گلچین توصیه‌های اپرا وینفری، تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی در انتخابات 88، ایران بین دو انقلاب؛ از مشروطه تا انقلاب اسلامی و لوح فشرده «راه با رفیق» در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته گذشته قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین، توصیه‌های الهام‌بخش خانم وینفری با عنوان «گلچین» در صدر جدول پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام در هفته گذشته ـ چهارم تا یازدهم شهریور1390 ـ قرار گرفت. کتابی که به اعتقاد نویسنده اینگونه توصیف شده است: هرگاه حس کردید به رویاهای کوچک‌تری می‌اندیشید، یا با ناامیدی دست و پنجه نرم می‌کنید، احساس کمبود شادی و اشتیاق دارید یا این که حس می‌کنید زندگی‌تان از حالت تعادل خارج شده، بلافاصله این کتاب را باز کنید.

بنابراین گزارش، روح‌الامین سعیدی در کتاب «تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی در انتخابات دهم ریاست جمهوری» در قالب تحلیلی مواضع، سخنرانی‌ها و عملکرد هاشمی رفسنجانی در ایام پس از انتخابات سال 88 را بررسی کرده؛ کتابی که در رتبه دوم فروش سامانه اشتراک محصولات فرهنگی، سام قرار گرفته است.

همچنین کتاب «ایران بین دو انقلاب؛ از مشروطه تا انقلاب اسلامی» که در رده سوم پرفروش‌های هفته گذشته پایتخت قرار داشت درصدد بررسی سیاست در ایران نو از طریق تحلیل کنش متقابل سازمان‌های سیاسی و نیروهای اجتماعی است. این نیروها را به طور کلی می‌توان به گروه‌های قومی و طبقات اجتماعی طبقه‌بندی کرد.

مجموعه «راه با رفیق» در قالب دو لوح فشرده با شعر و صدای حسین پناهی، دو آواز با خوانندگی حسین بختیاری و عمران طاهری و موسیقی بابک شهرکی در 120 دقیقه منتشر شده به انتخاب مردم پایتخت در رده چهارم پرفروش‌های هفته گذشته قرار گرفت.

«الفبای تقلب» مجموعه‌ای از ۳۷ داستان کوتاه طنز در فضاهای سوررئال، فانتزی و گروتسک است از نویسندگانی نامدار که به فارسی ترجمه شده‌اند. جیمز تربر، کافکا، دانیل خارمس، گروچر مارکس، دورتی پارکر، استر کلیز، فرناندو سورنتینو، ارسولا ویلیس جونز، ویرجیلو پینه را لی یرا، و هورا شیو کوئیروگا نویسندگانی‌اند که در این مجموعه 184 صفحه ای از آنان کار دیده می‌شود، کتابی که رتبه پنجم پرفروش‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی را به خود اختصاص داده است.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

نام اثر

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره اثر

گلچین

اپرا وینفری
گیسو ناصری

کتابسرای تندیس

6500

کتاب کوچک درس‌های زندگی حقایق روزانه برای راهنمایی و الهام‌بخشی... ناشر معتقد است: در این کتاب می‌توانید به گنجینه‌ای از پندها، نکات جذاب و دلگرم‌کننده دست پیدا کنید، حقایقی درباره رویاهای بزرگ و مستحکم کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوستش دارید، معنویات و...

تحلیلی بر مواضع هاشمی رفسنجانی در انتخابات دهم ریاست جمهوری

روح‌الامین سعیدی

مرکز اسناد انقلاب اسلامی

3000

این کتاب به موضوع بررسی مواضع، سخنرانی‌ها و عملکرد هاشمی رفسنجانی در ایام پس از انتخابات سال 88 به صورت مستدل و در قالب تحلیلی می‌پردازد.

ایران بین دو انقلاب؛ از مشروطه تا انقلاب اسلامی

یرواند آبراهامیان/ کاظم فیروزمند، حسن شمس‌آوری و محسن مدیر شانه‌چی

دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران

11500

زندگانی امیرمومنان در 28 فصل از تولد تا ضربت خوردن امام علی (ع) را روایت می کند؛ در بخشی از کتاب آمده است: در سال دهم رسول خدا به حج رفت و احکام آن را به مردم تعلیم فرمود و در خطبه معروف خود گفت: مردم! نمی دانم شاید سالی دیگر شما را در اینجا ببینم یا نه.

راه با رفیق
(لوح فشرده)

حسین پناهی

دارینوش

7000

این مجموعه در قالب دو لوح فشرده با شعر و صدای حسین پناهی، دو آواز با خوانندگی حسین بختیاری و عمران طاهری و موسیقی بابک شهرکی در 120 دقیقه منتشر شده است.

الفبای تقلب

جیمز تربر، کافکا، دانیل خارمس، گروچر مارکس، دورتی پارکر، استر کلیز، فرناندو سورنتینو، ارسولا ویلیس جونز، ویرجیلو پینه را لی یرا، و هورا شیو کوئیروگا/ حسین یعقوبی

مروارید

3700

مجموعه‌ای از ۳۷ داستان کوتاه طنز در فضاهای سوررئال، فانتزی و گروتسک است از نویسندگانی نامدار که به فارسی ترجمه شده‌اند.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • روزبه IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    ناشرش هم یا مرکز است یا نشر نی
  • مرتضی CH ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    شرح ایران بین دو انقلاب؛ از مشروطه تا انقلاب اسلامی درست است ؟