واکنش معاون باشگاه استقلال به خریدهای جنجالی آبی‌پوشان

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال از تقویت تیم فوتبال این باشگاه پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال پیش از آغاز دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان درباره وضعیت آبی‌پوشان اظهار داشت: شرایط استقلال به نحوی است که می‌خواهیم در نیم‌فصل تغییرش دهیم. برای نیم‌فصل برنامه‌های خوبی داریم، می‌خواهیم تیم را تقویت کنیم و قرار است بازیکنان مدنظر کادر فنی جذب شوند. ان‌شاءالله شفر لیست بازیکنانش را خواهد داد و تیم تقویت خواهد شد.

وی درباره پرونده یازلده گومز پینتو هم خاطر نشان کرد: زمانی که ما به باشگاه آمدیم یکسری مشکلات حقوقی وجود داشت. سعی کردیم این مشکلات را از همان ابتدا جدی بگیریم و دفاعیه خوبی را برای گومز به شورای حل اختلاف فیفا تقدیم کردیم. خوشبختانه دفاعیات ما پذیرفته شد و رأی را به نفع استقلال صادر کردند. حالا دوستان 10 روز فرصت دارند که به رأی صادر شده به دادگاه CAS اعتراض کنند که امیدواریم این اتفاق رخ ندهد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا قرار است نیومایر و الحاجی گرو که عملکرد خوبی را در این فصل نداشته‌اند از استقلال جدا شوند، گفت: نمی‌توانم الان بگویم که این دو بازیکن ماندنی هستند یا خیر، چون این در حیطه اختیارات کادر فنی است. اگر آقای شفر آنها را بخواهد که در تیم ماندنی هستند و در غیر این‌صورت باید فکر دیگری برای‌شان داشته باشیم.

خطیر در واکنش به اظهارات حمید استیلی که گفته بود چطور می‌شود قرارداد شفر از 300 هزار دلار به یک میلیون دلار ارتقاء پیدا می‌کند، تصریح کرد: آقای استیلی فکر می‌کنم یک بحث کلی در رابطه با بازیکنان و مربیان خارجی که به ایران می‌آیند، داشته است. استیلی یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران است و چون در صحبت‌هایش نامی از شفر نیاورده من نمی‌توانم از موضع باشگاه راجع به اظهارات او صحبت کنم. استیلی در صحبت‌هایش مواضعی کلی داشته است.

وی در خصوص وضعیت پرونده بویان نیز خاطر نشان کرد: جنس پرونده بویان با پرونده گومز متفاوت است. بویان یک قرارداد داشته که قسمتی از آن پرداخت شده است، اما باید بگوییم بهتر است قبل از اینکه بازیکنان خارجی ایران را ترک کنند با آنها تسویه حساب شود، چون زمانی که این بازیکنان از کشور خارج می‌شوند، تسویه حساب با آنها کار سختی خواهد بود، چرا که در خارج از ایران دیگر بحث، بحث فیفاست و قوانین فیفا نیز شدیداً به نفع بازیکنان است. واقعاً در چند سال اخیر قوانین به نفع بازیکنان تغییر کرده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز هم اظهار داشت: برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌هایی داریم و قرار است ان‌شاءالله تیم را در نیم‌فصل تقویت کنیم.

خطیر درباره بازگشت لئاندرو پادوانی به برزیل نیز گفت: یک بخشی از طلب پادوانی را پرداخت و قرارداد آنالیزوری با او امضا کردیم. پادوانی هم‌اکنون جزو کادر فنی استقلال به حساب می‌آید. پادو یک سال و نیم بود که خانواده‌اش را ندیده بود و برای همین باید به برزیل می‌رفت. روند درمانش هم آنجا ادامه خواهد داشت و بعد از اینکه خانواده‌اش را دید، به کشورمان باز می‌گردد. پادو یک فرد خوش قلب و بسیار خوش اخلاق است و جزو خانواده استقلال محسوب می‌شود. او برخواهد گشت و به باشگاه استقلال کمک می‌کند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 828897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =