بازدید استاندار لرستان از سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران

استاندار لرستان از سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،فرهاد زیویار در این بازدید گفت : برای شناسایی و رفع موانع تولید به دنبال ارتباط بیشتر با نخبگان هستیم.

استاندار لرستان گفت: برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع موانع تولید در تلاش هستیم تا با کمک نخبگان راه حل اساسی یافته و ارتباط بین صنایع استان را با فرهیختگان ایجاد کنیم.

زیویار در بازدید از از توانمندی های سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ضمن اظهار خرسندی از حضور در این سازمان و انجام پروژه‌های کلان در حال انجام و پیش رو و چشم‌انداز خوب سازمان درباره رفع موانع و مشکلات کشور بیان کرد: از دیدگاه اقتصادی، بخش‌های تولیدی همانند سایر بخش‌های اقتصادی با موانعی برای ادامه تولید مواجه بوده که استانداری لرستان نیز برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع موانع این واحدها اعم از واحدهای زراعی، دامداری ، باغبانی، گیاهان دارویی، صنایع غذایی، داروهای گیاهی، کیفیت و امنیت غذایی در تلاش است تا با کمک نخبگان راه حل اساسی یافته و ارتباط بین صنایع استان را با فرهیختگان ایجاد کند.

زمانیان، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز در این بازدید با اشاره به توانایی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد سازمان اشاره گفت: در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران کارهای بزرگی انجام شده و در حال انجام است و چندین واحد فناور مهم در اینجا مستقر هستند که تولیداتشان با تولیدات شرکت‌های بزرگ دنیا برابری می‌کند و این شرکت‌ها کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند.

وی گفت: در واحدهای فناور سازمان، قطعاتی از هواپیما ساخته می‌شود که در رفع نیاز صنعت هوایی کشور بسیار موثر بوده و توانسته وابستگی ما را در این صنعت کاهش دهد.

در این بازدید معاون امور عمرانی، معاون امور اقتصادی، مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال و روابط عمومی و بین الملل استانداری لرستان حضور داشتند و بر همکاری و مشارکت طرفین درباره پیاده‌سازی طرح‌های پژوهشی منجر به تولید ناظر بر ظرفیت‌های اقتصادی موجود در استان تاکید شد.

استاندار لرستان و هیئت همراه از بخش‌های مختلف سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی ایران و پارک علمی فناوری بین‌المللی ایران بازدید و با مدیران بخش‌های و شرکت‌های دانش بنیان حاضر در پارک به گفتگو نشستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =