کتابهای «اگر تو نبودی، مشکلات را شکلات کنیم، چگونه دوران بارداری، زایمان و بچه‌داری راحتی داشته باشیم، ونوس آتشین مریخ یخی، تاریخچه مجلس سنا و 5 درس برای زندگی عاقلانه» در لیست پرفروش‌ترین محصولات فرهنگی پایتخت در هفته گذشته قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «اگر تو نبودی» نوشته رعنا امامی داستان شخصیتی است که برای گذشتن از رسوم و قواعدی که به نظرش درست نیست، قدم در راهی می‌گذارد که فقط به خاطر کس دیگری است. این کتاب در صدر جدول پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام در هفته گذشته قرار گرفت.

 

بنابراین گزارش، مسعود لعلی در کتاب «مشکلات را شکلات کنید» سعی کرده ابعاد مختلف مشکلات را برای خوانندگان روشن کند و با بیان داستان ها و سرگذشت های اغلب واقعی و تمثیلی اراده انسان را در رویارویی با مشکلات افزایش دهد و به آنها یادآوری کند که زندگی تماما یک فرصت است. در این کتاب توانایی انسان در حل مشکلاتی که گاه غیرقابل حل هستند نشان داده شده است و از افراد خواسته شده است که به مشکلات به چشم یک فرصت بنگرند و نه یک تهدید. این کتاب در رده دوم پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفت.

 

خواننده با مطالعه کتاب «چگونه دوران بارداری، زایمان و بچه‌داری راحتی داشته باشیم» که در هفته اول مهرماه در رتبه سوم پرفروش ها قرار داشت به جواب‌هایی که در طی دوران بارداری و روزهایی که به زودی بودن با (تازه به دنیا آمده‌تان) فرا می‌رسد، خواهد رسید.

 

بررسی موضوع تعادل میان هورمون‌ها برای داشتن زندگی خانوادگی و تعاملاتی به دور از دغدغه، موضوع اصلی کتاب تازه منتشر شده «ونوس آتشین، مریخ یخی» را تشکیل می‌دهد. «جان گری» مولف اثر، آگاهی و کنترل ترشح هورمون‌ها در شرایط گوناگون را از عوامل موفقیت در روابط خانوادگی می‌داند. این کتاب در رتبه بعدی پرفروش‌ترین کتاب‌های پایتخت در هفته گذشته قرار گرفت؛ کتابی آموزنده بویژه برای زوج‌های‌های جوان.

 

کتاب «تاریخچه مجلس سنا» در رتبه پنجم جدول پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام قرار گرفت. کتابی که درصدد است روند تصویب تأسیس مجلس سنا، علل تأخیر در تشکیل و بعد تاریخچه و نقش آن را بررسی کند. این پژوهش تلاش کرده است تا این روند را مورد بررسی قرار دهد، روندی که می‌تواند جرقه دیگری در اذهان قانون‌گزاران ما در جمهوری اسلامی پدید آورد و ظرفیت تازه‌ای را برای آینده مورد تأمل قرار دهد.

 

کتاب «پنج درس برای زندگی عاقلانه» روش های خود یاری عقلانی - هیجانی و افزودن کارایی و لذت را یاد می دهد. این کتاب از پنج درس تشکیل شده است. در هر درس، نکته ای درباره درمان عقلانی - هیجانی می آموزید و می فهمید مسائل را چطور حل کنید. دو درس اول درباره فلسفه و نظریه عقلانی - هیجانی هستند. درس سوم یک خودآزمایی است که در خودشناسی به شما کمک می کند. درس های چهارم و پنجم نیز نحوه استفاده از این دروس در حل یکی از مسائل شخصی شما را یاد می دهند. این کتاب به انتخاب مردم پایتخت در رده بعدی پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفت.

 

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آنها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

نام کتاب

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

اگر تو نبودی

رعنا امانی

شادان

6500

این کتاب داستان شخصیتی است که برای گذشتن از رسوم و قواعدی که به نظرش درست نیست، قدم در راهی می‌گذارد که فقط به خاطر کس دیگری است و آن راه به مسیری سوق‌اش می‌دهد که همان تحول در زندگی است: نیت خوب داشتن در مورد دیگران و باز شدن راهی تازه برای خود، و ایجاد وابستگی بدون قصد قبلی.

مشکلات را شکلات کنیم

مسعود لعلی

بهار سبز

4000

در این کتاب سعی شده است ابعاد مختلف مشکلات برای خوانندگان روشن شود و با بیان داستان ها و سرگذشت های اغلب واقعی و تمثیلی اراده انسان را در رویارویی با مشکلات افزایش دهد و به آنها یادآوری کند که زندگی تماما یک فرصت است.

چگونه دوران بارداری، زایمان و بچه‌داری راحتی داشته باشیم

وزارت بهداشت ایالت بریتیش کلمبیا کانادا/فرشاد نجفی

نواندیش

7400

کتاب مشتمل بر دستورالعمل‌های بهداشتی ـ درمانی در خصوص دوران بارداری، زایمان و مراقبت از کودک است که طی آن نکاتی چند مطرح می‌شود. چگونگی مراقبت مادران از خود و جنین، غذاهایی که در دوره بارداری باید مصرف کرد، مراحل رشد جنین، تولد کودک و شیردادن و تغذیه کودک از جمله مطالب این کتاب است.

ونوس آتشین مریخ یخی

جان گری/شادی فرهمند

دانژه

7000

در این کتاب نویسنده توضیح می‌دهد که چرا ونوس آتشین است و مریخ یخی و نقش ترشح هورمون‌های هر دو جنس را تشریح کرده و راه‌های مقابله با فشار روحی و استرس و تحریک هورمون‌های عشق و علاقه شدید و رسیدن به رابطه عاشقانه و شور و هیجان پایدار را توضیح می‌دهد.

تاریخچه مجلس سنا

مسعود کوهستانی‌نژاد

کتابخانه‌، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی

5000

این پژوهش تلاش دارد روند تصویب تأسیس مجلس سنا علل تأخیر در تشکیل و بعد تاریخچه و نقش آن را مورد بررسی قرار گیرد.

5 درس برای زندگی عاقلانه

آلبرت الیس/مهرداد فیروزبخت

رسا

2200

این کتاب از پنج درس تشکیل شده است . درهر درس ، نکته ای درباره درمان عقلانی - هیجانی می آموزید و می فهمید مسائل را چطور حل کنید . دو درس اول درباره فلسفه و نظریه عقلانی - هیجانی هستند .

 

درس سوم یک خودآزمایی است که در خودشناسی به شما کمک می کند . درس های چهارم و پنجم نیز نحوه استفاده از این دروس در حل یکی از مسائل شخصی شما را یاد می دهند .

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آنها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام SE ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    0 0
    گز ا رش یک آدمر با ی ا ز گا بر یل گا ر سیز ا ز قلم ا فتا د.