آیت‌الله خاتمی: تحقیق کردم، تعداد اغتشاشگران «کمتر از نیم درصد مردم» بود /  دشمنان ۴۴ سال است در حال «خمیازه کشیدن» هستند

فارس نوشت: امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترفند تئوریسین‌های اغتشاشات گفت: این‌ها می‌گویند ملت ایران در انتخابات شرکت نمی‌کنند! دروغگویی هم حدی دارد، ملت ایران به واسطه دینمداری، علاقه به نظام و وطن با شرکت باشکوه در انتخابات مانند گذشته مشتی محکم بر دهان دشمنان می‌زنند.

  • سید احمد خاتمی در یادواره ۱۰۰ شهید پاسدار تویسرکان در مصلی امام خمینی (ره) مجالس اهل بیت (ع) و شهدا را هدفمند، فاخر و ارزشمند دانست و اظهار کرد: ویژگی شهیدان این است که خونشان در هر زمان می‌جوشد و پیامی نو را برای جامعه دارد.

  • وی با اشاره به نقش‌آفرینی شهیدان در حفظ و تداوم انقلاب گفت: نابودی انقلاب و نظام هدف دشمنان بود و هر بار هم زمانی را برای براندازی تعیین می‌کردند، اما ۴۴ سال است در حال خمیازه کشیدن هستند و با عنایت خداوند و وحدت ملت تا ابد در حسرت این آرزو خواهند ماند.

  • امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه مادامی که یار خداوند باشیم خداوند ما را یاری می‌کند در ادامه گریزی به فتنه ۸۸ و حماسه مردم در ۹ دی علیه فتنه زد و گفت: فتنه ۸۸ دقیقا فتنه براندازی و مقابل ولایت بود بر همین اساس مردم در حماسه ۹ دی شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» را سر دادند.

  • وی با بیان اینکه از توطئه سال ۹۸ و مسئله بنزین از جمله فتنه‌های تقابل با نظام بود و آخرین فتنه هم اغتشاشات سال گذشته است افزود: دشمنان به بازی‌خورده‌هایشان گفته بودند، یک هفته در خیابان بمانید نظام رفته است، اتاق فکر و فرماندهی این فتنه در آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود و عوامل آن هم منافقین بودند که ۱۷ هزار ایرانی را ترور کردند.

  • خاتمی اضافه کرد: قرآن‌سوزی یعنی مقابله کردن با دین، چادر از سر زن مسلمان کشیدن کار رضاخانی است، سوزاندن پرچم مزین به نام الله و الله اکبر یعنی سوزاندن یک ملت و شعارنویسی‌ها و همه و همه به واسطه پول آمریکا بود که در اغتشاشات سال گذشته انجام شد.

  • وی با اشاره به اینکه تعداد اغتشاشگران طبق تحقیق می‌گویم کمتر از نیم درصد مردم بودند گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بود بر دهان اغتشاشگران.

  • امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترفند تئوریسین‌های اغتشاشات گفت: این‌ها می‌گویند ملت ایران در انتخابات شرکت نمی‌کنند! دروغگویی هم حدی دارد، ملت ایران به واسطه دینمداری، علاقه به نظام و وطن با شرکت باشکوه در انتخابات مانند گذشته مشتی محکم بر دهان دشمنان می‌زنند.

  • وی به نقش اساسی فرامین رهبری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان پرداخت و تصریح کرد: همراهی با ولایت بیمه‌کننده و تضمین‌کننده امنیت کشور بوده و خواهد بود.

  • امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اغواگری شیطانی حدی دارد چراکه برخی به هر مناسبتی لذت می‌برند مسوولان را تخریب کنند و خدمات را نادیده بگیرند گفت: مشکلات و گرفتاری‌ها وجود دارد و باید رفع شود، اما حواسمان باشد توطئه‌گری دشمن هم هست و باید مراقب بود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1767693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =