«تاوان» کار خود را در اصفهان آغاز می‌کند

محسن ثباتیان تهیه کننده فیلم تاوان از تاخیر چند روزه و تغییر چند نفر از عوامل پشت صحنه در تولید این فیلم در اصفهان به علت شرایط کرونا و تداخل برنامه برخی از عوامل خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، محسن ثباتیان تهیه کننده این فیلم با اشاره به تاخیر چند روزه برای فیلم تاوان و تغییر چند نفر از عوامل پشت صحنه در تولید این فیلم به علت شرایط کرونا و تداخل برنامه برخی از عوامل اظهار کرد: چند سالی بود که دوست داشتم کاری متفاوت در فضای فیلمسازی اجتماعی بسازم و بعد از چندین جلسه با نویسنده و کارگردان تصمیم به ساخت این فیلم گرفتیم.

وی با بیان اینکه تاوان یک فیلم اجتماعی و با احساس است که در کارنامه هنری من ورق متفاوتی است، در مورد داستان فیلم گفت: یک جمله از «نزار قبانی» شاعر و نویسنده عرب هست که می‌گوید: «اگر سخن میانِ من و تو پایان یافت و راه‌های وصال قطع شدند و غریبه گشتیم،‏ از نو با من آشنا شو.» و من فکر می‌کنم این زیباترین و کامل‌ترین خلاصه برای محتوای فیلم تاوان باشد.

«تاوان» کار خود را در اصفهان آغاز می‌کند

تهیه کننده و بازیگر سینما درباره اینکه چرا به سراغ چنین داستانی رفته است، گفت: در فیلم تاوان بحث خانواده، فداکاری و در انتها تعهد مطرح است؛ مسائلی که از نظر فرهنگی برای جامعه مهم است و احتیاج به آموزش و مسیر سازی دارد.

«تاوان» کار خود را در اصفهان آغاز می‌کند

گفتنی است فیلم تاوان به تهیه کنندگی محسن ثباتیان و نویسندگی و کارگردانی حسین طبیب زاده از ۲۰ اسفند فیلمبرداری خود را شروع می‌کند.

«تاوان» کار خود را در اصفهان آغاز می‌کند

از بازیگران این فیلم می‌توان به محسن ثباتیان، شهروز ابراهیمی، بیژن رافعی، محمدعلی عمادی، خاطره کاظمی و علی محمدپور و با حضور آوا داریوت نام برد.

دیگر عوامل این فیلم عبارت هستند از؛ فیلمبردار: صادق داوری، جانشین تهیه و منشی صحنه: نگار رضایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: میلاد سهایی، دستیار دوم کارگردان: محمد صادقیان، صدابردار: علی حجازی، مدیر تولید: مجتبی کریمی، طراح چهره پردازی: نفیسه علیزاده، تدوین و اصلاح رنگ: مهدی دهقان، عکاس: فیروزه بشردوست و  موسیقی متن: سیاوش وزیری.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =