آزادی 36 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد زندانهای استان سمنان

مدیر کل زندانهای استان سمنان از آزادی 36 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندانهای استان سمنان در از ابتدای سال 94 تاکنون خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین، عباسعلی عرب با تبریک دهه کرامت و تقدیر و تشکر از خیرین و نیکوکاران استان اعلام کرد: تعداد 36 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان سمنان از آغاز سال ۹۴ تاکنون آزاد شده‌اند که آزادی 7 نفر از آنان در دهه کرامت و هفته دولت اتفاق افتاده است.
وی در ادامه افزود: کل بدهی این تعداد زندانی مبلغ هشت میلیارد و هشتصد و سی و پنج میلیون ریال بوده که با همت و تلاش همکاران ستاد دیه و مددکاران مبلغ پنج میلیارد و پانصد و شصت و پنج میلیون ریال از شاکیان گذشت گرفته شده و مابقی توسط خیرین استان و ستاد دیه کشور پرداخت گردیده است.
عرب اظهار داشت: آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در 5 ماهه نخست امسال نسبت به مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش داشته است. تعداد آزادی زندانیان در ۵ ماهه اول سال ۹۳ ، ۱۶ نفر و با مبلغ کل بدهی پنج میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون ریال و مبلغ گذشت چهار میلیارد ریال همراه بوده است.
مدیر کل زندانهای استان سمنان در پایان ضمن تقدیر و تشکر، از خیرین و نیکوکاران محترم استان سمنان تقاضا داشت همکاری خود را با ستاد دیه استان ادامه داده و در این کار خداپسندانه جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد بیش از پیش ما را یاری نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =