پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان امیدوار کننده ترین پارک آسیا شناخته شد

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به عنوان امیدوار کننده ترین پارک علم و فناوری آسیا در سال 2014 شایسته تقدیر شناخته شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: رتبه بندی دانشگاه های دارای پارک علم و فناوری در دنیا هر ساله توسط یک گروه تخصصی در سوئد صورت می گیرد و در وب سایت UBI-GLOBAL.COM منتشر می شود .
دکتر سیف اله سعدالدین افزود : این رتبه بندی با تجزیه و تحلیل عملکرد یکساله حدود 400 پارک علم و فناوری دانشگاهی از 70 کشور دنیا انجام می شود که با توجه به ارزیابی شاخص ها در سال 2014، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به عنوان امیدوارکننده ترین پارک علم و فناوری آسیا معرفی و شایسته تقدیر شناخته شده است.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اظهار داشت : در این وب سایت همچنین دانشگاه سمنان به دلیل وجود پارک علم و فناوری و تجاری شدن طرحهای مختلف به عنوان یک دانشگاه کار آفرین معرفی شده است .
دکتر سعدالدین ضمن تبریک ، کسب این افتخار به جامعه دانشگاهی گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود ه و تا کنون موفقیت های بسیاری در حوزه توسعه فناوری کسب و با این پشتکار توانسته در رده بهترین پارک های علم و فناوری آسیا و دنیا قرار گیرد.
وی به گوشه ای از فعالیتهای این پارک اشاره و تعداد اختراعات ثبت شده به نام پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان را 75 مورد عنوان کرد و گفت : در هفت سال گذشته 210 واحد فناور در پارک علم و فناوری این دانشگاه پذیرش شده اند و 17 شرکت دانش بنیان هم در حوزه های مختلف علمی در حال فعالیت هستند .
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به فعالیت دفتر مرجع منطقه ای مالکیت فکری در این پارک خاطر نشان کرد : تعداد اختراعاتی که تا کنون توسط این دفتر داوری شده 695 اختراعات از مخترعان سراسر کشور بوده است .
دکتر سعدالدین همچنین تاییدیه های علمی اختراعاتی که براساس تاییدیه این پارک صادر شده را 11 مورد عنوان کرد که منجر به ثبت آنها شده است .
وی کسب این افتخار را نتیجه تلاش و همدلی مسئولان دانشگاه سمنان، کارکنان پارک علم و فناوری ، تلاش ارزشمند واحدهای فناور و حمایت همه جانبه مسئولان شهرستان و استان سمنان و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری عنوان کرد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =