نسیم آنلاین نوشت:

نماینده اصفهان گفت: ما در گذشته وقتی با کارت نمایندگی به نهاد ریاست‌جمهوری می‌رفتیم جلوگیری نمی‌کردند، همانطور که وزرا هم وقتی به مجلس می‌آیند کسی از آنها جلوگیری نمی‌کند.

حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به سفر هیأتی از مجلس برای اعزام به غزه گفت: ما می‌خواستیم برویم غزه ولی دیدم که چگونه مصر همراه اسرائیل شد و از این اقدام جلوگیری کرد.
او در ادامه به جلوگیری حفاظت نهاد ریاست‌جمهوری از ورود نمایندگان اصفهان اشاره کرد و گفت: ما در گذشته وقتی با کارت نمایندگی خود به نهاد ریاست‌جمهوری می‌رفتیم جلوگیری نمی‌کردند، همانطور که وزرا هم وقتی وارد مجلس می‌شوند همه جا می‌توانند بروند و در کمیسیون‌ها سر میزنند و نماز میخوانند و ناهار می‌خورند و کسی از آنها جلوگیری نمی‌کند. وکیل هم مساوی وزیر است بلکه بالاتر است.
کامران خطاب به نمایندگان گفت: به نمایندگان و هیأت رئیسه مجلس تسلیت می‌گویم از ین نوع رفتار اربابی که در مقابل نمایندگان اصفهان در مقابل نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت.
نماینده اصفهان با اشاره به روزی که از ورود نمایندگان در نهاد ریاست‌جمهوری جلوگیری به عمل آمد گفت: در آن روز آقای انصاری و شریعتمداری آمدند و ما گفتیم اجازه بدهید حداقل برویم نماز بخوانیم در نمازخانه که اآنها گفتند برویم در اتاق ما نماز بخوانیم؛ این اقدام یک توهین است و باید عذرخواهی کنند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    91 33
    جالبه وکیل که در بعضی شهرها با رای صد هزار نفر وکیل شده از کابینه هجده میلیونی بالاتره؟با همین استدلالها هم حتما به امور ملت میرسید کارت زرد میدید استیضاح میکنید نه؟؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    33 18
    بهترین کلمه ممکن را انتخاب کرده. رفتار اربابی. البته می گفت رفتار خانی بهتر بود. من خودم قلعه خان ها را در دل یک روستا دیده ام. دیوار های بسیار بلند. آدم نگاهش می کند متوجه می شود امیدی نبوده رعیت ها به درون را پیدا کنند.
  • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    45 10
    مجلس خودش اجازه داد توسط تندرو هما هم در نظر ملت و هم دولت تحقیر بشه..
  • ابوذر A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    23 23
    این رفتار دوگانه که از یک سو جنجال و شلوغکاری و از سوی دیگر مظلوم نمایی است ، همه برای انتقال آب کارون به زاینده رود است....
  • سعيد A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    48 33
    هميشه كه نميشه نمايندگان اصفهان خودشون را بالاتر از بقيه بدونند
  • یاس IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    30 9
    اگرنمایندگان هم از تصمیمات افراد کم سواد و متحجر پیروی نکنند و بدنبال افکار احمدی نژادیها نباشند و از عقل و درایت خود استفاده کنند عزیز ملت و افراد باسواد خواهندشد میبینید که پیروی از افراد استیضاح کننده آقای فرجی دانا که بخاطر بخطرافتادن منافعشان مخالفت با دولت منتخب مردم دست به هر کاری میزنند چه افت عزتی پیداخواهندکرد.
  • ايراني SE ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    58 12
    اقاي كامران انصاف هم چيزي خوبي است اقاي احمدي نژاد در خود مجلس به شما بي حرمتي ميكرد جرات نداشتيد حرف بزنيد حالا بدون هماهنگي رفتيد ناراحتيد وتسليت ميگيد ايكاش انزمان هم تسليت گويي بلد بوديد
  • صادق A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    50 14
    "ما می‌خواستیم برویم غزه ولی دیدم که چگونه مصر همراه اسرائیل شد و از این اقدام جلوگیری کرد" بابا یه راهی پیدا کنید و خودتون رو به غزه برسونید.یعنی به خاطر همراهی مصر با اسرائیل از وظیفه شرعیتون که کمک به برادرانتون در غزه است منصرف شدید. یه جوری برید غزه و تا پای جونتون حمایتشون کنید. مطمئن باشید که اینجا افراد لایق دیگری هستند که بتونن جای شما رو پر کنن و وظایف سنگیــــــــــــــنی که بر عهدتون هست رو به خوبی انجام بدن. اینجوری ثواب کارتون دو چندان هست هم جنگیدید و هم برای چند نفر جوون کار پیدا میشه.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    46 10
    یادت باشه حتما استیضاحش کنین شما که متخصص اینکارینخخخخخخ
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    12 9
    راست میگن دیگه نمی دونید قبلا چه عزت و احترامی بهشون می کردن. بهشون غذا می دادن نمازخونه میدادن حتی پول میاوردن تو مجلس تقسیم می کردن. و خیلی کارهای خوب دیگه که گفتنش مفسده برانگیزه و باعث سوء استفاده فتنه گرها و غریبه هاست.
  • بی نام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    17 9
    دلیل راه ندادنتون اینه که شما اصلا نماینده نیستید. شما نماینده خود وفک و فامیلتونید. برو عامو فعلا چند صباحی باش تا ملت بهتون بگن کجا باید برید. البته چاپلوسی برا شما عیب و عار نیست و کار هم برا چاپلوسان زیاد