نشست مشترک هیئت ورزش های همگانی استان البرز با مسئولان کمیته همگانی هیئت های ورزشی استان البرز عصر دیروز در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

 

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ در این نشست مهدی محبی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با بیان این که هیئت های ورزشی باید در جهت نهادینه کردن ورزش و همگانی کردن آن جدی تر باشند گفت: بخش اعظمی از توان و انرژی هیئت های ورزشی صرف کارهای قهرمانی می شود با این حال هیئت های ورزشی می توانند به فراخور ورزش های تحت پوشش خود برنامه هایی را برای توسعه آن ورزش در بعد همگانی و جذب مردم انجام دهند.

 

وی افزود: هیئت ورزش های همگانی استان البرز این آمادگی را دارد تا در جهت فعال شدن کمیته های همگانی هیئت های ورزشی مشاوره و حمایت های لازم را داشته باشد.

 

محبی با ابراز خرسندی از توجه هیئت های ورزشی استان به موضوع همگانی کردن ورزش گفت: ایجاد کمیته همگانی در نیمی از هیئت های ورزشی البرز نوید علاقمندی رشته های مختلف به جذب مخاطب و توسعه ورزش است و ما نیز در جهت شکل گیری صحیح این رویکرد آماده همکاری هستیم.

 

رستم کلهر رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این نشست با بیان اینکه توسعه و نهادینه شدن ورزش همگانی مورد تاکید مقام معظم رهبری ومسئولان کشور است گفت: ایجاد کمیته همگانی در هیئت های ورزشی یک اقدام اثر بخش در جهت تقویت بعد همگانی رشته های مختلف ورزشی است.

 

وی ادامه داد: استان البرز 514 هزار خانوار را در خود جای داده است که بخش اعظمی از آنها این قابلیت را دارند تا جذب برنامه های ورزشی در بعد همگانی شوند.

 

کلهر تصریح کرد: هیئت های ورزشی باید در کنار حرکت در مسیر قهرمانی و استعدادیابی موضوع همگانی کردن ورزش را جدی تر از گذشته دنبال کرده و برای این مهم یک برنامه مدون ارائه کنند.

 

در پایان این نشست مسئولان کمیته های همگانی هیئت های ورزشی البرز طی اظهاراتی به بیان برنامه ها و اهداف مدنظر در جهت همگانی کردن رشته های متبوع خود پرداختند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =