسازی یارانه‌ها، به تشریح عملکرد یکساله دولت در این زمینه به ویژه در حوزه برق و آب پرداخت و از آغاز جلسات کارشناسی در دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای اجرای فاز دوم این قانون خبر داد.
وی با بیان اینکه سازمان هدفمندی یارانه ها در حال بررسی سناریوهای مختلف در این خصوص است، گفت: یکی از سناریوهای اصلی مطرح در دولت این است که در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها تمامی حاملهای انرژی با افزایش مجدد قیمت مواجه نشوند، به عنوان مثال در مرحله دوم فقط بنزین را هدفگذاری کنیم و به قیمت بقیه حاملها دست نزنیم یا اینکه دو و یا سه حامل تغییر قیمت پیدا کند و بقیه قیمتها ثابت بماند.
نامجو با تاکید بر اینکه این سناریوها در حال بحث و بررسی است و هنوز نهایی نشده است، در پاسخ به این سوال که آیا این جمع بندی در دولت شده است که مرحله دوم قبل از پایان سال اجرا شود یا خیر؟ گفت: تصمیم دولت این است که مرحله دوم را هر چه زودتر اجرا کند ولی زمان دقیق تعیین نشده است.

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    4 0
    شما سناریو بنویسید مردم بازی کنند !