انهدام یک کارگاه تولید شیشه در کرمانشاه

سرهنگ خنجری با اشاره به انهدام یک کارگاه تولید شیشه در استان، از کشف 10 قبضه سلاح و توقیف 12 خودرو نیز از قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: 11 باند تولید، توزیع و پخش مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایرنا،به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ قباد خنجری روز دوشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از افزایش 150 درصدی کشفیات موادمخدر در استان طی سه ماهه نخست سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی گفت: در سه ماهی که از سال 94 می گذرد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف 680 کیلوگرم انواع مواد مخدر شده است که این کشفیات رشد قابل ملاحظه ای در مقایسه با مدت مشابه سال 93 داشته است.

سرهنگ خنجری ادامه داد: در سه ماهه اول امسال 60 قاچاقچی عمده مواد مخدر نیز به همراه یک هزار و 213 نفر از خرده توزیع کنندگان را شناسایی و دستگیر کرده ایم.

وی همچنین از کشف 43 کیلوگرم هرویین طی سه ماهه اول امسال و در جریان پاکسازی مناطق آلوده خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال 31 درصد رشد نشان می دهد.

 

** کشف حدود 2 تن مواد مخدر در سال 93

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در ادامه به اقدامات صورت گرفته این حوزه در سال 93 نیز اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته یک تن و 829 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که در مقایسه با سال 92 رشد 33 درصدی را نشان می دهد.

خنجری همچنین با اشاره به کشف 48 قبضه سلاح از قاچاقچیان مواد مخدر، به توقیف 164 دستگاه خودروی آن ها نیز اشاره کرد و گفت: در همین راستا 53 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 153 قاچاقچی عمده مواد مخدر به همراه پنج هزار و 32 خرده فروش شناسایی و دستگیر شدند.

 

** بانک اطلاعاتی خرده فروشان مواد مخدر در حال تهیه است

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه و در پاسخ به این سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه چه برنامه ای برای مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در استان دارید گفت: در حال تهیه بانک اطلاعاتی از این افراد هستیم که در آن ریزترین سوابق آن ها نگهداری می شود.

سرهنگ خنجری ادامه داد: عمده خرده فروشان مواد مخدر به همراه منازلشان شناسایی شده اند و کوچکترین حرکات آن ها زیرنظر قرار دارد تا هرگونه خرید و فروش مواد توسط آن ها در پرونده اشان ثبت و پس از رسیدن به مرحله ای خاص جرایم سنگینی از سوی دستگاه قضایی برای آن ها صادر می شود.

وی در پایان گفت: امسال نیز به صورت جدی برخورد با خرده فروشان بخصوص در طرح پاکسازی مناطق آلوده که هر هفته و به صورت گسترده هر سه ماه یکبار برگزار می شود ادامه می یابد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =