کتاب زندگینامه رسمی استیو جابز نوشته والتر ایزاکسون که به عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال 2011 معرفی شده است به صورت کامل به فارسی ترجمه و منتشر شد.<BR>

فارس گزارش داده که کتاب زندگینامه رسمی استیو جابز نوشته والتر ایزاکسون که از سوی سایت آمازون و روزنامه واشنگتن پست به عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال 2011 معرفی شده است به صورت کامل به فارسی ترجمه و هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد.

 

این کتاب توسط مهدی ابراهیمی ترجمه شده و در 452 صفحه به انضمام سی‌دی متن انگلیسی کتاب اصلی از 20 بهمن ماه در انتشارات صانعی عرضه می‌گردد.

 

این کتاب داستان زندگی و شخصیت یک کارآفرین خلاق را به نشان می‌دهد که با کمال‌گرایی، نوآوری و آشتی دادن هنر و فناوری، سبب تحول در شش صنعت دنیا شد: کامپیوترهای شخصی، فیلم‌های انیمیشن، موسیقی، تلفن‌ها، تبلت‌ها و انتشارات دیجیتال.

 

نویسنده این کتاب می‌گوید: با وجود اینکه استیو جابز با او در تالیف این کتاب همکاری کرده اما از او خواسته تا هیچ کنترلی بر مطالبی که در این کتاب می‌نویسد نداشته باشد و حتی به استیو جابز اجازه خواندن کتاب را پیش از انتشار کتاب نداده است. بنابر این شما کتاب زندگی استیو جابز را در حالی خواهید خواند که خود او هم آن را نخوانده است.

 

این کتاب با قیمت 10هزار و 500تومان عرضه می‌شود.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    0 0
    دستشون درد نکنه. باید کتاب جذابی باشه. من که خیلی منتظر این کتاب بودم. کارهای انتشارات صانعی هم از نظر کیفیت و قیمت فوق العاده است.
  • محمد تقی MY ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    0 0
    ديشب انقلاب بودم پشت ويترين يه کتاب فروشي ديدم کلا کتابهاي استيو جابز چيده، رفتم داخل فروشگاه يه جلد خريدم. تا حالا که 50 صفحه اش رو خوندم، کتاب باحالی بوده.