۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۸

ایرنا نوشت:

رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تصویب اعطای تابعیت ایرانی و دیگر امتیازات ملیت ایرانی به فرزندان بانوانی که با اتباع خارجی ازدواج می کنند در جلسه امروز هیات دولت، خبر داد.

'مریم مجتهدزاده' شامگاه یکشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: هفته گذشته دولت به بررسی طرح اعطای امتیازات و تابعیت ایرانی به فرزاندان بانوانی که با اتباع خارجی ازدواج می کنند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد در جلسه امروز هیات دولت این طرح تصویب شد که برای تصویب نهایی، رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نیاز دارد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    3 6
    امیدوارم مجلس با اعطای تابعیت فله ای به این گونه افراد جدا مخالفت کند. زیرا راه را برای سوء اسفتاده اتباع بیگانه به ویژه افاغنه باز میکند.وآنان هرگز ایران را ترک نمی کنند.
  • بدون نام IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    3 1
    با این طرح مشکل دیگری را ایجاد خواهیم کرد و دو دستی راه را برای سوء استفاده بیگانگان از بانوان ایرانی فراهم خواهیم کرد. ای نمایندگانی که منتخب مردمید، غیر مردمی انجام ندهید.
  • بدون نام IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    2 1
    آقا این کار رو نکنید،از فردا هرچی افغان و عراقی تو ایران هست دنبال یه راه می گردن که با ایرانیا ازدواج کنن!
  • بدون نام US ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    2 1
    نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه
  • احسان IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    2 0
    بسياري از ما ايرانيها در كشورهاي ديگر تابعيت به روشهاي گوناگون گرفته ايم حال اين طرح كه قبلا رد شده باز ديدگاه ما جالب است.دوستان كشورهايي هستند اساسا مهاجر پذيرند و اين روش پيشرفتشان بوده.
  • کارشناس ارشد ترافیک IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    1 2
    با این کار راه برای سوء اسفتاده اتباع بیگانه به ویژه افاغنه باز شده و شاهد هزاران ازدواج اجباری زنان ایرانی با افاغنه خواهیم بود. جلوگیری کنید لطفاً
  • Nima NL ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    این حق مادر ایرانی است که فرزندش در کشور مادرش زندگی کند.من پدرم انگلیسی و مادرم ایرانی است.ولی می خواهم در ایران زندگی کنم و کار کنم.مادرم پاسپورت انگلیسی دارد ولی پدرم پاسپورت ایرانی ندارد.این ناحقی است و من و پدرم عاشق ایران و مردم ایرانیم و عاشق زندگی کردن در آنجا.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
    2 3
    فراموش نکنیم که این افاغنه بودند که ایران را ساخته اند. اتباع غیر ایرانی زیادی هستند که با وجود قانون اعطای تابعیت مورد کم لفی قرار می گیرند. امیدواریم این قانون تصویب شده و اجرا گردد.
  • ali IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    4 2
    پاسخ صریح امام خمینی (ره) در مقابل اخرا و بیرون راندن مهاجرین افغان . اسلام مرز ندارد.برای یک مسلمان تمتم ملل اسلامی حکم ملت خویش را دارد.وباید ازتعصب منطقه ای دوری کر د. من شما را از انجاماینکارخطیر نهی می کنم. روحالله الموسوی الخمینی
  • رضا IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    1 1
    ما قم زندگی می‌کنیم همسایه‌ای داریم که اگر ترس از مجازات و قانون و مأمور نداشت، روزی سه تا افغانی، یکی صبح، یکی ظهر و یکی هم شب می‌کشت و احیاناً هم اگر شبی بی‌خوابی می‌آمد سراغش یکی هم نصف شب می‌کشت. اما همین آدم، برای ساختن یک طبقه اضافه به منزلش از کارگران افغانی استفاده می‌کرد و حال اینکه همیشه در این چند وقت بر سر پرداخت حق و حقوق با همان افغانی‌ها دعوا و درگیری داشت بماند... از آن مخالف‌های صد در صد و سخت ورود اتباع افغانی به کشورمان است. این نحوه افکار و برخورد به نظر من ناشی از فرهنگ ضعیف و سست جامعه‌ی ما می‌باشد و باز به نظرم مقصر افراد و آدم‌هایی هستند که به نام دین و مذهب، هزار جور آیه و حدیث و تفسیر به نفع خودکامگی خود انجام می‌دهند...