رییس‌جمهور گفت: اقتصاد کشور باثبات و آرام است و اگر خدای ناکرده در گوشه‌ای مشکلی پیش آید، مردم را در جریان می‌گذاریم و برای حل آن کمک می‌گیریم.

به گزارش خبرآنلاين، محمود احمدي‌نژاد كه در جمع مردم شهرستان ورامين در ورزشگاه تختي اين شهرستان گفت: يادتان هست عده‌اي مخالف اين موضوع بودند و با سنگ‌اندازي‌هاي گوناگون نمي‌خواستند و نمي‌خواهند ايران پيشرفت كند و جوسازي مي‌كردند تا ملت را از اين كار منصرف كنند. آن‌ها امروز بسيج شده‌اند كه فضاي اقتصادي كشور را ناامن و متلاطم جلوه دهند، تا از يك طرف جيب خود را پر كنند و از طرف ديگر مانع پيشرفت ملت ايران شوند. آن‌ها مي‌خواهند بازار اقتصاد را متلاطم كنند تا بدين وسيله از آن سوء استفاده كنند. همه بايد هوشيار باشيم. اقتصاد كشور باثبات و آرام است و اگر خداي ناكرده در گوشه‌اي مشكلي ايجاد شود، ما مردم را در جريان مي‌گذاريم و از مردم براي حل آن كمك مي‌گيريم.
گزيده سخنان وي به اين شرح است:
·         در اين ايام كه يك سال از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها مي‌گذرد، به فضل الهي و مشاركت ملت ايران دستاوردهاي بزرگي حاصل شده  و كاهش فاصله طبقاتي يكي از دستاوردهاي آن است.
·         ظرف دو سه گام ديگر همه يارانه‌ها را در اختيار مردم قرار مي‌دهيم كه خود مردم تصميم بگيرند. تجربه نشان داد، وقتي حق مردم را به خود آن‌ها بدهيم، مردم بهتر تصميم‌گيري مي‌كنند و تلاش داريم امسال گام دوم هدفمندي يارانه‌ها را اجرا كنيم و حق مردم را در جيب خودشان بگذاريم.
·         دائما شايعه‌پراكني مي‌كنند تا مقداري التهاب و نگراني درست كنند تا رفتار طبيعي مردم دچار خدشه شود. آن‌ها به دنبال پر كردن جيب‌هاي خود و ضربه زدن به ملت ايران هستند. همه انبارها پر است و هيچ مشكلي وجود ندارد و ذخاير ارزي ما آن‌قدر زياد است كه در طول تاريخ به اين اندازه نبوده است و هيچگاه به اين اندازه ذخيره طلا نداشتيم. عده‌اي وسط نيفتند كه با دلال‌بازي بخواهند به اقتصاد كشور ضربه بزنند و جيب‌هاي خود را پر كنند.
·         مردم بدانند كه اگر مشكلي بود اولين كسي كه مردم را در جريان مي‌گذارد، دولت است.
·         {در پاسخ به مردمي كه شعار "مترو ـ مترو"} اميدوارم عمليات مترو براي ورامين و شهرهاي اطراف در سال 91 آغاز شود. ان‌شاءالله بودجه‌اي در نظر گرفته مي‌شود و ما توافق كرده‌ايم كه عمليات ساختن متروي ورامين آغاز شود.
·         {در پاسخ به شعار وراميني‌ها مبني بر استان شدن ورامين} طبق قانون براي استان شدن نياز به يك ميليون جمعيت است. شما جمعيت را تحويل دهيد ما استان را تحويل شما مي‌دهيم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    15 0
    اين كجاش افشاگري بود؟
  • فرهنگی جانباز IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    13 5
    اقای رییس جمهور خدا شاهد است حقیقت چیز دیگری است وفاصله های طبقاتی با شدت بیشتری رو به افزایش است وباز هم فشاری بیشتر بر قشر کم درامد حاصل این برنامه بوده چون انان که داشتند، داشته هایشان را دارند با تورم مهار گسیخته چندین برابر می کنند. سری به بازار بزنید ببینید اوضاع چطور است