معاون قانون گذاری مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای مسئولان نظام بانکی می‌تواند به افزایش اعتماد عمومی جامعه کمک کند.

به گزارش خبر‌آنلاین، محمد‌حسن ابو‌ترابی در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید استعفای مسئولان نظام بانکی می‌تواند به موضوع اختلاف 3 هزار میلیارد تومانی پایان دهد گفت: در جلسه غیر‌علنی یکی از همکاران این پیشنهاد را مطرح کردند و بنده هم فکر می‌کنم این شیوه یکی از راهکار‌هایی است که در دنیای امروز برای افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه می‌توان از آن استفاده کرد و استعفای مسئولان حوزه اقتصادی می‌تواند به افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه کمک کند.

ابوترابی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص به اینکه چقدر اطرافیان رئیس‌جمهور در موضوع اختلاس دست داشته‌اند اظهار داشت: این موضوع از صلاحیت‌های دستگاه قضایی است و آنان باید با جدید به این مسئله بپردازند که در سیستم اجرایی کشور و یا سایر نهاد چگونه این گروه مفسد اقتصادی دست به سو‌ءاستفاده زده‌اند.

وی گفت: خبر‌هایی در این زمینه مطرح شده که دستگاه قضایی باید به آن بپردازد و این از مطالبات جدی ملت و نمایندگان است و ما از قوه قضاییه می‌خواهیم زوایای مختلف این پرونده و نقش مدیرانی که در داخل (سیستم بانکی و خارج از آن) را در این اختلاس دست داشتند بررسی کنند.

/27219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مالک و مستاجر IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    0 0
    مسئولین که در مسئله نقشی میتونستن داشته باشن و نه ذینفع بودن و نه جلوگیری و نه کنترل بموقع، باید استعفا بدن.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    0 0
    پست و جایگاه اجتماعی بهتری باید به این افراد خدوم بدهند چرا استعفا برای مدیران مردمی
  • هموطن IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
    0 0
    سیاست > چهره ها - معاون قانون گذاری مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای مسئولان نظام بانکی می‌تواند به افزایش اعتماد عمومی جامعه کمک کند. و من هموطن هم اضافه میکنم باضافه استعفای خیلی های دیگر