فرماندار: ۷۳۶ شغل جدید در شوش ایجاد شد

فرماندار شوش گفت: ۷۳۶ شغل جدید طی ۹ ماه نخست امسال در این شهرستان ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگار خبرآنلاین ؛ محسن حویزه روز سه شنبه در نشست مشترک معاون برنامه ریزی فرمانداری، روسای ادارات تعاون کار ورفاه اجتماعی،بهزیستی وکمیته امداد ومسول بسیج سازندگی سپاه شوش با مدیران بانک های مستقر در این شهرستان کاهش آمار بیکاری را یکی از اولویت های دولت مردمی سیزدهم دانست و افزود: بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات برای رونق اشتغال در این شهرستان پرداخت شده است.


وی ادامه داد: پرونده های متعددی برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک های شهرستان معرفی شده است که از این تعداد ۷۱۰ پرونده تکمیل و تسهیلات مورد نیاز به آنها پرداخت شده است.

فرماندار شوش آمار بیکاری در این شهرستان را غیرقابل قبول دانست و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های متعدد شوش از نظر موقعیت جغرافیایی، کشاورزی، گردشگری، صنایع بزرگ و هم مرزی با عراق، ایجاد اشتغال در این شهرستان همچنان اولویت اول همه دستگاه ها باید باشد.

برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به جوانان شوش بی توجه هستند
وی با تاکید بر لزوم همراهی بانک های عامل مستقر در این شهرستان برای کمک به گره گشایی از مسایل مبتلا به شوش گفت: برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به جوانان و کارآفرینان این شهرستان کمترین توجه را ندارند.

حویزه تاکید کرد: انتظار از بانک های عامل شوش این است که به رسالت خود در قبال جوانان و کارآفرینان شوش عمل کنند.

وی ادامه داد: اینکه سرمایه های شوش در بانک های شوش در اجرای طرح های عمرانی و پرداخت تسهیلات به کارآفرینان استان های دیگر هزینه شود و جوانان،کارآفرینان و واحدهای تولیدی این شهرستان از این تسهیلات محروم باشند قابل قبول نیست.

بانک ها به مسوولیت اجتماعی خود در قبال مردم شوش عمل کنند
فرماندار شوش تاکید کرد: انتظار مدیریت شهرستان از بانک های عامل مستقر در این شهرستان عمل به مسوولیت های اجتماعی خود در قبال مردم شوش است.

وی با انتقاد از همراهی نکردن برخی بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات به افراد نیازمند معرفی شده توسط فرمانداری گفت: افراد معرفی شده به بانک ها توسط فرمانداری پس از بررسی های انجام شده و مسجل شدن نیازمند بودن آن فرد انجام می شود به همین دلیل همراهی بانک ها برای پرداخت تسهیلات به این افراد انتظار مدیریت شهرستان است.

فرماندار شوش ادامه داد: تنها یکی از بانک های شهرستان به تعهدات خود برای پرداخت تسهیلات اشتغال و جوانی جمعیت عمل کرده است که ضروری است بانک ها شهرستان طی روزهای آینده عملکرد خود در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و جوانی جمعیت را به فرمانداری اطلاع دهند.

حویزه تاکید کرد: بانک هایی که به تعهدات خود در این شهرستان عمل نکنند نیز از طریق سرپرستی آن بانک ها در استان برای برخورد با مدیران بانکی که ترک فعل کرده اند، پیگیری می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =