خانه ملت نوشت:

معاون نظارت رئیس مجلس شورای اسلامی، با مبهم خواندن برخی از زوایای اختلاس سه‌هزارمیلیارد تومانی، تأکید کرد: کمیته‌ای حقیقت‌یاب از مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.

محمدرضا باهنر در حاشیه جلسه غیرعلنی  امروز مجلس درباره اختلاس سه‌هزار میلیارد تومانی از بانک صادرات، گفت: ‌در طول دو تا سه هفته گذشته اطلاعات غیرمنسجمی در رسانه‌ها تولید شد و هر کسی بر اساس ظن و مواضع خود یک‌سری اطلاعاتی را ارائه داد که هنوز در این باره مقداری ابهام در افکار عمومی وجود دارد. گام نخست را آیت‌الله آملی لاریجانی برداشت و دادستان کل کشور را مأمور رسیدگی به پرونده اختلاس سه‌هزار میلیارد تومانی کرد که این اقدام مثبت و شایسته‌ای بود.

گزیده سخنان وی به این قرار است:

  • تلاش آن است که با یک فرآیند قانونی مجلس بتواند یک کمیته حقیقت‌یاب را معین کند و در یک فرصت مشخص و روشن کار را بررسی کند و به نتیجه برساند. البته باید فضای تبلیغاتی کشور کنترل شود، ‌ ضمن آن که خلاف واقع و بر اساس مواضع سیاسی با این مسئله برخورد نشود.
  • امیدوارم دولت، مجلس و قوه قضائیه بتوانند در فضایی آرام، عادلانه و عالمانه اقدام‌های خود در برخورد این اختلاس را پیگیری کنند و قاعدتا همه عزم‌شان برای برخورد با متخلفان جزم است.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =