امیرعباس سهراب بیگ می گوید دفاع از متهمان پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی قرار بود به او واگذار شود ولی قبول نکرده است.

امید سلیمی بنی: رئیس کل اسبق دادگستری استان خوزستان به خبرآنلاین می گوید با وجودی که وکالت پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی از بانک صادرات، به من پیشنهاد شده بود، ولی آن را نپذیرفتم.

این در حالی است که در روزهای گذشته، شایع شده بود امیرعباس سهراب بیگ، رئیس کل اسبق دادگستری خوزستان، که هم اکنون وکیل پایه یک دادگستری است، وکالت پرونده متهمان امیرمنصور خسروی، مدیرعامل بانک خصوصی آریا و فرزندش مه آفرید را بر عهده گرفته است است.

 سهراب بیگ در گفتگو با خبرآنلاین اظهار می کند: "چنین چیزی صحت ندارد که من وکیل پرونده باشم. قرار بود وارد شوم، ولی وارد نشده ام."

وی دلیل عدم ورود خود را به پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات خوزستان را " وسعت و شرایط خاص این پرونده" عنوان کرد و گفت: "با این وجود، اصلا پرونده را مطالعه نکردم و آن را ندیده ام. برای همین اطلاعاتی درباره این پرونده ندارم."

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 1
    درود بر محسن اژه ای که با التیماتوم بموقع خود مانع ورود این اقا به پرونده فوق شد وگرنه این کناره گیری برای رضای خدا نبوده
  • بدون نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    4 1
    بخاطر پول چه کارها که نمیکنند . شاید ایشان از طریق واسطه و وکیل دیگری این پرونده را قبول کرده وپشت پرده آن وکیل را ساپورت میکند .از کجا معلوم