مدیرکل ورزش و جوانان البرز در مجمع سالانه هیئت ورزش های رزمی استان، از احداث مجموعه ورزشی تخصصی برای این رشته خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع سالانه هیئت ورزش های رزمی با اشاره به پرمخاطب بودن این رشته گفت: رشته های رزمی در البرز از پرطرفدارترین ورزش ها هستند که ورزشکاران آن در طول سال عناوین و افتخارات متعددی را برای استان به ارمغان می آورند.
وی افزود: تعدد سبک ها ورشته ها در ورزش های رزمی یک ظرفیت بزرگ است که اگر خوب مدیریت نشود می تواند تهدیدی جدی برای انسجام این هیئت ورزشی در البرز باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از اختصاص زمین برای احداث مجموعه ورزشی تخصصی برای ورزش های رزمی استان خبرداد و گفت: در منطقه کلاک کرج فضایی را در نظر گرفته ایم تا ۵ هیئت ورزشی کونگ فو، رزمی، کاراته، تکواندو و ووشو اقدام به احداث خانه های تخصصی برای ورزش های خود کنند و فدراسیون ها باید در محقق شدن این برنامه به یاری استان البرز بیایند.
وی خواستار حمایت بیشتر فدراسیون از هیئت ورزش های رزمی البرز شد و تصریح کرد: به نسبت سال قبل کمک های مالی اداره کل ورزش استان به این هیئت ۵ برابر شده است با این حال مبالغ پرداختی بخش ناچیزی از نیازهای این ورزش را تامین می کند.
گل محمدی برگزاری مجامع سالانه با حضور فعالان رشته های مختلف را یک اتفاق مهم عنوان کرد و گفت: کسانی که در عضویت مجامع هستند این وظیفه را دارند تا عملکرد هیئت ها را بررسی کرده و اگر اشکال وایرادی می بینند عنوان کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =