مردم در راه انقلاب و امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب مصمم هستند.

مهر نوشت،نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به نمایش اتحاد و انسجام مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن گفت: کاندیداها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلامی در حدیثی می فرمایند کسی که چهار عمل را انجام دهد بعد از مرگ او سلام خداوند به او می رسد.

وی افزود: کسی که درخت مثمری بکارد و مردم از آن استفاده کنند، کسی که چاهی بکند و نهری را جاری کند، کسی که علم و دانشی از خود بر جای بگذارد و کسی که فرزند صالح از خود بر جای گذارد چهار مورد بیان شده در حدیث پیامبر گرامی اسلام است.

اتحاد و انسجام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش داده شد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز وارد سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب شده ایم و مردم روز گذشته سی هفتمین بهار پیروزی انقلاب را جشن گرفتند، تصریح کرد: روز گذشته مردم بار دیگر با شکوه تر از هر سال در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و با فریادی رسا با آرمان های انقلاب و امام راحل تجدید بیعت کردند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در سالی که به عنوان سال همدلی و همزبانی نام گذاری شده است مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و انسجام خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که در راه انقلاب و در راه امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب مصمم هستند.

وی با تاکید بر اینکه ایستادگی، استقامت بر ارزش های دینی و انقلابی و اتحاد و انسجام برای پیشرفت ایران دو پیام اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن بود، افزود: مردم همچنان بر ارزش هایی که همان ارزش های سال ۵۷ هست پافشاری می کنند.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه هیچ خللی در اراده ملت ایران به وجود نیامده است، گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کردند که با صلابت پای انقلاب، نظام و رهبری مانده اند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال چیزی جز انقلاب، ولایت، امام و رهبری دیده نشد، تصریح کرد: این راهپیمایی ها برای تضمین تداوم و استمرار انقلاب بسیار موثر است.

وی با تاکید بر اینکه صمیمانه از یکایک مردم ولایتمدار و متدین لرستان به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر می کنم، افزود: یوم الله ۲۲ بهمن روز یاری کردن دین خدا بود و خدا هم شما را یاری خواهد کرد.

رعایت قانون مهم ترین وطیفه نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از آمادگی مردم برای حضور در انتخابات ۷ اسفند نیز بود، اظهار داشت: مردم نشان دادند که برای حضور در آزمونی دیگر و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آماده هستند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه این حضور و وحدت مردم بار دیگر در هفتم اسفندماه باید تجلی یابد، تصریح کرد: حضور با وحدت مردم در صحنه همواره باید تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی افزود: مهم ترین وظیفه نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها رعایت قانون است.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه افراد باید رعایت اخلاق انتخاباتی را داشته باشند، تصریح کرد: افراد از تخریب، تهمت، بدنام و بی آبرو کردن دیگری خودداری کنند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم با توجه به برنامه ها و توانمندی ها رای می دهند و بنابراین افراد باید از بیان کلمات غلو آمیز و اغراق آمیز و وعده های دروغین پرهیز کنند، ادامه داد: وظایف نمایندگان معلوم است و بنابراین افراد باید از بیان وعده های دروغین خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه بیان کلماتی که در انها اغراق وجود دارد ارزشی نداشته و اعتبار و منزلت شما را کم می کند، گفت: امروز مردم ایران خود تحلیل گر بوده و دقیق ترین تحلیل ها را بیان می کنند بنابراین نباید مردم را جاهل فرض کرده و هر حرفی بزنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه آنچه که مهم است برگزاری سالم انتخابات همراه با حضور حداکثری مردم است، تصریح کرد: مشارکت عمومی و حضور حداکثری مردم اعتبار نظام را در پی خواهد داشت.

مواظب نفوذ فرهنگی دشمنان باشیم

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به یکشنبه پنجم جمادی الله سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: زنان مسلمان برای نقش آفرینی در صحنه های گوناگون نیازمند به الگو بوده و حضرت زینب(س) یک الگوی کامل برای زنان است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) اسطوره مقاومت و تداوم بخش خون شهدا است، تصریح کرد: زنان جامعه مخصوصا پرستاران از این بانوی گرامی اسلام درس گرفته و در جامعه فعالیت می کنند.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به ۲۵ بهمن ماه سالروز صدور حکم امام راحل مبنی بر ارتداد سلمان رشدی گفت: این امر که رهبر معظم انقلاب خطر نفوذ دشمن را متذکر می شوند، کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی نیز نتیجه نفوذ فرهنگی دشمن بود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه سلمان رشدی مقاله می نوشت و در کشورهای اسلامی پخش می شد نوشته های او اما سرانجام نفوذ کرد و زهر خود را ریخت، تصریح کرد: مواظب نفوذ فرهنگی دشمنان باشیم چراکه ابتدا چهره خود را به عنوان یک نویسنده و قلم زن نشان داده و در نهایت نیش خود را وارد می کنند.

وی به فرارسیدن سالروز چهلم قیام مردم تبریز اشاره کرد و بیان داشت: کشتارهای بسیاری رخ داد و چهلم های مختلف شهدای قم، تبریز و ... برگزار شد تا انقلاب به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز انقلاب در یمن پیروزی آفریده است، تصریح کرد: دو شهر شیعه نشین یمن در دوهفته گذشته آزاد شده اند، تصریح کرد: همچنین شهر الرمادی آزاد شده و برنامه ریزی برای آزادسازی شهر موصل در جریان است.

وی یادآور شد: این بیداری اسلامی به دنبالش مقاومت اسلامی بوده و نتیجه آن پیروزی نهایی اسلام خواهد بود

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =