هزینه برق مشترکان خانگی استان سمنان با دور کند کولر آبی همسو با الگوی تعیین شده است

معاون فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: هزینه برق مصرفی مشترکین خانگی در استان سمنان که در فصل گرم سال از کولرهای آبی به جهت سیستم سرمایشی استفاده نمایند در راستای الگوی مصرف تعیین شده بوده و قطعاً با افزایش چشمگیری روبه رو نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، مهدی پاک طینت با اعلام اینکه در تمامی مناطق استان به غیر از شهرستان های گرمسار و آرادان الگوی مصرف ابلاغی در فصول گرم سال ۳۰۰ کیلووات ساعت است افزود: به دلیل شدت گرما در شهرستان های یاد شده و چسبندگی آن در مدت طولانی در فصول گرم الگوی مصرف ۴۰۰ کیلووات ساعت مبنای محاسبه قبوض خواهد بود.

وی با هشدار به مشترکینی که از اسپیلت و کولر گازی برای خنک سازی دمای محیط استفاده می کنند گفت: استفاده از کولرهای گازی در مناطق عادی قطعاً افزایش سه برابری مصرف برق را به همراه خواهد داشت.

پاک طینت افزود: بررسی علت مصرف خارج از عرف مشترکین خانگی، مراجعه حضوری و مذاکره به منظور جلب مشارکت حداکثری مشترکین صنعتی، کنترل روند مصرف مشترکین اداری و کشاورزی، اجرای کنترل پذیری مشترکین اداری و مشترکین خارج از شرکت های صنعتی و اجرای طرح کنترل پذیری مشترکین اداری و مشترکین خارج از شهرک های صنعتی و اجرای طرح اپراتور هوشمند انرژی از دیگر اقداماتی است که به جهت مدیریت ناترازی بخش تولید و عبور از پیک بار سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

وی به اجرایی شدن طرح تهیه تابلو لوازم اندازه گیری انشعاب دیماندی در دفتر نظارت بر خدمات مشترکین اشاره کرد و افزود: واگذاری ۲۰۱ انشعاب غیردائم، انجام ۲۰۵ مورد اعلام شرایط مشترکین ولتاژ اولیه در سال گذشته و پاسخ به ۶۱۲ مورد استعلام مدیریت های توزیع برق شهرستان ها از مهمترین اقدامات اجرایی در این دفتر بوده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از ۹۹ درصد از پرداخت های صورت پذیرفته توسط مشترکین به صورت غیرحضوری صورت پذیرفته و عددی افزون بر دو میلیون و پانصد هزار صورت حساب برای مشترکین صادر شده است.

وی همچنین به تکمیل و برقراری ارتباط سیستم جامع شرکت با سامانه مدیریت انرژی در دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت در سال ۱۴۰۲ اشاره داشت و گفت: آماده سازی بسترهای لازم برای تحقق طرح ملی خدمت سبز، اعمال خدمات پس از فروش شامل تعویض، اصلاح کارکرد، تغییر نام و تعرفه و صدور صورت حساب های کنتورهای هوشمند خانگی به صورت قرائت از راه دور از مهمترین اقدامات این معاونت در سال گذشته بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =