گلچین توصیه‌ها، داستان‌ها و برخی حقایق زندگی به روایت اپرا وینفری، یک مجموعه شعر اجتماعی، خاطرات و روزنوشت‌های سال 1367 هاشمی رفسنجانی و ...در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته گذشته قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین، توصیه‌های الهام‌بخش خانم وینفری در صدر جدول پرفروش‌های سامانه اشتارک محصولات فرهنگی؛ سام قرار گرفت. کتابی که به اعتقاد نویسنده اینگونه توصیف شده است: هرگاه حس کردید به رویاهای کوچک‌تری می‌اندیشید، یا با ناامیدی دست و پنجه نرم می‌کنید، احساس کمبود شادی و اشتیاق دارید یا این که حس می‌کنید زندگی‌تان از حالت تعادل خارج شده، بلافاصله این کتاب را باز کنید.

بنابراین گزارش، «دهانم بوی مریم می دهد»، مجموعه اشعاری اجتماعی کیوان مهرگان نیز رتبه دوم لیست پرفروش‌ها در هفته گذشته ـ روزهای پایانی مرداد و روزهای آغازین شهریور ـ به خود اختصاص داد.

مجموعه‌ای از آثار اصغر طاهرزاده نیز با استقبال خوب اهالی پایتخت روبرو شد، «جوان و انتخاب بزرگ»، «از برهان تا عرفان»، «هدف حیات زمینی آدم» و...کتاب‌هایی که معارفی خواندنی از عطش وصف‌ناپذیر انسان در خصوص عالم معنا، ماموریت‌های بشری و جهان پس از مرگ و قیامت پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

«پایان دفاع، آغاز بازسازی»، خاطرات روزنوشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی نیز در هفته گذشته در لیست پرفروش‌های سام قرار داشت، خاطرات خواندنی همراه با اسنادی که برای نخستین بار با روایت روزهای سال پایانی جنگ در این کتاب منتشر شده است.

لوح فشرده «کاریز»، مجموعه کامل تألیفات دکتر علی شریعتی همراه با فیلم‌ها، اسناد، تصاویر، سال‌شمار و برخی سخنرانی‌های شریعتی رتبه پنجم پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی را به خود اختصاص داد.

 هموطنان تهرانی برای تهیه این آثار کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

نام اثر

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره اثر

گلچین

اپرا وینفری
گیسو ناصری

کتابسرای تندیس

6500

کتاب کوچک درس‌های زندگی حقایق روزانه برای راهنمایی و الهام‌بخشی... ناشر معتقد است: در این کتاب می‌توانید به گنجینه‌ای از پندها، نکات جذاب و دلگرم‌کننده دست پیدا کنید، حقایقی درباره رویاهای بزرگ و مستحکم کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوستش دارید، معنویات و...

دهانم بوی مریم می‌دهد

کیوان مهرگان

مروارید

3200

به اعتقاد این شاعر نوع نگاه عاشقانه در یک فرد است که او را به بلوغ می‌رساند و وی در این کتاب تجربیات و نگاهش را به این موضوع به نوعی نوشته‌است.

جوان و انتخاب بزرگ/ از برهان تا عرفان/هدف حیات زمینی آدم

اصغر طاهرزاده

لب المیزان

مجموعه آثار(4 تا 8هزار تومان)

یک بخش مباحثی است قرآنی در رابطه با بهشت برزخ نزولی و ظهور جنبة آدمیت آدم‌ها و نحوة فعالیت شیطان، و بخش دیگر در رابطه با نقش وسوسة شیطان و الهام ملک در روان انسان... چگونه می‌توانند در دوران جوانی انتخاب‌های خود را تا قیامت و ابدیّت خودشان وسعت دهند تا همواره در نشاط جوانی باقی بمانند.

پایان دفاع، آغاز بازسازی

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

معارف انقلاب

15000

نویسنده در این کتاب با شرح روزانه فرآیند پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل و پایان هشت سال دفاع مقدس، به بیان ناگفته‌هایی درباره مقطع تاریخی پایان جنگ و همچنین مهم‌ترین مسائل داخلی کشور پرداخته، مسأله قائم‌مقام رهبری، اختلافات رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر، اقدامات مجلس سوم، التهاب در جامعه روحانیت مبارز، بیماری حضرت امام(ره) و بسیاری دیگر از وقایع سال پرحادثه ۱۳۶۷ نیز در این مجموعه خاطرات به چاپ رسیده‌است.

کاریز(لوح فشرده)

مجموعه آثار دکتر شریعتی

بنیاد شریعتی

6000

لوح چندرسانه‌‌ای «کاریز»، مجموعه کامل تألیفات دکتر علی شریعتی همراه با فیلم‌ها، اسناد، تصاویر، سال‌شمار و برخی سخنرانی‌های شریعتی است که زیر نظر بنیاد و خانواده ایشان تولید شده است.

  هموطنان تهرانی برای تهیه این آثار کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 169866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    1 2
    درود بر مرد بزرگ انقلاب هاشمی رفسنجانی