۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲

کتاب‌ «غریبه‌ها» به کوشش محمدرضا سرشار گردآوری و ویراستاری شده برای سومین بار توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «غریبه‌ها» منتخبی از چهار داستان است که سرشار گردآوری و ویراستاری آثار را انجام داده است؛ قصه‌های این کتاب برای سالهای آخر دبستان و دوره راهنمایی تدوین شده است و کتاب عنوان پنجمین اثر از مجموعه‌ قصه‌های انقلاب است.

 

داستان هایی از علی اکبر والایی با نام «آخر تعزیه»٬ م.تقوا با نام «بسته‌ عجیب» و محمد حسین کیانپور با نام «‌غریبه‌ها و شاخه‌های شکسته» در این کتاب گنجانده شده است.

 

در یکی از داستان‌های کتاب اینگونه آمده است: دیگر طاقت نیاوردم و پریدم توی حرف پدرم و گفتم: می خواستی به کدخدا و رییس انجمن بگویی٬ اینکه افتخار نیست٬ این بدبختی است که برنج و گندم آمریکایی٬ این قدر در ایران زیاد شده. برای همین است که کشاورزی ما از بین رفته. بابام با ناراحتی گفت: این حرفا به من و تو چه مربوط است٬ مملکت صاحب دارد. صاحب آن هم شاه است...

 

کتاب «غریبه‌ها» با قیمت 1900 تومان تجدید چاپ شده است.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =