روزنامه مردمسالاری نوشت:

نماينده سابق ايران در سازمان ملل متحد گفت: دور کردن تهديد از کشور وظيفه هر دولت و ملتي است و تيم مذاکره کننده هسته‌اي توانست با تلاش‌هاي شبانه‌روزي خود به اين مهم جامه عمل بپوشاند.

سيد‌محمد صادق خرازي در ضيافت افطار حزب نداي ايرانيان در تبريز که با حضور فعالان اصلاح‌طلب استان برگزار شد گفت: توافق هسته‌اي نتيجه مجاهدت‌هاي شبانه روزي خردمندان در نظام ديپلماسي کشور تحت منويات مقام معظم رهبري است.نماينده سابق جمهوري اسلامي در سازمان ملل اضافه کرد: هيچ ايراني علاقه ندارد که به بهانه‌هاي واهي، مردمش در انزوا قرار بگيرد.خرازي تصريح کرد: مردم به دنبال تغيير و تحول هستند و در انتخابات 92 ثابت کردند که مي‌خواهند سره را از ناسره جدا کنند.

وي اظهار کرد: ادبياتي که بخواهد براي کشور، انزوا پديد آورد و مردم و دولت را با گرفتاري و مشکل مواجه کند ديگر کارساز نيست و منطق و عقلانيت مي‌تواند ايران امروز را با جهان امروز پيوند دهد.

به گفته خرازي مهمترين آرمان اصلاح‌طلبي اين است که جمهوري اسلامي‌ايران براي هميشه تاريخ در عرصه جهاني بدرخشد.خرازي افزود: شخصي که گفت «دختر 14 ساله‌اي در خانه با قابلمه هم مي‌تواند غني‌سازي کند» بزرگترين توهين به تاريخ علم در عصر حاضر را رقم زد و محاکمه چنين فردي به خاطر سخنان نامعقولش، حق تاريخي ملت ايران است .وي خطاب به دولت نهم و دهم گفت: آن‌هايي که تحريم‌ها را کاغذ پاره دانسته و قدرت بازدارندگي ايران را کاهش دادند، خدمت به اين مردم شريف نکردند.وي در بخشي از سخنان خود افزود: احمدي‌نژاد تمام شد و محال است دوباره به صحنه سياسي و قدرت بازگردد.

رييس شوراي مرکزي حزب نداي ايرانيان با بيان اينکه مردم ايران، خدمات رييس دولت اصلاحات در اين کشور را فراموش نمي‌کنند ادامه داد: اصلاحات زنده است چون انقلاب و امام زنده است.نماينده سابق جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل گفت‌: اگر خدايي نکرده به وحدت ميان اصلاح‌طلبان خدشه‌اي وارد شود خطر تفکر احمدي‌نژاديسم نظام سياسي کشور را به شدت تهديد خواهد کرد.

2717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 128
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    25 82
    با سلام و تحیات الهی؛ راست میگی آقای خرازی ،قبول داریم حرفاتو ، از قول خودت بگو نه از قول مردم، بذارید احمدی نژاد کاندید بشه و تائید بشه بعد اونوقت فرمایش کن و از قول مردم بگو ،تنها خور عزیز
  • بی نام A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    35 11
    خیلی عالیه
  • بی نام A1 ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    84 19
    احمدی نژاد باید محاکمه گردد
    • بی نام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      2 1
      محاکمه نگردد جای تعجب است
  • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    60 11
    بدترین نوع تحریم ها که به طور کامل ما را در سال 91 فلج کرد، تحریم شرکت نفت و پتروشیمی بود، انصافا چرخیدن این سانتریفیوژها ارزش داشت که 3 سال بشکه های نفت ما روی کشتی سرگردان بمونه و عربستان انقدر ثروتمند بشه؟؟
    • کوروش A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
      17 7
      شما بهتره بری آخرین صحبت های اوبامارو گوش کنی که میگه : امریکا دیگه قادر نبود تحریم های نفتی رو فشار بده چون از جانب ژاپن، چین ، کره ، هند و... تحت فشار بود و نمیتونست تا ابد جور این کشورهارو بکشه اینو باید بدونیم دنیا به نفت ما نیاز داره
  • مهرداد A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    26 11
    دمت گرم صادق خان
  • بی نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    جناب آقای خرازی هیچ چیز فی نفسه محال نیس
    • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      شیر که پیر میشه دیگه پشه هم براش شاخ وشونه میکشه
    • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      90 5
      شير؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد حسن A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      99 4
      و من هم دوباره 18 ساله نخواهم شد. آه که چه روزهایی از عمرم رفت. فقط رفت. بی هدف رفت.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      50 50
      صادق خرازی رییس جمهور آینده است . این پست را به خاطر بسپارید
    • ص.ع A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      دوستانی که به تعداد منفی مثبت های یک نظر بعنوان ملاک حق و باطل بودن یکی استناد میکنن کاملا در اشتباهند. من تقریبا تمام نظراتی که اینجا مطرح شده را خواندم. اکثر نظرات مال افرادی است که مرعوب رسانه ها شده اند متاسفانه. بحث هایی مثل دکل،علت تحریم ها و ... که اینجا برای تخریب دولت قبل گفته شده همه جواب دارن فقط لازمه که یک مقدار از این فضا خودتونو بکشید بیرون. اینو به خاطر داشته باشید که یکی از خواص رسانه و شاید در ایران مهمترین خاصیتتحمیق ملت هاست.
    • کاوه A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      40 63
      ایشان فعلا تو جو مذاکراتن گذر زمان نشون میده چه آشی واسمون پخته شده انتخابات 96 خیلی چیزا روشن میشه
  • احسان IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    منتظریم.این خواسته ماست
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    صحیح است ....
  • حسین A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    این حق مردم هستش. خرابکاریه اقایان هنوز هم ادامه داره. مخصوصا بعد از توافق هسته ای هم شدت خواهد گرفت در بازار بورس واقتصاد شروع به دادن جو منفی کردن .
  • بی نام A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    66 17
    محاکمه احمدی​نژاد به خاطر حرف​های نامعقول، حق ملت ایران است،..... موافقم شدید
  • یکی A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    محاکمه خائنین به ملت عومل فتنه های78تا88 وتضییع کنندگان حقوق هسته ای ملتبیشترشایسته محاکمه هستند.احمدی نژادمحبوب ملت است وبهمین خاطرشماودوستداران کدخداهرروزبه اوحمله می کنیدومعلومه که به شدت ازاومی ترسیدوخبرآنلاین آنقدرمی ترسدکه هرگزنظراتم رامنتشرنمی کند
    • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      نفس بگیر بین کلمه هات چیزیت نشه
    • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      7 3
      دو دسته ملت داریم البته: یک عده که خیلی چیزها می دانند و یک عده که خودشان را به خواب زده اند
    • بدون نام ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      34 6
      فازت چيه؟؟
    • محسن GB ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      79 15
      همیشه گفته اند کسی که خواب است را میتوان بیدار کرد ولی کسی که خودش را بخواب زده هرگز. بنابراین به شما دوست عزیز توصیه میکنم تا قبل از اینکه خیلی دیر شود از خواب غفلت برخیزید.
    • سعید A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      41 35
      نمیدونم به حرفت بخندم یا به حالت گریه کنم.
    • ایرانی A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      بله آقای احمدی نژاد بخاطر تحریمها، اختلاسهای چند هزار میلیاردی اطرافیانش،کاهش اعتبار پول ملی و گذرنامه ایرانی، ایجاد تنش در داخل و خارج از کشور و ..... باید پاسخگو باشه
    • بی نام RO ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      اين چي ميگه؟در مورد كدوم ملت ميگه؟
    • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      34 9
      حرص نخور واسه پوستت بده
    • محمود A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      محبوبیت رو درهمین مثبت ها به کامنت ببین شما یک چیزی واستون داشته که میگید محبوبه.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      51 9
      ترس چیه منتشر نمیکنه تا مثل الان اینقدر ضایع نشی.
    • حسین A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      64 9
      لطفا بجای خودت حرف بزن دوست عزیز . نکنه اسم شما ملته ؟
    • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      95 7
      تعداد مثبت ومنفي هات را بشماري نظر ملت در مورد خائنين دستت مياد .
    • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      69 9
      منفیاتو بشمارررررررر
    • داشلی FI ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      19 8
      فقط ۵ تا از خدمات احمدی نژاد را نام ببر
    • بی نام A1 ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
      11 2
      نکنه تو هم دلواپسی؟؟دوره تون سر اومده عمو درود بر روحانی و ظریف
    • حشمت US ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
      8 2
      اقایی که دلتو به منفی مثبتا خوش کردی برو سایت مخالفین دولت ببین چه خبره نوشته درود بر روحانی 700تامنفی خورده 240تا مثبت .من نه اینو قبول دارم نه اونو اینا همش جناح بازیه
  • ایرانی ام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    واجب شرعى و عقلى و فورى و مطلق و اصلی است .
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    با احمدي‌نژاديسم باید مثل هولوکاست برخورد شود
  • داوود RO ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    احمدی نژاد باید جواب خانواده هایی که از هم پایده شدن بر اثر بحران های که ساخت، بیزنس هایی که ورشکسته شدن، بی اخلاقی که در کشور برپا شد و پول هایی که لولو برد را بده.
  • بنده خدا A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    کسی جرات داره ؟
  • منصور US ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    احمدی نژاد حتما باید به خاطر افساد در دولت و حسن ظن مردم محاکمه شود.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    چه فایده اونکه بلده چیکار کننه چند تا اسم میگه و همه چی تموم میشه
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    حرف درستی است.
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    انقدر قطعنامه بدهند تا قطعنامه دانشان .....و تحریم ها کاغذ پاره هستند و. بیشمار گزافه هایی که برای ملت و کشور بسیار گران تمام شد و. محال است از حافظه مان پاک شود خدا کند که تاریخ نیز گویای این برهه. های سخت باشد وبه میل ادمها نگاشته نشود
    • حافظه A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      10 47
      بهتره اینو هم به حافظه ضعیفتون وارد کنید که اگه زحمات احمدی نژاد نبود دولت گل و بلبل شما دستاورد کی رو میخواست ببخشه ، دشمن سیاست مداره پله به پله جلو میاد تا بلاخره نظام جمهوری اسلامی رو نابود و حکومت نوکر و اربابی رو کار بیاره . اگه به جای احمدی اصلاحات بعد از خاتمی روی کار می اومد که تاسیسات خیلی وقت پیش برچیده میشد و الان باید امتیازات دیگه بهشون میدادیم تا راضی میشدند . خیالتون راحت تا وقتی تفکری همچون تفکر اصلاحات وجود داره دشمن می تونه نقشه چماق و هویجشو راحت پیش ببره و مملکتو ببلعه . لطفا این حرفای بنده رو هم تو حافظه ی نداشته تون جا بدبد .
  • قاسم خان IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    اگر کارهای احمدی نژاد نبود حالا حالاها باید بدوید وشاید طوری دیگه عمل می کردند
    • بدون نام ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      25 7
      خخخخخخ
    • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      2 3
      بخشید اشتباه مثبت دادم
    • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      33 11
      عاقل، این تحریم ها پیامد چیزی است که کاغذ پاره می نامید نمی دونم این طرز فکر و استدلال رو از کجا میارید
    • علی ابراهیم ... US ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      31 9
      فرض که نمیدونیم چی بدست اوردیم بدون توجه به متن تفاهم ، احترام جامعه جهانی را بدست اوردیم . تو که میدونی خیلی چیزها از دست دادیم، اونها را بگو.
  • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    احسنت گل گفتي بايد محاكمه بشه
  • احمد A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    اون روز نزدیکه
  • محمد A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    اقای خرازی.. مگه روحانی و تیم مذاکره کنند نمیگن این وافق یه بده بستان بود؟؟؟؟؟ به راستی ایران چه گرفته و چه داده؟؟؟؟ ان چیزی که ما گرفتیم لغو تحریمها اون هم در یک پروسه زمانی هست؟ اما چه داده ایم؟؟؟ 1. 19 هزار سانتریفیوژ را دادیمدر عوض 6 هزارسانتریفیوژ نگه داشتیم؟؟؟؟ 2. غنی سازی 20 درصد را دادیم به قول اوباما 98 درصد قدرت غنی سازی را 3. از بین بردن حجم بسیار زیادی از اورانیم غنی شده خود را 4. اجازه بازرسیهای نامحدود و نامتعارف... 5.از بین بردن آب سنگین اراک.... 6.تعطیلی تقریبی فردو.... و.. اگر این دستاوردها نبود، چه چیزیررا میخواستیم به عنوان امتیاز به غرب بدهیم تا اونا تحریم را بردارند و همه اینا در دولت احمدی نژاد حاصل شده درود بر احمدی نژاد
    • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      12 8
      واقعا برای شما متاسفم که اینقدر سطحی نگر هستید.شما هم یکی مثل احمدی نژاد هستید که احتمالا"برداشتن تحریم ها به ضرر امثال شما تمام می شود.
    • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      20 16
      غنی سازی 20 به چه درد کشور ما میخوره وقتی جایی برای استفاده ازش نداریم؟تعداد سانترفیوزها هم مهم نیست بلکه با همین تعداد اما نسل های پیشرفته اون میشه حتی بیشتر غنی سازی کرد، در مورد موارد بعدی هم درست خبر ها رو دنبال نکردید، کی گفته آب سنگین اراک نابود شده یا فردو تعطیل میشه؟
    • بدون نام ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      قربون شكل ماهت اگه همين كارم نميكرد چند سال ديگه بايد هوا ميخوردي
    • بی نام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      36 12
      بيست هزارسانتريفيوزلازم نداشتيمسانتريفيوزي كه سعادت نياره براي مملكت نميخوايم.اورانيوم هم همينطور
    • مجتبی IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      3 8
      همه اینا رو گفتی حالا بگو ببینیم اصلا اینا رو که گفتی میدونی چیه یا تو هم از یه جا شنیدی ؟
    • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      58 10
      آقای محترم اگه این به قول شما دستاوردهای دولت قبلی نبود اصلاً چرا باید تحریم می شدیم؟ آقای محترم طرفدار احمدی نژادی، باش ولی با حرف بی منطق که نمیشه کار از پیش برد. قبل از تحریمها مگه نمی تونستیم هواپیما بخریم؟ اینا باعث شدن ما نتونیم هواپیما بخریم .حالا واسه اینکه بتونیم حتی یه دونه هواپیما بخریم مجبوریم بریم از اینا اجازه بگیریم. برگشت به 12 سال قبل
    • بی نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      28 8
      تو حتمن از اونایی هستی که به زن بچت کیک زرد میدی با اب سنگین
    • هومن A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      51 5
      بفرمایید این تحریم ها را چه‌کسی به ارمغان آورد؟ چه کسی سیاست هارجی ایران را به حقیر ترین روزش رساند؟ چه کسی به جاب مذاکره میرفت ونزوئلا و با چاوز به ریش دنیا میخندید و کشورش روز به روز سفوط اقتصادی میکرد. ضمن اینکه تاسیسات هسته ای بیش از ۵۰سال قدمت دارد و پایه و اساس و بعد زیر بنایش را دولت های آقای رفسنجانی و‌خاتمی زدند. بفرمائید چه کسی با دو پهلو حرف زدن هایشان ظن بمب اتم را بوجود آورد؟ همه این مصیبت ها را روحانی‌میکشد که اشتباهات احمدی نژاد را رفع و‌رجوع‌کند. بن بست امروز‌مملکت حاصل امثال شماست. و مشخص نیست با چه رویی در رسانه ظاهر‌میشوید
    • محمد IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      5 8
      با توجه به اینکه صادرات غیر نفتی و وارادت تقریبا دو عدد نزدیک به هم هستند، آنها را کنار میگذاریم. تحریمها از سال 90 بطور گسترده بر سیستم بانکی وارد شد. ما در سال 90 و 91 تقریبا در هر سال 65 میلیارد دلار نفت فروختیم و در سالهای 92 و 93 نیز در هر سال 40 و 30 میلیارد دلار. یعنی مجموعا 200 میلیارد دلار. اگر تحریمهای غرب واقعا اثرگذار بوده باشد و ما نتوانسته باشیم پول خود را وارد کشور کرده باشیم الان باید 200 میلیارد دلار میداشتیم. حالا اگر فرض کنیم 50 میلیارد دلار در این سالها با دور زدن یا تهاتر خرج کرده باشیم. میرسیم به همان عدد 150 میلیارد دلاری که پارسال تا الان اعلام میشد. در بدترین حالت ما باید 120 میلیارد دلار داشته باشیم. این ارقام که سیف و طیب نیا ارایه میکنند با هیچ منطقی همخوانی ندارد
    • حسین RO ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      2 10
      احسنت
    • milad A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      41 3
      غنی سازی 20 درصد و 19 هزار سانتریفیوژ و آب سنگین اراک و......وقتی بودن توی زندگیت دردی نداشتی؟؟؟همه چی خوب بود؟؟؟گرونی بهت فشار نیاورد؟؟؟؟قدرت خرید همه چیز رو داشتی؟؟؟؟تو روی زن و بچت شرمنده نمیشدی؟؟؟؟ اگر واقعا هیچ فرقی بحالتون نمیکرد پس یه مرفح بی دردی...انرژی هسته ای که بخواد تاثیر منفی بزاره توی زندگی من و امثال من همون نباشه بهتره...
    • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      24 1
      عزیز من اینا دستاورد بودش؟؟ میدونی کشورهای دیگ کی به این تکنولوژیها رسیده بودن؟؟؟ در ضمن اگه اینها نبود و سوء مدیریت آقایان هم نبود که الان تحریم نبودیم که بخوایم امتیازی بگیریم
    • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      33 0
      بله. کاملا بده بستان بوده. شما متن توافق رو بخونید و ببینید ما چقدر از حقوق اساسی رو باز پس گرفتیم. در عین حال انرژی صلح آمیز هسته ای رو حفظ کردیم. به نظر شما داشتن ۱۹ هزار سانتریفیوژ مهمتر بود یا نو سازی ناوگان هوایی که هر روز جان مردم رو بیشتر تهدید میکنه. معیشت مردم مهمتره و آینده جوانان یا غنی سازی ۲۰ درصدی. ما چیزهایی رو دادیم که برای برنامه هسته ای صلح آمیز نیاز مبرمی نبود و چیزهایی رو بدست آوردیم که دشمنان ما سالها دارن تلاش میکنن از ما دریغ کنند، شما به مخالفان همین توافق نگاه کن، به سنگ اندازی ها نگاه کن و ببین دشمنان ما چطور هراسان شدند. همین ها یک نشانه بسیار خوب از اینه که این استراتژی خیلی موفقتره. این پیشرفت ها هم که میگی با هزینه زیادی حاصل شد که همه ما اون رو پرداخت کردیم.
    • دوست A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      13 3
      دوست عزیز در حد اطلاعاتم باید عرض کنم که: 1 گرچه 19000 سنتریویوژ داشتیم اما همشون که کار نمی کردن اینهایی که بعد توافق می میمونن درصد قابل توجهی از سنتریفیوژهای کاربردی ماست. 2آب سنگین اراک هم از بین نخواهد رفت و آب سنگین باقی خواهد ماند از طریق بازطراحی 3اغلب این بازرسی ها در دوره های قبلی انجام شده و خیلی ها خبر نداشتند نمیدونم چرا الان عده ای ... البته که این بده بستانه اما لطفا در مورد داده و گرفته ها درست و بر مبنای واقعیات اظهار نظر کنیم. ضمنا نگاهی هم به تاریخ دستیابی به عمده دستاوردها بندازیم بدک نیست آقای احمدی نژاد هم رئیس جمهور پرتلاشی بودند منتها تلاششون خیلی نتیجه بخش نیود، گرچه با این افراط در انتقاد از ایشون موافق نیستم اما ای کاش ایشون یه مقداری سنجیده تر میکردن
    • پاكدست IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      27 4
      حالا حالا ها بايستي دولتها بياين و برن و مذاكره كنند تا كشور برسه به جايي كه قبل از 84 بود
    • دانشجو IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      7 2
      1 8000 سانتریفیوژ داریم و این مقدار فعلا برای ما کافی است و در حال تحقیق و توسعه آیآر 6 و 8 هستیم 2 غنی سازی 20 فقط برای لحبازی با غرب بود و ما احتیاجی به آن نداشتیم 3 وقتی جنسی رو لازم نداری برای دفع خطر یا سوء تفاهم بهتره بازیافتش کنی یا بفروشی 4 نحوه بازرسیها طبق ان پی تی خواهد بود 5 آب سنگین اراک به لطف خدا از قبل هم بهتر ساخته و تکمیل خواهد شد بدون توافق امکان تکمیلش خیلی کم بوده 6 فردو برای تضمین غنی سازی بود، الان ما بصورت عادی در نطنز غنی سازی خواهیم داشت و البته سانتریفیوژ ها در فردو باقی می مانند ولی فعلا غنی سازی نمی کنند یادت نره همه این تحریم ها در دولت احمدی نژاد حاصل نشده و در اصل ستون فقرات فناوری هسته ای در زمان دولت اصلاحات پایه گذاشته شد.
    • ناشناس A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      27 3
      معاون احمدی نژاد: زندان.اختلاس 3000 میلیاردی. اختلاس در بیمه. از بین رفتن گفتمان بین کشور ایران و دیگر کشورها. ایرانی در زمان احمدی نژاد خوار شد. اقتصاد به افتضاح کشیده شد چون این آقا خودشو متخصص همه چیز می دونست. با یه مدرک دکتری. حالا بازم طرفشو بگیر
    • احمد IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      19 2
      آقا محمد میشه به این قسمت هم توجه بفرمایید که ساخت همین تاسیسات باعث ایجاد تحریم شد اگه این تاسیسات نبود تحریم هم نبود ، اگه تحریم نبود 8 سال عمر من و تو برای هیچ به فنا نرفته بود
  • سیدمحمد خادمی A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    زنده باد دکتر صادق خرازی
  • سعید IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    شما اگه به روش و تفکرات خودتون و کارایی اون برای ملت ایران که ازش دم میزنید اعتقاد دارین دیگه چرا از تفکرات و روشهای دیگران اینقدر میترسید و تمام تلاشتون رو میکنید تا سایر تفکرات رو خفه کنید . این افراط گرایی نیست ؟ حداقل بزارین میوه این توافق برسه و ملت اثارش رو احساس کنن بعد رجز خونی کنید و مثل کودکان ذوق زده نشید .
  • بی نام ES ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    انصاف هم خوب چیزیه اگه تاسیاتی که زمان احمدی نژاد ایجاد شد وجود نداشت چه چیزهایی رو باید مابه ازای امتیازاتی که ازغرب گرفتیم میدادیم؟؟؟
    • مونا A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      29 5
      در آنصورت تحت این شرایط هم قرار نمی گرفتیم که لازم باشد چیزی بدهیم تا یک کشور خطرناک و هتاک شناخته نشویم. خاطرت باشد قبل از 8 سال تباهی ا.ن ما را در دنیا با گفتگوی تمدن ها می شناختند و انرژی اتمی هم داشت تحقیقاتش را می کرد.
    • محمد A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      13 5
      اگه احمدی نژاد این کارها رو انجام نمیداد که تحریم نمی شدیم که بعدش مجبور بشیم امتیاز بدیم بیشتر فک کن، کمتر حرف بزن
    • ایران A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      22 3
      واقعاً برای خودم متاسفم که با شما شدم 80 میلیون
    • بی نام A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      18 4
      دوست عزیز، این تاسیساتی که میگی به چه بهایی ایجاد شد؟ چه کسی این بها رو پرداخت کرد؟ آیا راه گفت و گو و تعامل و منطق راه بهتری برای پیشرفت نیست. در مهندسی بحث اقتصاد هم مهمه اینکه شما یک چیز را به چه بهایی می سازید هم اهمیت داره. انکار نمیکنم که ما دشمنانی داریم که چشم پیشرفت ما رو ندارند اما استراتژی ما اشتباه بوده در مقابله با اونها. امروز ما نیاز داریم تا از طریق دیپلماسی و افکار عمومی اهدافمون رو پیش ببریم نه از طریق انزوا و زور. یادتون باشه که عدم تعامل ما با جهان و واکنش انفعالی در مقابل طرح ایران هراسی باعث شد که جهان علیه ما برای تحریم ها بسیج بشه.
    • ata IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      9 2
      دقیقا کدوم امتیازها؟؟این که برگردیم به 10 سال پیش امتیازه؟امتیاز بسته پیشنهادیه اتحادیه اروپا بود که در زمان خودش رد شد
    • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      13 3
      آره واقعاً چه چيزهايي رو بايد به جاي امتياز مي‌داديم كه در عوضش تحريم‌هايي كه اون موقع اصلا به اين مملكت تحميل نشده بود رو رفع مي‌كرديم آخه شماها كي مي‌خواين قبول كنين كه اغلب بدبختي اي كه مي‌كشيم به خاطر بي‌تدبيري دولت قبله
    • هوشنگ A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      10 5
      عزیزم اگه اون تاسیساتی که شما میگین ساختیمو نمیساختیم خوب تحریمی هم در کار نبود که بخایم مذاکره کنیم فقط این وسط ملیاردها دلار پول بابت تاسیسات بی فایده و زندگی منه جوون که تازه داشت جون میگرفت از بین رفت
    • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      16 5
      استاد اگه یه لطف کارهای این اقا تحریم نمی شدیم نیازی هم نبود که چیزی برای رفع آنها بپردازیم
    • امیر تبریز اوغلی A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      11 7
      چیزی که به دست نیومده تو این توافق.. همش امتیاز دادن بوده.. ولی سوال اینکه همین امکتیازاتی هم که دادید دستاورد احمدی نژاد بوده...اگر رنبود چی میخواستین بدین؟
  • محمدرضا A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    عالی بود. مرسسییییییییییییی
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    2 0
    می شه بفرمایید از تعدا ۲۰۰۰۰ هزار سانتریفیوژ چند تاش را شما ساختید تا در معامله بزرگ قرن به اسم توافق هسته ای از آن استفاده کنید می شه بفرمایید ۱۵۰۰۰ سانتریفیوژ را چند فروختید می شه بفرمایید هسته ای شدن را چه کسی با غنی سازی بیست درصد تثبیت کرد می شه بفرمایی اگر قطعنامه ها کاغذ پاره نبود چرا کاغذ پاره شد
  • ناشناس A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    اينكه احمدي نژاد گفت دختر چهارده ساله با يك قاشق و قابلمه اورانيوم غني ميكند يعني توهين به دانشمند هسته اي و دانش هسته اي يعني كشك....ولي آنزمان كسي اعتراضي نكرد..
  • علی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    7 16
    فعلا محاکمه سران فتنه 88 و ساکتین و طراحان آن به نطر واجب تر میرسد
  • نکیسا IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    10 37
    رای ما بکی است و ان هم احمدی نژاد است
  • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 1
    احمدی نژاد با حرفهای خود مشکلات زیادی برای مردم ایران درست کرد وتا امروز مردم دارند با این مشکلات دست وپنجه نرم می کنند
  • سعید A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    13 5
    خیلی چیرهایی که از دید شما و هم فکراتون چیز مهمی نیست هم از دست دادیم: 1.وجه بین المللی که بواسطه دولت اصلاحات بدست آمده بود. 2.اقتصاد با رشد 8 درصدی رو دادیم و رشد اقتصادیمون منفی شد. 3.آبرو و شرافت ملت رو با توزیع سیب زمینی و گوجه از دست دادیم. 4.چهره صلح طلبی کشور رو ازدست دادیم و اونو با یه کشور جنگ طلب عوض کردیم. 5.اقتصاد پویا و شفاف و پاک رو از دست دادیم به جاش اختلاس و رشوه و دکل دزدی قاچاق طلا و بابک زنجانی و خاوری تحویل گرفتیم. 6.ادبیات و نحوه صحبت کردن یک دولتمرد رو از دست دادیم به جاش بی ادبی آبو بریز اونجا.... و لولو .... و توهین به شعور افکار عمومی اونقدر قطع نامه صادر کنن تا.... و ترویج خرافه توهم هاله نور به دست آوردیم.
  • هادی A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    11 16
    اولا اگر مقاومت و پایداری دولت قبل نبود اینچنین قدرتها پای میز نمینشستند دوما کار در سال 87 تقریبا تمام بود که با اون بلواهایی که شماها در سال 88 راه انداختید همه چی خراب شد سوما نمیدانیم چرا آقای خرازی سوای تمام هم حزییهایشان اعم از تندرو و میانه رو،اصرار عجیبی دارند که احمدی نژاد تمام شده و دیگر به صحنه سیاست برنمیگردد.شاید ترس از آمدن دوباره احمدی نژاد و شکست دوباره اصلاح طلبان باشدکه باعث شده جناب آقای خرازی این حرفها رو بزنند تا خودشان و هم کلاسیهایشان را امیدوار نگه دارند.
    • میلاد A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      4 2
      باش
  • بهروز A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    6 21
    یک قدری با تامل نگاه کنیم احمدی نژاد اشتباهات زیادی مرتکب شد جای خودش قابل نقد است اما ما می توانیم بی درنگ مذاکره امروز سران غرب را با ایران بخاطر این بدانیم که ایران با قدرت برنامه هسته ای خود را باپافشاری همین آقای احمدی نژاد حاضر شد میز مذاکره بنشینند جناب آقای خرازی یادتان می آید زمان شما غربیها ارزشی برای مذاکره با شما قائل نبودند واگر مذاکره می کردند بیشتر سمبولیک ونمادی بود آیا در زمان شما دوسال برنامه هسته ای را تعطیل نکردید اگر دست تیم شما بود که هسته ای ایران تعطیل شده بود طوری شده بود که رهبری خودشان عملاً،وارد میدان شدند در گذشته غرب به غنی سازی ایران به 3درصد می خندید ولی تا 20درصد پیش رفت این باعث شد غربیها احساس کنند باید با ایران مذاکره کنند
  • ایرانی مسلمان A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    9 3
    احمدتوکلی در مصاحبه گفته فک پلمپ برای ادامه عملیات هسته ای در دولت اصلاحات صورت گرفته کاش همه آن قدر منصف باشند که به این موضوع لااقل اشاره کنند.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    18 3
    جانا سخن از زبان ملیونها ایرانی میگوئی .
  • ايماني IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    12 3
    احسنت به جناب خرازي كه خواسته واقعي مردم را ياداوري كرد. بايد با عوامل ايجاد انزوا و تحريم ها عليه ايران اسلامي و مردم مظلوم ايران برخوردي قاطع و بسيار فوري صورت بگيره.اين سخن خواسته هر انسان با اينان و دلسوز ايرانه. ممنون. بايد پيگيري بشه هم مردم هم نخبگان و دلسوزان واقعي انقلاب و مردم فهيم.
  • علی IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    16 1
    این محمد اقا عجب استدلالی دارد ادم می ماند؟ می گوید در مقابل لغو تحریم سانتریفیوژی را دادیم که زمان احمدی نژاد ساخته شده است محمد جان وقتی احمدی نژاد روی کار امد تحریم نبود کارهائی کرد که باعث تحیم شد 8 قطعنامه شورای امنیت علیه ایران صادر شد حالا متوجه شدی در ابتدای سال 1384 ما تحریم به این شکل نبودیم زیر بند 7 نبودیم حالا تازه برگشتیم به اول سال 1384
  • جعفر A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    6 15
    شما به اصطلاح . اصلاح طلبان همواره برای کشور ونظام مشکل آفرین بودید. و اکثرا اصلاح طلبان در سایه نظام میلیونر شده اند همه می شناسند ؟ و منشاء وریشه فساد مالی و اخلاقی و سیاسی در کشور را پیگیری کنی برمی گرده تفکر این جریان اصلاح طلبی پایه ریزی شده.جناب آقای خرازی مرده را نمیشود زنده کرد لکه های از این قبیل افراد در دامن جامعه با آب زمزم پاک نمی شود.
  • بی نام US ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    14 2
    خیلی دیره واسه این کارا.ضرر و عقب افتادگی ها هیچ جوری جبران نمیشه و جوونی نسل من دیگه بر نمیگرده...
  • ناشناس A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    5 9
    برادر جان راست گفتید اما ما پیرو امام علی ع هستیم این همه ی عدالت نیست که گفتید خیلی ها باید محاکمه شوند تایید ها وپشتیبانیهای افرادی زیادی تصویری زنده هست انها که قابل انکار ورد نیستند انهای که اورا بسیجی واقعی دنستند سیاست نان بنرخ روز خوردن وبه نیاز زمان رنگ عوض کردن است مشکل ما عربتر بودن از عربها است ما ایران وتشیع را به خاطر دیگران نزدیک بود فدا کنیم عربها با صهیونیست ها دوست هستند ما می گوییم انها اشتباه می کنند
  • کرمانج RO ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    8 27
    احمدی نژاد رییس جمهور محبوب من بود و هست کارش ایراد هم داشت ولی خوبیاش بیشتر بود فقط شیب ملایم نداشت که رو حانی هم تقریبا نداره
  • هاشمي ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    21 3
    انشاالله كه به سزاي اعمالش برسه هم تواين دنيا هم توي اون دنياكه توي اين هشت جواني منوامسال به هدرداد-سرمايه هاي مملكت به بادرفت-اختلاسها ودزدي هاي زياد-شهيدشدن دانشمندان هسته اي و......
  • هادی IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    8 32
    ما با دستمایه های دولت نهم و دهم بود که رفتیم برای مذاکره و چانه زنی وگرنه چیزی برای مذاکره و معامله نداشتیم، این توافق هم حاصل 12 سال مذاکره بود نه فقط 2 سال. پس بهتره دوستان و برادرانی که اینطور اظهار نظر میکنند جانب انصاف و عدالت را هم در نظر بگیرند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    29 5
    "مردم ايران، خدمات رييس دولت اصلاحات در اين کشور را فراموش نمي‌کنند" احسنت آقای خرازی، زنده باد سید اصلاحات که حمایت های ایشون از دکتر روحانی بود که باعث خیلی از این اتفاقای خوب تو کشور ما شد. هنوز هم مردم از خدمات این سید بزرگوار بهره مندند.
  • به رنگ ارغوان GB ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    23 4
    بله محاکمه و حق خواهی باید صورت بگیرید و اینکه ایران در زمان ریاست احمدی نژاد داشت به یک جنگ نزدیک می شد البته میزان تورم افزایش فقر و فساد خودش نوعی جنگ بسیار عظیم بپا کرد در جامعه. شما فکر کن دلار رو 900تومن تحویل بگیری 3500تومن تحویل بدی یادمون نرفته سکه 1میلیون و 200هزارتومنی واقعا مردهنرمندی بود ایشون این کارها هنرمیخواد...
  • م US ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    6 16
    تو هم باید محاکمه شوی دلیلش راخود می دونی
  • فاطمه IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    25 4
    با نظر جناب إقاي خرازي موافقم اميدواريم سخنان شما جامه عمل بپوشدو احمدي نژاد وامثال آن بدانند دربيم مردم هيچ جايگاهي ندارند منتظر محاکمه ايشون هستيم.
  • عباس A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    20 3
    اقای محمد میشه بفرمایین اورانبوم 20درصد رو برای چی میخواین؟؟20هزار سانترفیوژ به چه درد جونای بیکار این مملکت میخوره؟؟سن ازدواج از 40 هم داره میگذره یکیش خودم حالا ما به غنای بالای90درصد هم برسیم باهاش میخوایم چیکار کنیم؟؟در ضمن این پنبه رو از گوشتون در ارین تمام کره خاکی دست به دست هم میدن تا شما تندروها به بمب هسته ای دست پیدا نکنین...پس عاقلانه ترین گزینه ممکن همین راهیه که داره به امید خدا ودعای مردم و هوشمندی مسولین تراز اول که امثال شماها از اون بنده خدا هم حرف شنوی ندارین طی میشه.
  • تبریزی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    8 45
    شما اصلاح طلبها حتی به اقای روحانی هم معتقد نیستید چه رسد به آقای احمدی نژاد. احمدی نژاد اگر نبود اقای روحانی چه بده بستانی داشت؟ وقتی خدا را فراموش میکنی وجدانت را بیدار نگهدار.
  • b A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    9 27
    سلام به دوستان من موافق عملکرد احمدی نژاد نیستم و نبودم ولی شایدم فشارهایی که اون زمان مردم ودولت حاکمش تحمل کردن. باعث این توافق باشه...البته شاید... در ضمن آقا صادق خرازی اگر دموکراسی در کشور باشه باید احمدی نژرادها و تفکرات دیگه هم در ریاست جمهوری شرکت کنند...و مردم تصمیم بگیرن نه شخص شما
  • امیر A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    2 14
    تنها مشکل احمدی نزاد نداشتن سیاست ودیپلماسی بود واین یعنی شرایطی بحرانی
  • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    16 4
    دير يا زود داره ولي سوخت و سوز نداره
  • ناخدا A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    9 1
    اینکه احمدی نژاد تموم شد که دیگه گفتن نداره بزرگش نکنین آقا،فکر میکنن خبریه راجع به اتفاقایی که داره میفته و قراره بیفته حرف بزنین
  • بهرام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    5 10
    خب الان که توافق شد دیگه پس همه مشکلات کشور حل شد؟؟
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    6 2
    قوه قضاییه الان در برخورد با مفاسد عملکرد خوبی داره ایشالا ما هم منتظر این حق تاريخي ملت ايران هستیم ...
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    1 1
    گهی زین به پشت و گهی پشت به زین. صبر کنید...
  • یوسف A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    1 6
    آقای خرازی چرا از محاکمه سران فتمه چیزی نمیگی ؟؟؟؟با اشوبی که سران فتنه راه انداختند کشور در آستانه خطر قرار نداشت و نوامیس مردم در خطر نبود
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    1 1
    تاریخ قضاوت خواهد کرد کی
  • افشین IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    1 1
    "مردم خدمات رئیس دولت اصلاحات رو در این کشور فراموش نمی کنند" به نظر بنده هم مردم خدمات ایشون رو فراموش نخواهند کرد
  • مران A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    6 6
    خدا وکیلی شما آقای خر رازی خیلی معقول حرف میزنی تا به جایگاه ایشان برسی خیلی کار داری
  • مهدي IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    3 2
    عزيزان و بزرگواران ايكاش ما ياد بگيريم به آينده نگاه كنيم ، الان كشور تو شرايط حساسيه ،، تعجب كردم كه چرا آقاي خرازي تو اي شرايط اين حرف ها رو زد. دولت آقاي روحاني تا به امروز زحمات زيادي براي كشور كشيدند و آيندگان بيشتر از جانفشاني هاي اين دولت خواهد گفت. اگه اين توافق انجام نمي شد مطمئنا كشور دچار آشوب و نا اميدي كامل ميشد. به اميد ايرانى شاد و سراافراز
  • مهدی مبهوتیان IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    4 3
    جناب خرازی اگرتحریمهاکاغذپاره نبوده وکاملااثرگذاربوده است باتوافقاتی که انشااله درآینده بعمل خواهدآمدقطعا قیمتهابه سال 90برمیگردددلار1170تومان پراید8500000تومان وغیره اگرچنین نشدپیشنهادمیکنم به جای اظهارنظردرمسایل سیاسی وگرفتن حق مردم بادادگاهی کردن دولتهای قبلی مطالعه کنیدوکتاب بخوانیداینطوری وقت هم بهترمیگذره مگرشماچه کاره ایدکه ازطرف ملت تصمیم میگیریدکه این حق ملته یانیست .البته برای برهم زدن آرامش وجوروانی جامعه بهانه عالی ومطلب مناسبی است امابعیداست شمابه دنبال چنین هدفی باشید
  • علی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    5 12
    ایران قدرتمندخواهد از آنچه تاکنون بوده اما درسایه ی اتحادملت احمدی نژادها و خاتمی ها به تاریخ پیوستن و هرگز بازنخواهند گشت اصلاح طلب و اصولگرا نداره که اونکه پیروز در آینده جبهه ی حقه و حزب الله و وعده ی خدا تخلف نمیشه کل زمین به مستضعفان ارث خواهد رسید.
  • mousarezaei IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    6 2
    یعنی الن که توافق کردیم دیگه یارانه از 45 تومن بیشتر میشه و از پولهای بلوکه شده به مردم میرسه همه چی ارزون میشه........ احمدی نژاد بیارین تو تلویزیون پخش زنده اگه جوابی نداد که شما صدات قطع شه ......نکنه مناظره هاش رو با رقباش تو انتخابات فراموش کردی
  • علی A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    6 9
    اگر کسی بنا باشد در این نظام محاکمه شود ابتدا اصلاح طلبان افراطی از جمله آقای خرازی است
  • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    5 15
    اگر احمدی نژاد نبود که انرژی هسته ای را توسعه دهد الان قدرت های هسته ای نمی شستن حرفهای آقای ظریف را گوش کنند.
  • امیر تبریز اوغلی A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    3 7
    12سال برگشتیم عقب... با تضمین اینکه در 25سال اینده در جا خواهیم زد... این یعنی 37سال.. حالا کی باید محاکمه بشه؟ دستاوردهای دولت قبلی نبود با چه چیزی میخواستین روی میز مذاکره بشینید؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    11 2
    زمانی که استالین محتضر بود و این جهان راترک میکرد دو پاکت در بسته با شماره 1 و 2 به خروشچف داد و گفت بعداز من پاکت اول را بازکن و پاکت دوم را اخر عمرت بازکن استالین که مرد خروشچف پاکت اول را بازکرد نوشته بود تو و همه سران تا میتوانید به من فحش و ناسزا گفته هر کم کسری و عقب ماندگی را گردن استالین بندازید . سالهاگذشت و خروشچف درحال مرگ به یاد پاکت دوم افتاد پاکت را که بازکرد فقط یک جمله نوشته بود خروشین عزیز الان دو پاکت تهیه کن برای نفر بعد . به احتمال زیاد خیلی از جوانها حتی استالین را هم نمیشناسند ولی آقای خرازی حتما شما گرومیکو و یلتسین راکه میشناسید و منظور بنده را درک میکنید کمی انصاف داشته باش.
  • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    4 3
    خداشفابده انشاالله امربه ایشان مشتبه شده مشکل جای دیگی است امیدواریم راه راست راپیداکنیدوالسلام