جمعی از طرفداران محمود احمدی‌نژاد در فضای سایبری با انتشار اطلاعیه‌ای همزمان با آغاز ثبت نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی اعلام موجودیت کردند.

به گزارش خبرآنلاین در متن اطلاعیه این جبهه که خود را خودجوش و کاملا مردمی خوانده اند، نوشته شده است: از آنجا که همه گروه ها و احزاب در یک پیمان نانوشته کمر به تضعیف دولت احمدی نژاد به عنوان عصاره اراده مردم و بازوی توانمند ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی بسته اند، بر ما فرض است که از ثمره خواست خود دفاع کنیم. با توجه به اینکه این دفاع نمی تواند در انفعال معنا پیدا کند لذا بر ماست که مانند آنچه در تیر 84 و خرداد 88 رقم زدیم، باز هم خود به میدان عمل وارد شده و جبهه عدالت طلبان را در معرض انتخاب قرار دهیم.
اگر تشکیل کمیته سه نفره ، تشکیل جبهه پایداری و تشکیل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی را خیزهای انتخاباتی پیشین دولتی‌ها بنامیم این جبهه حامیان دولت اسلامی چهارمین خیز انتخاباتی آن‌هاست.
از آذرماه سال گذشته که رئیس​ دولت کمیته سه​نفره ای را برای «بازتعریف اصولگرایی» تشکیل داد، بسیاری این گمانه را مطرح کردند که عاقبتش برای تعیین ترکیب مجلس بعد و به کام دولت خواهد بود. این حرکت دولت را غیبت 11 روزه احمدی‌نژاد کمرنگ و بی تاثیر کرد.
 دومین فاز ورود انتخاباتی دولت با تشکیل جبهه پایداری کلید خورد. حامیان دیروز دولت و وزرای اخراجی آن با شعار برائت از جریان انحرافی وارد میدان شدند. ورود آن‌ها تنها نتیجه‌ای که داشت ایجاد تشتت و چند دستگی در میان اصولگرایان بود. آن‌ها از اولین روز اعلام موجودیت و حتی قبل از آن به فکر سهم‌خواهی و چانه زنی افتادند و همین چانه زنی‌ها مانع شکل گیری وحدت 100 درصدی میان اصولگرایان شد.
درحالی که حامیان دیروزین دولت کار خود را در ایجاد دودستگی و عدم پیوستن به جبهه متحد اصولگرایان به نحو شایسته‌ای انجام می‌دادند، سومین گام انتخاباتی دولت در فاز دیگری برداشته شد. « کانون دانشگاهیان ایران اسلامی» به عنوان یک تشکل صنفی دانشگاهی با حضور موثر وزرای علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی پا به عرصه انتخابات مجلس نهم نهاد. تشکلی که کنگره​اش با حضور موثر سیدمحمد حسینی و کامران دانشجو برگزار شد و شهاب الدین صدر و غلامحسین الهام شانه به شانه این دو وزیر در معرفی اهدافش پیش آمدند.
در بیانیه پایانی سومین کنگره این کانون که در آخرین روزهای مهر ماه برگزار شد آمده است: «توقع جامعه از دانشگاهیان آن است که در عرصه های مختلف پیشرو و پیشگام باشند. ایفای این نقش در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضرورت تشکیل «جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی» را اجتناب ناپذیر ساخته. کانون دانشگاهیان با اعلام موجودیت این جبهه تمام دانشگاهیان و نیروها و تشکل های دانشگاهی را جهت تحقق حضور حداکثری دانشگاهیان در صحنه فرامی خواند. » اعضای اصلی شورای مرکزی « کانون دانشگاهیان ایران اسلامی» نیز اکثرا از معاونان و مشاوران وزاری دولت بودند.
پس کمتر از یک هفته از اعلام نپیوستن جبهه پایداری به جبهه متحد اصولگرایان، جبهه جدید التاسیس «حامیان دولت اسلامی» اعلام موجودیت کرده و از تمام واجدان شرایط درخواست کرده که برای انتخابات ثبت نام کنند. در بخشی از اطلاعیه آن‌ها آمده است: بر اساس این پیش فرض ها، از تمام حامیان واجد شرایط دعوت می کنیم به صورت فراگیر و بدون توجه به محدودیت ها و ملاحظات برای انتخابات مجلس نهم ثبت نام کنند. سپس افرادی که از مرحله تایید صلاحیت عبور کردند با یافتن یکدیگر و اتصال به مردمِ طرفدارِ دولتِ اسلامی، خود را برای رقابت با احزاب و گروههای نشان دار آماده کرده و با استفاده از همان ظرفیتی که احمدی نژاد را در انتخابات 84 و 88 به پیروزی رساند، برای کسب آرای مردم تلاش خواهند کرد. یادمان باشد آنچه یوم الله 3 تیر و 22 خرداد را رقم زد ما مردم بودیم نه کس دیگر!
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    28 9
    چه رويي دارند!!!
  • بدون نام NL ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    11 7
    سایت شما فیلتر شده است بدون فیلتر شکن نمیشود وارد سایت شما شد ...
  • بدون نام DE ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    34 8
    این واژه خود جوش دیگه خیلی لوس شده. برید فکر کنید یک واژه جدید بسازید
  • کامران CA ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    15 6
    سایت خبر آنلاین فیلتر شد ، چرا ؟
  • مجتبی US ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    35 6
    بازم انتخابات اومد و کار مردم زار شدن شروع شد....کی میشه یه انتخابات بدون تنور گرمی برگزار بشه..اینا همش دعواهای قبل از انتخاباته تا دوباره بیایم پای صندوق...کاش بدون جوسازی انتخابات برگزار بشه
  • بدون نام MY ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    7 2
    این خودجوشها چقدر هم پولدار هستند. سری قبل تمام شهر از بیلبوردهایی پر شده بود که فکر کنم هرکدوم 1 میلیون تومن پولش بود.