۰ نفر
۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲

مهر خبر داد:

«دکتر میم» عنوان یکی دیگر از جلدهای مجموعه «ترس و لرز» آر.ال.استاین است که با ترجمه شهره نورصالحی توسط انتشارات پیدایش منتشر شده است.

این کتاب که در ژانر وحشت نوشته شده داستان بچه‌ای به نام رابی است. رابی در کامپیوترش داستان‌های تصویری کارتونی می‌کشد. بین قهرمان‌های داستان‌هایش، دکتر میم را که شخصیت عوضی و شروری است، از همه بیشتر دوست دارد. دکتر میم واقعا دکتر نیست اما مسلما دیوانه است...و حالا او در دنیای واقعی ول می‌گردد! از آن طرف هفت تا بچه معمولی در پارک وحشت تو تله افتاده‌اند. آیا رابی آنقدر زنده می‌ماند که آنها را پیدا کند و نجات بدهد؟ موقعیت خطرناکی در دهکده آدم گرگ‌ها در انتظارش است...

 

استاین در سال 1943 در شهر کلمبوس ایالت اوهایوی امریکا به دنیا آمد. نویسندگی را از 9 سالگی با نوشتن لطیفه و داستان‌های فکاهی آغاز کرد. اولین کتابی که برای بچه‌ها نوشت، «راه و رسم مسخرگی و خنداندن دیگران» نام داشت. استاین ادبیات ترسناک را از سال 1968 با کتاب «وعده ملاقات با یک غریبه» آغاز کرد و اوین مجموعه داستان‌های ترسناکش را با نام «خیابان وحشت» در سال 1989 به چاپ رساند که بلافاصله در لیست پرفروش‌ها قرار گرفت.

نشر پیدایش کتاب حاضر را در 184 صفحه، شمارگان 2 هزار و 500 نسخه و قیمت 3 هزار و 500 تومان منتشر کرده است.
 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =