۰ نفر
۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴

کتاب های «آدولف،‬ تابستان در بادن بادن،‬ دیشب خدا را عاشق کردم و صفحه آخر» در هفته گذشته در لیست پرفروش های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام) قرار داشتند.

به گزارش خبرآنلاین، «آدولف»‬ نوشته بنژامین کُنستان با ترجمه مینو مشیری را نشر ثالث برای دومین بار روانه بازار نشر کرده است. این کتاب در هفته سوم تیر ماه در صدر پرفروش های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام) قرار داشت. «تابستان در بادن بادن» نوشته لئونید تسیپکین با ترجمه مهرشید متولی را انتشارات کتابسرای تندیس منتشر کرده که در هفته گذشته در رتبه دوم پرفروش های سام قرار داشت.

کتاب «دیشب خدا را عاشق کردم» نوشته تینا پاکروان که نشر ثالث آن را منتشر کرده و کتاب «صفحه آخر» نوشته شهرام شکیبا که از سوی انتشارات نیستان روانه بازار نشر شده به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم پرفروش های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی (سام) در طول هفته گذشته قرار داشتند.

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌ها‌‌ کافیست با شماره 88453188 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

نام کتاب

نویسنده/مترجم

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

آدولف

بنژامین کُنستان/ مینو مشیری

ثالث

2800/چاپ دوم

آدلف یک ضد قهرمان از خودبیگانه است که عاشق زنی 10سال از خودش بزرگ‌تر می‌شود. آدلف هم خودشیفته است و هم طبیعتی ضعیف دارد، هم بزرگ منش است و هم قدرت ندارد رشته‌های عاطفی میان خود و زنی را که دیگر دوست ندارد، پاره کند.

تابستان در بادن بادن

نوشته لئونید تسیپکین/

مهرشید متولی

کتابسرای تندیس

4000

«تابستان در بادن بادن» شرح زندگی داستایوفسکی است. زمان حال آن تابستان در بادن بادن است و نویسنده داستان را به آینده و گذشته داستایفسکی ‏می‏کشاند و گریز ‏می‏زند به مکان‏ها‏ و شخصیت‏های رمان‏های داستایوفسکی و به حوادث واقعی که در رمان‏های داستایفسکی وارد شده و افراد واقعی که الگوی بعضی کاراکترهای داستایوفسکی بوده‏اند‏.

دیشب خدا را عاشق کردم

تینا پاکروان

ثالث

2000

این داستان برای مخاطب کودک و نوجوان نوشته شده و ماجرای ارتباط یک دختر شش ساله با خداوند است، تصویرگری این کتاب را ملیکا شریفی‌نیا انجام داده است.

صفحه آخر

شهرام شکیبا

نیستان

7500

این کتاب جلد اول از مجموعه طنز‌های منتشر شده شکیبا در صفحه آخر روزنامه «خبر» از اسفند 87 تا چند روز بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =