شناختن روش‌های درمانی متفاوتی که برای درمان سرطان شناخته شده‌اند؛ سپس تاثیر این روش‌های درمانی بر روی بیماری‌ها در این کتاب بررسی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «امیدواری برای بیماران سرطانی» نوشته جین پترز با ترجمه ماشاالله فرخنده از سوی انتشارات نسل نواندیش در 160 صفحه با قیمت 3500 تومان منتشر شد.

 

روش طبیعی برای درمان سرطان؛ روشی برای کسانی که تازه فهمیده‌اند سرطان دارند محور اصلی این کتاب است؛ نویسنده به تمام بیماران سرطانی که تازه بیماری‌شان تشخیص داده شده است امید و جرات می‌دهد که بر ترس خود غلبه کنند.

 

خود نویسنده به سرطان غیر قابل عمل جراحی دستگاه لنفاوی مبتلا بوده، اما هرگز امید خود را از دست نداده، بر ترس خود چیره شده و با بیماری‌اش مبارزه کرده است. مهم‌ترین اصل برای این نویسنده جمع‌آوری اطلاعاتی درباره بیماری‌اش بوده است، همچنین شناختن روش‌های درمانی متفاوتی که برای درمان سرطان شناخته شده‌اند؛ سپس تاثیر این روش‌های درمانی را بر روی بیماری‌ها بررسی کرده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =