نماینده کرج تضریح کرد: استیضاح وزیر راه را به منزله تقویت دولت می​دانم.

به گزارش خبرآنلاین، عزیز اکبریان گفت: اگر این احساس تکلیف نبود در مقابل این همه فشار کوتاه می​آمدم و مصلحت سنجی ها را بر انجام وظیفه قانونی خود ترجیح می​دادم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب ارزش​ها بود، به مقام معظم رهبری درود فرستاد و گفت که به عنوان یکی از نمایندگان پیرو خط ولایت، به وظیفه نظارتی و نمایندگی خود عمل می​کند.

به گفته وی، نمایندگانی از دولت در این روزها آسایش را از استیضاح کنندگان ربوده و با تمامی امکانات دولتی در صدد جلوگیری از این استیضاح بودند اما وی با بیعتی که با ملت ایران و مقام ولایت و خون شهدا بسته است، حاضر نشده امضایش را پس بگیرد تا هر کسی با هر وسیله​ای نخواهد در حکومت باقی بماند.

نماینده کرج گفت: یکی از نمایندگان حامی دولت به همراه معاون پارلمانی وزیر در میان نمایندگان آنها را تهدید به این کرده است که در صورت استیضاح وزیر راه، بودجه حوزه انتخابیه​اش را قطع خواهند کرد.

اکبریان با بیان اینکه از شنیدن سقوط هواپیمای ارومیه به خود لرزیده است، گفت: اگر حوادث گذشته به درستی ریشه یابی شده بود، باز شاهد تکرار این حوادث نبودیم. متاسفانه با فشار مسئولان هوایی هواپیماهایی بوئینگ تعمیر می​شوند در حالیکه مدیران فنی این کار را مقرون به صرفه ندانسته و از خطر آفرین بودن آنها هشدار داده بودند. چرا این هزینه​ها را به کشور تحمیل کردید و امروز همچنان این هواپیماها زمین گیر هستند؟

وی از عدم تحقق اهداف برنامه چهارم در نوسازی ناوگان هوایی، تاخیر در پروازهای حجاج، به سرانجام نرسیدن قطارهای بم-زاهدان و شیراز-اصفهان علی​رغم افتتاح نمایشی آن سخن گفت و افزود: به جای تکمیل پروژه​های نیمه تمام آقای وزیر هر روز کلنگ می​زند! کلنگ راه آهن حرم تا حرم و غیره که هیچ یک عملیاتی نشده است.

به گفته وی وزیر راه تمامی مخالفین راه آهن مغناطیسی را از این وزارتخانه اخراج کرده ونهایتا هم خودش به همین نظر رسید که این کار عملیاتی نیست. این در حالی است که اتوبان تهران شمال در دوره وی 10 درصد هم پیشرفت نداشته و به تاریخ پیوسته است. اتوبان شهید همت هم با گذشت 18 ماه کمتر از 30 درصد پیشرفت داشته است.

اکبریان با ارائه آمارهای اسف باری از تلفات جاده​ای گفت: با این شرایط بهتر است که با قاطر سفر کنیم.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
    0 0
    بهتر بود نماینده محترم کرج به تصادف مرگبار چند ماه پیش عوارضی متروکه کرج قزوین نیز اشاره می کرد که جان 15 تن از هموطانمان را گرفت. عوارضی متروکه ای که بعد از 2 سال با وجود این اتفاق 48 ساعته جمع اوری گردید.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
    0 0
    چه مملکتی شده. مایه شرم است و شرم ساری
  • بدون نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
    0 0
    جاي شرمندگي دارد اگريك نماينده به وظيفه خود خواست عمل كند اورا تهديد ميكنند عجب مملكت جالبي داريم
  • md IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
    0 0
    آقایان مدیر تعارف را کنار بگذارید. و بدانید این دنیای فانیست. شما که احساس تکلیف دارید در محضر خداوند باید پاسخگو باشید.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
    0 0
    کاش یکی هم خود اینارو استیضاح می کرد
  • راحیل IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
    0 0
    متاسفانه فرهنگ چاپلوسی بد جوری بین برخی از مسئولین از جمله ایشان اشاعه پیدا کرده است ، خداوند باریتعالی به مسئولین ما کمی جرات واستقلال و... عطا فرماید