یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس با بیان اینکه چند سانحه دیگر باید رخ دهد که وزیر راه را استیضاح کنیم، گفت: 269 کشته کافی نیست؟

به گزارش خبرآنلاین، سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه نیز در موافقت با استیضح وزیر راه گفت: رای اعتماد به شما بر مبنای ادعایتان برای خروج هواپیماهای ناکارآمد از سیستم حمل و نقل بود. نتیجه آن وعده​ها چه شد؟

وی از بی​ثباتی در مدیریت سیستم حمل و نقل یاد کرد و از انتصاب مدیرانی نالایق و ناکارآمد سخن گفت و افزود: تایید این روند از سوی وزیر راه مایه تاسف است که نتیجه آن سرویس دهی ناامن و تخلفات پیاپی است. چند سانحه دیگر باید رخ دهد که وزیر راه را استیضاح کنیم. سقوط توپولف کاسپین با 169 کشته و 7 روز بعد سانحه دیگری با 17 کشته و 5 ماه بعد هواپیمای تابان در مشهد و بعد فوکر در تبریز و نهایتا بویینگ ایران ایر با 77 کشته در ارومیه کافی نبود؟ 269 کشته کم است؟

وی با بیان اینکه این نشان دهنده افت صنعت هوایی است نه پیشرفت آن، ادامه داد: از زمان ورود بهبهانی به وزارت راه از 198 فرورند هواپیما به 216 فروند رسیده​ایم که نشان دهنده افزایش 18 فروند هواپیمای فرسوده است. حال آنکه 75 تا از این هواپیماها باید از رده خارج شود.

ذاکر خطاب به وزیر راه که در جلسه نبود، گفت: گفته اید که هر کسی کوتاهی کند با او برخورد می​کنید. حال که کوتاهی از جانب خود شماست، چه باید بکنید؟ چرا برنامه چهارم و اصل 44 رافراموش کردید؟ چرا پول در اختیارتان را مدیریت نکرده و هواپیما نخریده​اید؟

نماینده ارومیه با اشاره به شعار عدالت​محوری رئیس​جمهور، گفت: این رسم عدالت نیست که اینگونه مردم کشته شوند و با عامل آن برخورد نشود.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =