۰ نفر
۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۳

آثاری از زنده‌یاد علی شریعتی، زنده‌یاد جعفر شهیدی، حسین الهی‌قمشه‌ای همراه با کتاب‌هایی از نازی صفوی و تینا پاکروان در هفته سوم مردادماه در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های پایتخت قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین، «دیشب خدا را عاشق کردم» نوشته تینا پاکروان و تصویرسازی ملایکا شریفی‌نیا که از سوی انتشارات ثالث روانه بازار نشر شده، در هفته گذشته در صدر لیست پرفروش های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام قرار گرفت.

بنابراین گزارش، «دالان بهشت» نوشته نازی صفوی علی‌رغم انتشار غیر قانونی بر روی شبکه جهانی اینترنت، همچنان مورد اقبال مخاطبان قرار دارد و در هفته گذشته نیز رتبه دوم پرفروش‌ها را به خود اختصاص داده است.

همچنین کتاب ارزشمند علی(ع) از زبان علی(ع) تالیف مرحوم دکتر شهیدی در رده چهارم پرفروش‌های هفته سوم مردادماه در پایتخت قرار گرفت.

«365 روز در صحبت قرآن» اثری ماندگار و خواندنی از دکتر حسین الهی قمشه‌ای نیز به انتخاب مردم پایتخت در رده سوم پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفت.

 «کاریز»، مجموعه کامل تألیفات دکتر علی شریعتی همراه با فیلم‌ها، اسناد، تصاویر، سال‌شمار و برخی سخنرانی‌های شریعتی رتبه پنجم پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی را به خود اختصاص داده است.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. 

نام اثر

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره اثر

دیشب خدا را عاشق کردم

تینا پاکروان

ثالث

2000

این داستان برای مخاطب کودک و نوجوان نوشته شده و ماجرای ارتباط یک دختر شش ساله با خداوند است، تصویرگری این کتاب را ملیکا شریفی‌نیا انجام داده است.

دالان بهشت

نازی صفوی

ققنوس

8500

داستان‌ زندگی‌ دختری‌ است ساده و دوست‌داشتنی که‌ بنابه‌ تصمیم‌ والدینش‌ ازدواج‌ می‌کند اما خیلی‌ زود شکست‌ می‌خورد....

365 روز با قرآن

حسین الهی قمشه‌ای

سخن

18500

در این کتاب 365 قطعه کوتاه و بلند از کتاب وحی برای آشنایی جوانان با تعلیمات جهانی قرآن انتخاب شده و به زبانی ساده و البته با بهره‌گیری از تفسیرهای عرفانی و نیز اشعار بزرگان ادب و عرفان توضیح داده شده است.

علی از زبان علی یا زندگانی امیرمومنان علی (ع)

مرحوم سیدجعفرشهیدی

دفتر نشر فرهنگ اسلامی

2500

زندگانی امیرمومنان در 28 فصل از تولد تا ضربت خوردن امام علی (ع) را روایت می کند؛ در بخشی از کتاب آمده است: در سال دهم رسول خدا به حج رفت و احکام آن را به مردم تعلیم فرمود و در خطبه معروف خود گفت: مردم! نمی دانم شاید سالی دیگر شما را در اینجا ببینم یا نه.

کاریز(لوح فشرده)

مجموعه آثار دکتر شریعتی

بنیاد شریعتی

6000

لوح چندرسانه‌‌ای «کاریز»، مجموعه کامل تألیفات دکتر علی شریعتی همراه با فیلم‌ها، اسناد، تصاویر، سال‌شمار و برخی سخنرانی‌های شریعتی است که زیر نظر بنیاد و خانواده ایشان تولید شده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 167440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۲
    0 0
    آیا آمار تمام کتاب فروشی ها کشور در سامانه سام ثبت می شود؟