برگزاری مراسم اختتامیه ۲۴مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در کردستان

مراسم اختتامیه ۲۴مین طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی به میزبانی شهرستان کامیاران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان ضمن خوشامدگویی به فرماندار امدادی شهرستان کامیاران که به جمع امدادی هلال احمر و جوانان پیوسته، مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان، رییس اداره حراست، معاون امور جوانان، روسا و کارشناس امور جوانان شعب و اعضای جوانان گفت: اختتامیه ۲۴مین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی در کردستان بهانه ای بود که از زحمات کارکنان، امدادگران و جوانان در ایام نوروز قدردانی شود.

وی ضمن تبریک ویژه بمناسبت پیروزی سبز پوشان افتخار آفرین، بیان کرد: سرخ پوشان در ۸ سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام بودند و اعلام می کنیم کج فکران، ساده لوحان و هرکسی که دست پلید خود را به سمت خاک جمهوری اسلامی ایران دراز کند، در کنار سبزپوشان هستیم و تا ابد در کنارشان خدمتگزاری خواهیم کرد.

جلالی در ادامه با اشاره به زحمات دلسوزانه و صبورانه مجموعه ی هلال احمر افزود: زندگی تلخی، شیرینی، زیبایی و سختی های خود را دارد و خوشبحال مجموعه هلال احمر که در همه ایام کنار هموطنان بودند. در مناسبت‌های مختلف حضوری موثر و پررنگی داشته، بویژه در ایام کرونا که با سختکوشی و در لحظات سخت و دلهره آور در مبادی شهرها در کنار بسیج و دانشگاه علوم پزشکی همکاران و اعضای هلال احمر پای کار بوده و غربالگری، واکسیناسیون و اقدامات موثری انجام داده اند.

وی بیان کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳، در سراسر استان، قریب به ۷۰ هزار نفر از مهمانان در کردستان از خدمات هلال احمر بهره مند شدند و با حضور جوانان در پست های ثابت در مبادی ورودی شهرها و اکیپ های سیار در مکانهای شلوغ و پرتردد، خدمات خوبی ارائه شد از جمله پویش بهرفت، خیمه نماز که از ابتکارات هلال احمر بوده، فضای دوستدار کودک که مورد توجه عموم مردم، ادارات و سازمان ها قرار گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه با بیان اینکه، بحث امداد نوروزی یکی از شاخص های اصلی هلال احمر در ایام عید است افزود، در نوروز، ۳۵ پایگاه ثابت، سیار و پشتیبان و ۱۷۵ نفر روز نجاتگر، خدمات بسیار شایسته ای ارایه گردید و مجموعه هلال احمر در ایام عید دور از خانواده در خدمت مسافرین نوروزی بودند و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =