۰ نفر
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
کنفرانس مختصر و مفید گاریدو!

کارلوس گاریدو در میان سوالات اندک خبرنگاران کنفرانس مطبوعاتی خود به اراده تیمش برای کسب سه امتیاز اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس باتوجه به برنامه تمرینی و اردوی خود، کنفرانس مطبوعاتی کارلوس گاریدو را در سالن نشست خبری استادیوم کاظمی برگزار کرد و از خبرنگاران خواست تا برای پوشش رسانه‌ای به محل تمرین این تیم مراجعه کنند.

با این حال نشست خبری گاریدو زمان بسیار اندکی از خبرنگاران گرفت و آنها تقریبا بدون طرح سوال، سرمربی پرسپولیس را به سوی این بازی بدرقه کردند. خبرنگاران که باتوجه به جوابهای مبهم از سوی سرمربی پرسپولیس در نشست‌های قبلی گلایه داشتند، ترجیح دادند که این بار با کمترین میزان پرسش، یکی از کوتاهترین مصاحبه‌های او را رقم بزنند.

گاریدو در این نشست غیبت امید عالیشاه در بازی با چادرملو را تائید کرد و همچنین گفت که تیمش برای کسب پیروزی مقابل تیم تهاجمی چادرملو، اراده کاملی دارد. او همچنین تاکید کرد که ترجیح می دهد تیمش در استادیوم آزادی بازی کند اما به هر حال فعلا چاره دیگری جز این نیست.

صحبتهای کارلوس گاریدو را بخوانید:

صحبت‌های اولیه؟
مطمئنا این بازی برای ما مهم است و هدفمان بردن این بازی است. ما این موضوع را می‌دانیم که بازی‌های لیگ سختی خاص خودشان را دارند. هدف اصلی ما کسب سه امتیاز بازی فرداست. مهمترین نکته برای بردن بازی این است که تیممان عالی باشد و فکر میکنم تیم ما در طی روزهای گذشته خوب و عالی عمل کرده است. فکر می‌کنم برای بازی فردا عالی عمل خواهیم کرد و این انگیزه را داریم که بازی را ببریم.

آشنایی با چادرملو؟
آنها را می‌شناسیم و تیم خوب و قوی هستند و بازیکنان باکیفیتی دارند. تازگی به لیگ برتر اضافه شدند اما عملکرد خوبی داشتند. خیلی بی‌محابا بازی می‌کنند و از نظر پرس کردن تیم سختگیری هستند. از نظر هجومی بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند و در طی بازی‌هایی که انجام داده، فشار به تیم‌های حریف وارد کرده است. قدم اول این است که از شناختی که نسبت به حریف داریم، توانایی و کیفیت خودمان را نشان بدهیم و به عنوان یک تیم بازی کنیم. سختی بازی را بدانیم و تا آخرین لحظه تلاشمان کنیم و سه امتیاز را بگیریم. با این سه امتیاز تمام هواداران خوشحال خواهند شد. همچنین بازیکنان ما میدانند نماینده پرسپولیس هستند، پرسپولیس هم نمایانگر میلیون‌ها هوادار است.

فردا تمام بازیکنان را در اختیار دارید؟
بله!

امید عالیشاه چطور؟
نه، به هر حال یک سری موارد هست که شما متوجه می‌شوید.

در مورد زمین تختی چه نظری دارید؟
من فکر می‌کنم موضوعی است که قبلا در موردش بارها صحبت کردیم. گفتیم که ترجیحمان این است در استادیوم بهتر بازی کنیم اما در آخر باید در جایی که می‌گویند بازی کنیم. استادیوم هرجور که باشد، ما دنبال سه امتیاز خواهیم بود. مهم نیست که وضعیت چمن چجوری است و ما باید خودمان را عادت بدهیم و بازی کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

257 251

کد خبر 1966698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =