این کتاب 52 ایده اثبات شده و قابل استفاده برای ارائه خدمات خارق العاده، افزایش فروش و اطمینان از موفقیت مستمر کسب و کار ارائه می کند که در بخش های متفاوت و متنوعی با زبانی ساده به مخاطب ارائه شده است.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید» نوشته باربارا ای. گلانز با ترجمه مجید نوریان از سوی انتشارات مبلغان در 163 صفحه با قیمت 3200 تومان منتشر شد.

 

در معرفی این کتاب می خوانیم: «آیا در سازمان خود به قدر کافی در نزد مشتریان، احساس وفاداری ایجاد می کنید؟ کتاب «چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید» 52 ایده اثبات شده و قابل استفاده برای ارائه خدمات خارق العاده، افزایش فروش و اطمینان از موفقیت مستمر کسب و کار ارائه می کند. با اجرای هفته ای یک تکنیک، یک بسته مراقبتی کامل را برای خدمات استثنائی به مشتریان ارائه خواهید کرد. این ابزار راه حل محور علاوه بر ارائه مثال هایی از هر تکنیک و نکاتی برای اجرای موفقیت آمیز آنها، شامل موارد ذیل نیز هست:

- خود ارزیابی، تمرینهای توفان مغزی، انواع چک لیستها، و صفحات تمرین

- مثال هایی واقعی از اینکه شرکتها چطور تجارب خود را برای برقراری ارتباط با مشتریان ارتقا می بخشند

- نکات مفید در مورد کسب بازخورد مشتریان، سازماندهی گروههای کانون کارکنان، و تقویت عملکرد تک تک کارکنان

- استراتژیهایی برای انجام کسب و کار که گذشت زمان آنها را به اثبات رسانده، مانند پنج عامل موجد حس وفاداری و یازده قاعده برای خوب شنیدن»

 

بنابراین گزارش، عناوینی چون «در حال حاضر در ایجاد حس وفاداری در مشتریانتان چه عملکردی دارید؟، ارزش مادام العمر مشتری را تعیین کنید، دو سطح هر تعامل را به یاد داشته باشید، خشم مشتری را به خود نگیرید، همکاران و مشتریان داخلی خود را با هدایای بی نام غافلگیر کنید، به یاد داشته باشید که هرکس دنیا را متفاوت از دیگری می بیند، برای کارکنان به عنوان افراد کامل ارزش قائل باشید، با دل خود گوش کنید، قالبی نو برای شیوه نگاه کردن به اشتباهات در سازمان خود، اتاق یا فضای کار خود را با چیزهایی تزیین کنید که یادآور ارائه خدمات خوب باشند، قدر موهبت زندگی را بدانید، مفهوم حساب بانکی عاطفی را به یاد داشته باشید، راهروها و دیوارها را با تصاویر گرافیکی و نقل قول های الهام بخش تزیین کنید، گروههای کانون تشکیل دهید، به خودتان کمک کنید!، پنج سازنده حس وفاداری، بردهای کوچک را جشن بگیرید، درباره راههایی که می توانید تجربه مشتریانتان را ارتقاء دهید، همفکری کنید، روی کاری که می توانید انجام دهید، متمرکز شوید و با داستانها سرگرمی ایجاد کنید» برخی از فصول این کتاب را تشکیل می دهد.

 

 

از دیگر مطالب این کتاب می توان به «با دهان باز چیزی یاد نمی گیرید، افراد زیبا اتفاقی پیدا نمی شوند، روی یک پروژه گروهی کار کنید، هر مشتری یک موهبت است، همیشه نیازهای مشتریان را پیش بینی کنید، هرگاه می توانید گزینه هایی به مشتری پیشنهاد کنید، وقتی به خاطر مشتری از مسیر خود خارج می شوید، آنها را مطلع کنید، با پرسه زدن مدیریت کنید، بدانید که چرا مشتریان از سازمان شما ناخشنودند، برای شکایتهای مشتریان اهمیت قائل شوید، برای هر مشتری یک ذره بیشتر کار کنید، یک مشتری داخلی را به ناهار دعوت کنید، آیا صمیمی هستید، مثل مشتری فکر کنید، چهار چیزی که مشتریان می خواهند، از ته دل مدیریت کنید، چهار مرحله جبران، کارکنان خوشحال، مشتریان را خوشحال می کنند، جلسات گپ و گفت برگزار کنید، نزد مشتری بدقلق، خونسردی خود را حفظ کنید و یک بانک اطلاعاتی ایجاد کنید» اشاره کرد.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه ارسال پستی، می توانند تلفنی سفارش کتاب دهند.

 

291/60

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =