«آفتاب درخشان، پایان دفاع، آغاز بازسازی، تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی در انتخابات دهم ریاست جمهوری، نخستین مجموعه شعر محمدرضا حکیمی و گلچین توصیه‌ها، داستان‌ها و برخی حقایق زندگی به روایت اپرا وینفری» در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته گذشته قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «آفتاب درخشان» نوشته نورما کلین با ترجمه اشرف منظوری که در هفته گذشته در صدر جدول پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام قرار داشت زندگی واقعی زن جوانی را روایت می‌کند که می‌داند چیزی از عمرش باقی نمانده است. زنی که با وجود مشکلات فراوان آن‌قدر به خانواده‌اش تعلق‌خاطر دارد که سعی می‌کند به بهترین شکل وظایف خود را انجام ‌دهد. «آفتاب درخشان» با نثری شعرگونه و ماجراهای تلخ و شیرینش مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد و داستانی عاشقانه از خانواده‌ای در دهه 70 میلادی را به تصویر می‌کشد.

بنابراین گزارش، در کتاب «پایان دفاع، آغاز بازسازی» که مشتمل بر خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی است، در خصوص مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی و اقدامات ایران برای شکستن جو مسموم رسانه‌ای استکباری و امپریالیستی و جلب حمایت افکار عمومی دنیا به نفع کشور و منزوی ساختن صدام حسین دیکتاتور معدوم عراق مطالب خواندنی و قابل توجهی برای اولین بار آمده‌است. ضمن آنکه وقایع دیگر داخلی در سال ۱۳۶۷ از جمله مسأله قائم مقام رهبری، اختلافات رئیس جمهور و نخست وزیر، اقدامات مجلس سوم، التهاب در جامعه روحانیت مبارز، طرح ادغام نیروهای مسلح، موفقیت‌های بزرگ در ساخت موشک‌های دوربرد، وضعیت بودجه و نشر اسکناس، بیماری حضرت امام(ره) و بسیاری دیگر از وقایع سال پرحادثه ۱۳۶۷ نیز در این مجموعه خاطرات به چاپ رسیده‌است.

روح‌الامین سعیدی در کتاب «تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی در انتخابات دهم ریاست جمهوری» که در رده سوم پرفروش‌های هفته سوم شهریورماه در پایتخت قرار داشت در قالب تحلیلی مواضع، سخنرانی‌ها و عملکرد هاشمی رفسنجانی در ایام پس از انتخابات سال 88 را بررسی کرده است.

نخستین مجموعه شعر «محمدرضا حکیمی» با عنوان «ساحل خورشید» حاوی 18 غزل، 9 قصیده‌، یک مثنوی، 14 رباعی، سه مدیحه، سه مرثیه، یک توسل و سه شعر نیمایی است و به انتخاب مردم پایتخت در رده چهارم پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفت.

توصیه‌های الهام‌بخش خانم وینفری در کتابی با عنوان «گلچین» در رتبه پنجم جدول پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام قرار گرفت. کتابی که به اعتقاد نویسنده اینگونه توصیف شده است: هرگاه حس کردید به رویاهای کوچک‌تری می‌اندیشید، یا با ناامیدی دست و پنجه نرم می‌کنید، احساس کمبود شادی و اشتیاق دارید یا این که حس می‌کنید زندگی‌تان از حالت تعادل خارج شده، بلافاصله این کتاب را باز کنید.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

نام اثر

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره اثر

آفتاب درخشان

نورما کلین/اشرف منظوری

آموت

5000

«آفتاب درخشان» روایت‌گر زندگی زنی است که با وجود بیماری لاعلاجش عاشقانه به زندگی ادامه می‌دهد. رمانی با شخصیت‌های واقعی که راوی آن روزهای پایانی عمرش را می‌گذراند.

پایان دفاع، آغاز بازسازی

علیرضا هاشمی

معارف انقلاب

15000

در بخشی از این کتاب جانشین وقت فرماندهی کل قوا ضمن شرح روزانه فرایند پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل و پایان هشت سال دفاع مقدس؛ به بیان ناگفته‌هایی درباره مقطع تاریخی پایان جنگ و همچنین مهم‌ترین مسائل داخلی کشور پرداخته است که برای علاقمندان سیاست و تاریخ انقلاب جالب توجه خواهد بود.

تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی در انتخابات دهم ریاست جمهوری

روح‌الامین سعیدی

مرکز اسناد انقلاب اسلامی

3000

این کتاب به موضوع بررسی مواضع، سخنرانی‌ها و عملکرد هاشمی رفسنجانی در ایام پس از انتخابات سال 88 به صورت مستدل و در قالب تحلیلی می‌پردازد.

ساحل خورشید

محمدرضا حکیمی

علمی فرهنگی «الحیاة»

5000

این کتاب با 18 غزل آغاز و در ادامه با 9 قصیده‌، یک مثنوی، 14 رباعی، سه مدیحه، سه مرثیه، یک توسل و سه شعر نیمایی ادامه می‌یابد و در ادامه نیز با دو قصیده‌ با نام‌های «دلیل راه» و «منشور تشیع» به پایان می‌رسد.

گلچین

اپرا وینفری
گیسو ناصری

کتابسرای تندیس

6500

ناشر معتقد است: در این کتاب می‌توانید به گنجینه‌ای از پندها، نکات جذاب و دلگرم‌کننده دست پیدا کنید، حقایقی درباره رویاهای بزرگ و مستحکم کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوستش دارید، معنویات و...

 هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داريوش IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
    0 0
    ازصبح تاهمين الان كه اين پيام رامينويسم بااين شماره تلفني كه داده چنذين بارتماس گرفته ام وهنوزنتوانسته ام ازحانمي كه گوشي اين شماره رابرميدارد كتابي خريذاري كنم هربار ميگويد چند دقيقه صبر كن وبيش از4 ساعن است خبري نشدهاست تورابخدااين سه كتاب "آفتاب درخشان "و "زانوميزنم ودعاميكنم"وافسون حلقه رااگرميتوانيد براي من بفرستيد والا بگوييد اركجاميتوانم تهيه كنم