معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به تنوع قومیتی دراین استان گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی اقوام دراین استان ضروری است.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز،"فتح الله حقیقی" روز دوشنبه در نشست تخصصی کمیسیون اقوام البرز گفت: دراین بانک اطلاعاتی نباید تنهابه داشتن آمار بسنده کرد بلکه باید اطلاعات آن را به روز داشت .
وی ادامه داد:البرز (ایران کوچک ) برخوردار از فرصت هایی است که باید برای بهره مندی مناسب از این ظرفیت ها بانک اطلاعاتی اقوام را به صورت فرمولی تهیه و تدوین کرد.
حقیقی گفت: بعید به نظر می رسد در خصوص اقوام شناسنامه ای در البرز نباشد بنابراین باید با تجمیع اطلاعات و به روز کردن آن بتوان گام های موثری را دراین زمینه برداشت.
وی اضافه کرد: پیش بینی نماد برای استان البرز از ضروریات است که برای تحقق این امر مهم باید از تمام نهاد و ارگانها از جمله مراکز دانشگاهی و علمی کمک گرفت و با تجمیع نظرات نماد مناسبی را برای آن در نظربگیریم .
حقیقی تاکید کرد: نه درمورد اقوام بلکه برای بسیاری از موضوعات در استان البرز باید بانک اطلاعاتی داشت و شاخص هایی را در نظر گرفت.
حقیقی گفت: باید از فرصت ها استفاده بیشتری کرد و اگر امروز استان البرز با مشکل تراکم جمعیتی بالا مواجه است باید تلاشها را نیز برای حل مشکلات آن مضاعف کرد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 575824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =