لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته گذشته با صدرنشینی دوباره «پ نه پ» و زندگی‌نامه لیونل مسی همراه با چند کتاب از حوزه روانشناسی و موفقیت منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته گذشته (20 تا 26 آبان) منتشر شد و بار دیگر «‍ پ نه پ‍» در صدر جدول قرار گرفت و لیونل مسی را پشت سرگذاشت. «برای آگاهی بیشتر از کتاب های معرفی شده در این گزارش، لطفا روی نام آثار کلیک کنید.»

 

مجموعه طنز‌ «پ نه پ» بعد از گذشت دو ماه از انتشار به چاپ پنجم رسید و در هفته گذشته نیز در صدر جدول پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی، «سام» قرار گرفت. مجموعه‌ای جمع و جور و خواندنی که با قیمت 2هزار تومان عرضه شده و هم اکنون در برخی سوپرمارکت‌های تهران نیز عرضه می‌شود. هدیه‌ای خواندنی برای آنها که می‌خواهید لبخند ر لبانشان جاری شود.

 

بنابراین گزارش، کتاب «فوت و فن‌های عشق ورزیدن» که انتشارات البرز آن را منتشر کرده نیز در هفته گذشته در رده دوم لیست پرفروش‌ها قرار گرفت. این کتاب آموزشی با ارائه نکاتی کلیدی به ما می آموزد که در زندگی هرگز نباید دلسرد شویم و شامل دو بخش اصلی است که در آن راهکارهای بسیاری برای راهنمایی در زندگی و توفیق در فعالیت های آن ارائه شده است.

 

زندگی نامه «لیونل مسی» هم که به تازگی منتشر و در نمایشگاه مطبوعات امسال عرضه شد، در رده سوم لیست پرفروش‌های این هفته قرار گرفت. کتابی خواندنی از نانوشته‌ها و ناگفته‌های زندگی ستاره محبوب فوتبال جهان.

 

کتاب‌های «مشکلات را شکلات کنید»، «چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید» و «یک فنجان آرامش برای مادران و دختران‌شان» در رده‌های بعدی لیست پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفتند. در معرفی کتاب «یک فنجان...» آمده است: «در این مجموعه مادرها و دخترها حرف دل خود را بازگو می کنند. پیوند مادر و دختر قدرت خود را از دست نمی دهد و تلخ و شیرین زندگی زانان به تصویر کشیده می شود. همانطور که مادران به رشد و تربیت دختران خود می پردازند و آنان را به آستانه زنانگی می رسانند، دخترها هم در نیمه راه زندگی و بعد از آن به مراقبت از مادرانشان می پردازند...»

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

پ نه پ

علیرضا وصفی

خبر امروز

2000

طنزهای اجتماعی «پ نه پ» به شکل عموم، گونه‌ای مطایبه‌ خانوادگی و اجتماعی، دور از هزل و هجو است. بیشتر این طنزها در شبکه‌های اجتماعی مجازی و به صورت پیامک شکل گرفته و از نظر ساختار ادبی زیرگروه ادبیات شفاهی قرار می‌گیرد.

فوت و فن های عشق ورزیدن

توماس دبلیو. مک نایت و...

البرز

4500

ناشر معتقد است: این کتاب شما را با علم روانشناسی و شناخت رفتارهای انسانی آشنا و از ریزه کاری های عشق ورزی مطلع می‌کند. فصل اول کتاب به شما کمک می کند تا دل محبوبتان را به دست آورید. در فصل دوم به کسانی کمک می کند که عشق زندگی خود را به دست آورده اند ولی از بد روزگار او را از دست داده اند یا در آستانه از دست دادن او هستند.

لیونل مسی

لوکا کایولی

خبر امروز

10000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

مشکلات را شکلات کنید

مسعود لعلی

بهار سبز

4000

در این کتاب سعی شده است ابعاد مختلف مشکلات برای خوانندگان روشن شود و با بیان داستان ها و سرگذشت های اغلب واقعی و تمثیلی اراده انسان را در رویارویی با مشکلات افزایش دهد و به آنها یادآوری کند که زندگی تماما یک فرصت است.

چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید

باربارا ای. گلانز

مبلغان

3200

این کتاب 52 ایده اثبات شده و قابل استفاده برای ارائه خدمات خارق العاده، افزایش فروش و اطمینان از موفقیت مستمر کسب و کار ارائه می کند که در بخش های متفاوت و متنوعی با زبانی ساده به مخاطب ارائه شده است.

یک فنجان آسایش برای

مادران و دختران

کالین سل

پل

7000

در این کتاب مادرها و دخترها، خرد، پند، اندرز و رازهای صمیمانه ای را که شما در کتاب دیگری نخواهید یافت به اشتراک می گذارند و با یکدیگر مبادله می کنند.

6060

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =